בגיל 3.7 מלמדים בגן בפול גז?...
לא מסתדר לי.. אצלנו ליבי נחשפה בדיוק בגיל הזה לאותיות כי התחילה ללכת לגן עיריה..ואני שחיפשתי משהו לעשות ולעסוק בו התחלתי ליצור אותיות מבדים עם השם שלה,ואז עוד חברה ביקשה ועוד אחת..וההיסטוריה (
והאותיות האישיות שלי) נכתבה לה
תראי. בגיל 3.7 הוא לא אמור להכיר את הא-ב, אולי בכללי, אבל לא יותר מזה.. מה שכן מלמדים בגן זה לכתוב את השם של כל ילד. ובזה הייתי מתחילה איתו- באויות של השם שלו. כשזה יושרש אצלו (וזה לוקח זמן, בהתחלה הוא יכתוב הפוך ולכל הכיוונים וזה מצוין), ואח"כ עוברים לשם המלא שלו ואח"כ לשם של החבר הכי טוב. זה יותר קל לו כי הוא גם נחשף לזה בגן שם רושמים את השם שלהם על כל עבודה שהם עושים. בעקרון את ה"לחץ" (וגם זה לא היסטרי) שמים יותר על הבוגרים בגנים שעולים לגן חובה בשנה הבאה שם ליבי נמצאת היום (בטרום, לא בחובה). היא למדה לכתוב את האותיות של שמה ושל מתן ושל 4 חברות קרובות, וכל פעם שהיא רואה שם חדש על בגד גוף שעשיתי או על תיק ספר היא מנסה לקרוא, לפעמים מצליחה ולפעמים אני מלמדת אותה...כלומר בגיל כמעט 5 היא עוד לא שולטת בכל האותיות, כן יודעת לכתוב כמה מילים (ליבי, מתן, רום, אמא, אבא, שלי, אוהבת, באהבה), ומעתיקה ססמאות "מזל טוב, חג שמח" וכל הזמן שואלת וככה לומדת עד קצת כל פעם....