אני הכנתי לבן שלי לוח עם האותיות
את האותיות הלועזיות הוא כבר יודע לפני גיל שנתיים. זה היה שלב טבעי אחרי המספרים כי הן בכל מקום פה ובעיקר על לוחיות רישוי של מכוניות בין המספרים כשאת המספרים הוא זהה ועל האותיות הוא שאל "מה זה?" ועניתי והוא זוכר! אז הכנתי לו לוח של האותיות בעברית ויש לו עוד לוח קטן והוא אוהב לשאול את אבא שלו דווקא איזו אות זאת וחבר שלי סתם מנחש
דנזל אוהב לתקן אותו. אצלנו לא מלמדים בגן אותיות והגננות סיפרו לו בהתלהבות ובהפתעה כבר לפני שנה שהוא מכיר את האותיות. לא חשבתי להתעקש על לימוד האותיות בעברית כי אנחנו לא גרים בישראל ואין לנו כוונות לגור בישראל אבל בגלל שאני רואה שיש לו זכרון טוב וכשרון אולי כדאי בכל זאת...