כלומר, אגואיסט? ../images/Emo8.gif
אני גם אגואיסטית, אך מנסה לשלוט בזה. פעם המורה להיסטוריה, דיבר על השואה, על היודנרייטים, ועל פעולתם. בכדי להסביר איך יכלו כך, להכנס לתפקיד שאינו אלא להרוג יהודים, בני עמו... אז ההסבר שלו היה: "לא נעים להודות, אך כל אדם הוא אגואיסטי, כל אחד מאיתנו." מה אתם אומרים?