"לחיות בהרמוניה"???????

keoser

New member
אממ..

אני לא מדבר על שליטה במובן של "שרשרת מנהלתית" -- אני מדבר על ניצול שליטה. ייתכן שלאחד יש רצון שיתעללו בו, ולשני יש רצון להתעלל.. מבינה למה אני מתכוון? ולמה לא הסכמת? (דוגמא תעזור לי). אולי גם אני לא מסכים :)
 

kung fu

New member
לא רק יחידי סגולה....../images/Emo24.gif

(מבוסס על מה שאני רואה בסביבתי הקרובה כמובן)
 

keoser

New member
../images/Emo45.gif מסכים לגמרי

ומוכן להעיד על עצמי. :) אפשר ללמוד הכל בחיים :)
 

Catty

New member
אכן, ../images/Emo45.gif

אני מכירה אנשים שאינם אגואיסטים, ונותנים מעצמם המון-על מנת לעזור לאחר.
 

Catty

New member
כלומר, אגואיסט? ../images/Emo8.gif

אני גם אגואיסטית, אך מנסה לשלוט בזה. פעם המורה להיסטוריה, דיבר על השואה, על היודנרייטים, ועל פעולתם. בכדי להסביר איך יכלו כך, להכנס לתפקיד שאינו אלא להרוג יהודים, בני עמו... אז ההסבר שלו היה: "לא נעים להודות, אך כל אדם הוא אגואיסטי, כל אחד מאיתנו." מה אתם אומרים?
 

keoser

New member
לקחת אותי ברצינות.. :)

לא חשבתי על זה, אבל נכון להיום אני מאמין שאני אגואיסט ברמה זו או אחרת. השאלה היא כמה :)
 

Catty

New member
אינני מכירה אותך...

לכן בהחלט אינני יודעת איך לקחת אותך-ברצינות או לא. לפעמים מתייחסת פשוט באמצע.
 

kung fu

New member
נהדר ../images/Emo23.gif

את מתכוונת לכאלו שגם נותנים לעצמם, ומשקיעים בעצמם? (לא רק באחרים)
 
למעלה