לילה טוב לכם!

vertique

New member
דווקא אני חששבתי על תמונה אחרת...

ואתם מצחיקים אותי אני אפילו לא מספיק לכתוב איזו תגובה
 
אז מאיפה הוא ../images/Emo41.gif

הוציא את הפרצוף הזה?
 

tamijul

New member
מחר? מחר אני מכתיבה לך מיילים../images/Emo20.gif

אין זמן מחר.
 
למעלה