הי יעללל ../images/Emo13.gif
החברים הקודמים שלי היו ביקורתיים ולא פתוחים. ברגע שאני השתניתי אז גם הסביבה שלי השתנתה. (מיצור ביקורתי, מלא בכעס ושנאה, הפכתי לאדם אחר לחלוטין - אוהב, חיובי, מקבל גם את עצמו וגם את האחרים, וכדומה) זה לא קרה תוך חודש כמובן
אבל עם כל צעד שעשיתי התקדמתי לשם. בסביבות שנת 1999 התחלתי להתעורר מהתרדמה שבה הייתי. פקחתי את העיניים שלי. התחלתי לקחת אחריות על החיים שלי, לאהוב את עצמי, לעבוד על קבלה עצמית ועוד. עכשיו אנחנו ב-2004. ואוו איזה תהליך עברתי! יש מצב לאיזון ולהרמוניה בחיים שלנו. כן! תעזרי בספרים, בסדנאות, בקורסים או בכל דבר אחר, ולאט לאטתשני את המציאות שאת יוצרת = החיים שלך
באהבה!