"לחיות בהרמוניה"???????
עד לרגע זה לא הייתי מודעת לקיום הפורום הזה ,אבל המילים "לחיות בהרמוניה" ממש תפסו חזק וכראוי בהיתי במילים הנחשקות האלו במשך כמה דקות טובות..( סגרתי פה פעור אחרי חמש דקות לפחות..) יש דבר כזה..??? לחיות בהרמוניה..?? שעפ"י הבנתי הבסיסית (והיא בסיסית) המשמעות שלה היא להיות שלם עם עצמך ולאהוב אותך. אם הדבר קיים אז כנראה לא ממש זכיתי להיות חלק מההרמוניה הנפלאה הזו, (כן כן המילה "הרמוניה" באופן קבוע גורמת לי להתחבר לצד הרגשני והנחתי שבי...) אני מוצאת את עצמי מיום ליום קמה לבוקר אפור לחיי שיגרה ולתכתיבים נורמטיבים שהחברה יוצרת עבורי ולמלחמות קבועות נגד עצמי. חוסר אהדה עצמי זהו חסך רציני ובמגמה לצמצם ולהתמודד אני מוצאת את עצמי נתלת במדדים חיצוניים כמו: אהדה מצד אנשים חיצוניים- או במילים פשוטת יצרתי לעצמי דמות (שבמקרה היא רחוקה מלהיות "אני האמתית") שגורפת אהדה , נהלתי אין ספור מערכות יחסים כושלות שכל מטרתם היא לספק את את הצורך האדיוטי שבי לאהדה ( עוד אחד ש"נפל קורבן" לדמות שיצרתי ..) אבל לעזאזל- אם אני מסתכלת עמוק פנימה אני רואה אותי כמו שאני ויודעת שיום אחד יפלו המסיכות שייצרתי ואני אשאר אובדת בלי כלום ממשי בי, כל המערכת תקרוס ולא יהיה לי למען מה להמשיך ולהתקדם, סוחט דמעות ( סוחטת כבר כמה) ורגשני מצדי אני יודעת.... אבל המילה הרמוניה נראת רחוקה רחוקה רחוקה שבא לבכות.
עד לרגע זה לא הייתי מודעת לקיום הפורום הזה ,אבל המילים "לחיות בהרמוניה" ממש תפסו חזק וכראוי בהיתי במילים הנחשקות האלו במשך כמה דקות טובות..( סגרתי פה פעור אחרי חמש דקות לפחות..) יש דבר כזה..??? לחיות בהרמוניה..?? שעפ"י הבנתי הבסיסית (והיא בסיסית) המשמעות שלה היא להיות שלם עם עצמך ולאהוב אותך. אם הדבר קיים אז כנראה לא ממש זכיתי להיות חלק מההרמוניה הנפלאה הזו, (כן כן המילה "הרמוניה" באופן קבוע גורמת לי להתחבר לצד הרגשני והנחתי שבי...) אני מוצאת את עצמי מיום ליום קמה לבוקר אפור לחיי שיגרה ולתכתיבים נורמטיבים שהחברה יוצרת עבורי ולמלחמות קבועות נגד עצמי. חוסר אהדה עצמי זהו חסך רציני ובמגמה לצמצם ולהתמודד אני מוצאת את עצמי נתלת במדדים חיצוניים כמו: אהדה מצד אנשים חיצוניים- או במילים פשוטת יצרתי לעצמי דמות (שבמקרה היא רחוקה מלהיות "אני האמתית") שגורפת אהדה , נהלתי אין ספור מערכות יחסים כושלות שכל מטרתם היא לספק את את הצורך האדיוטי שבי לאהדה ( עוד אחד ש"נפל קורבן" לדמות שיצרתי ..) אבל לעזאזל- אם אני מסתכלת עמוק פנימה אני רואה אותי כמו שאני ויודעת שיום אחד יפלו המסיכות שייצרתי ואני אשאר אובדת בלי כלום ממשי בי, כל המערכת תקרוס ולא יהיה לי למען מה להמשיך ולהתקדם, סוחט דמעות ( סוחטת כבר כמה) ורגשני מצדי אני יודעת.... אבל המילה הרמוניה נראת רחוקה רחוקה רחוקה שבא לבכות.