"לחיות בהרמוניה"???????

meravor

New member
יעללל../images/Emo24.gif

כן... יש מצב למצוא הרמוניה ואיזון בחברה שלנו... הכל תלוי בבחירות שלנו... וחשוב להבין שאף פעם לא מאוחר לשנות... אני לא יודעת באיזו סביבה את בחרת להיות... החברים למשל... לא יודעת באיזו זוית ראיה בחרת לראות את החיים... אני באמצע החיים בחרתי לחיות אחרת... אפילו אם זה היה כרוך בלאבד כמה חברים בדרך, אולי אפילו הבנתי שהם לא באמת חברים... היום נמצאת בסביבה מלאה באנרגיות חיוביות... במקום שלא טוב לי... אני לא נמצאת בו... ודבר נוסף ו| חשוב החיים לימדו אותי ש... אם אתה מוציא מעצמך את הטוב... הטוב חוזר אליך... ותאמיני לי... זה עובד, בכל מקום... ברגע שאנחנו מצליחים להתנקות מכעסים... מכל מיני דברים שליליים... החיים מקבלים אור... - זו לא אשלייה. שתהיה לכולנו... שבת של שפע פנימי... ואור
 

kung fu

New member
הי יעללל ../images/Emo13.gif

החברים הקודמים שלי היו ביקורתיים ולא פתוחים. ברגע שאני השתניתי אז גם הסביבה שלי השתנתה. (מיצור ביקורתי, מלא בכעס ושנאה, הפכתי לאדם אחר לחלוטין - אוהב, חיובי, מקבל גם את עצמו וגם את האחרים, וכדומה) זה לא קרה תוך חודש כמובן
אבל עם כל צעד שעשיתי התקדמתי לשם. בסביבות שנת 1999 התחלתי להתעורר מהתרדמה שבה הייתי. פקחתי את העיניים שלי. התחלתי לקחת אחריות על החיים שלי, לאהוב את עצמי, לעבוד על קבלה עצמית ועוד. עכשיו אנחנו ב-2004. ואוו איזה תהליך עברתי! יש מצב לאיזון ולהרמוניה בחיים שלנו. כן! תעזרי בספרים, בסדנאות, בקורסים או בכל דבר אחר, ולאט לאטתשני את המציאות שאת יוצרת = החיים שלך
באהבה!
 

keoser

New member
באופן מופלא

כשאנחנו מחליטים להתחיל את הדרך, דברים שעוזרים לנו צצים מכל מיני מקומות מוזרים.. לדוגמא גיליתי שאחותי התעסקה גם ברוחניות ועזבה כי היה לה כבד מדיי.. ידידה שלי.. כל מיני שטויות! :) בלה בלה בלה בלה :)
 

lior07

New member
כל כך נכון יעללל...

אין לך מושג כמה אני מזדהה אבל הכל זמני גם המסכות...
 
לחיות בהרמוניה....יש דבר כזה..צריך

פשוט לפתוח את מרכזי הלב שלנו....את הרגש לנטרל כעסים , קנאה , להיות אמפטים ולא אנטיפטים... להבין את הזולת ולהתחשב בו... ואפילו שקשה ואין פידבק לא לוותר... ותמיד תמיד לחשוב חיובי... זהו !!! זו השקפתי על החיים בהרמוניה....לקח לי זמן להגיע לזה ובעבודה קשה עם עצמי .....תאמינו או לא זה ממש כיף.... אגב...הצצתי לפה במקרה... השם של הפורום מצא לי חן... שיהיה שבוע שכולו אור...
 
למעלה