Thierry Henry
New member
ליגת הפורום,טופ 16
דה איגלז- שלחתי לך 3 מסרים מיום רביעי,שלחתי לך בקשה למשחק..אתה נכנסת כמה פעמים להאטריק ואפילו היית בפורום אתמול ועדיין לא אישרת את המשחק. יש לך עד 19:00 היום,אם אתה לא מאשר אתה מפסיד טכנית ואני מתחיל לחפש ידידות.
דה איגלז- שלחתי לך 3 מסרים מיום רביעי,שלחתי לך בקשה למשחק..אתה נכנסת כמה פעמים להאטריק ואפילו היית בפורום אתמול ועדיין לא אישרת את המשחק. יש לך עד 19:00 היום,אם אתה לא מאשר אתה מפסיד טכנית ואני מתחיל לחפש ידידות.