לימוד אותיות

ayala26

New member
אני הכנתי לבן שלי לוח עם האותיות

את האותיות הלועזיות הוא כבר יודע לפני גיל שנתיים. זה היה שלב טבעי אחרי המספרים כי הן בכל מקום פה ובעיקר על לוחיות רישוי של מכוניות בין המספרים כשאת המספרים הוא זהה ועל האותיות הוא שאל "מה זה?" ועניתי והוא זוכר! אז הכנתי לו לוח של האותיות בעברית ויש לו עוד לוח קטן והוא אוהב לשאול את אבא שלו דווקא איזו אות זאת וחבר שלי סתם מנחש
דנזל אוהב לתקן אותו. אצלנו לא מלמדים בגן אותיות והגננות סיפרו לו בהתלהבות ובהפתעה כבר לפני שנה שהוא מכיר את האותיות. לא חשבתי להתעקש על לימוד האותיות בעברית כי אנחנו לא גרים בישראל ואין לנו כוונות לגור בישראל אבל בגלל שאני רואה שיש לו זכרון טוב וכשרון אולי כדאי בכל זאת...
 

ayala26

New member
תודה לכן../images/Emo51.gif../images/Emo9.gif

האותיות מבדים צבעוניים באמת הרבה זמן לא הייתי מכיוון שהייתי יותר עסוקה בפורומים האומנותיים וחוץ מזה, הבן שלי הוא כבר בן שלוש ושבוע... מרגיש כמו ילד גדול כבר
 

זאתי2

New member
יו, הנה את

חשבתי עלייך בשבוע האחרון שלא שמענו ממך הרבה זמן היצירות שלך מקסימות
 

down under1

New member
../images/Emo41.gifבדיוק ראיתי רשומה על זה בבלוג של אתי-אות

הא נותנת יופי של רעיונות!
 
למעלה