לילה טוב לכם!

shaigil

New member
לילה טוב לכם!

מה שלומכם? תמו´ש פולו´ש שרה אוריקי צנדלר זיגזגון צחי דרור אוהד שלא נמצא וכולםםםםםםםםםםםםם
 

Chandler Rulz

New member
לילה קסום!

מחר אני מקבל תעודות (ולפני זה מתענה בפיזיקקה! ממתי לומדים ביום תעודות?!!)
 
לילה טוב לכולם!! ../images/Emo29.gif

ושיהיה סוף שבוע נעים ורגוע
 

tamijul

New member
רק חצות וחצי....הלילה לפנינו ../images/Emo20.gif

שלום גם לך.
 

tamijul

New member
תגיש בכתב למזכיר שלי ../images/Emo20.gif

אוריקי טפל בעניין.
 
למעלה