לו יצוייר..
לו יצוייר והיו לכם עכשו חיים אחרים...הייתם במדינה זרה בלי העיניים התמימות האלה של ילדכם שבטוחות שאתם לא תאכזבו אותם בחיים,בלי ההורים האוהבים ובני בזוג המצפים,בלי הסביבה.החברים.העבודה..
אף אחד לא יודע מי אתם .יש לכם אפשרות לחיות איך שבא לכם בלי לפגוע באף אחד..והכל עכשו תלוי אך ורק ברצון שלכם.מה הייתם רוצים להיות??
לו יצוייר והיו לכם עכשו חיים אחרים...הייתם במדינה זרה בלי העיניים התמימות האלה של ילדכם שבטוחות שאתם לא תאכזבו אותם בחיים,בלי ההורים האוהבים ובני בזוג המצפים,בלי הסביבה.החברים.העבודה..
אף אחד לא יודע מי אתם .יש לכם אפשרות לחיות איך שבא לכם בלי לפגוע באף אחד..והכל עכשו תלוי אך ורק ברצון שלכם.מה הייתם רוצים להיות??