לו יצוייר..

לו יצוייר..

לו יצוייר והיו לכם עכשו חיים אחרים...הייתם במדינה זרה בלי העיניים התמימות האלה של ילדכם שבטוחות שאתם לא תאכזבו אותם בחיים,בלי ההורים האוהבים ובני בזוג המצפים,בלי הסביבה.החברים.העבודה..
אף אחד לא יודע מי אתם .יש לכם אפשרות לחיות איך שבא לכם בלי לפגוע באף אחד..והכל עכשו תלוי אך ורק ברצון שלכם.מה הייתם רוצים להיות??
 

שייק14

New member
אה, זה קל

הייתי רוצה להיות
עשיר, חכם, עם מעמד חברתי גבוה מאוד, עם אמונה איתנה ותקוות גדולות.

בעצם זה מה אני רוצה גם עם העיניים התמימות של ילדי וההורים ה(ספק) אוהבים ובני הזוג המצפים


(נא לא להתעצבן
)
 
הייתי רוצה

להיות אנתרופולוגית שנזרקת כל פעם במקום אחר בעולם ונטמעת בתוך תרבויות משונות....
(אני כבר אלופה בחיים כפולים..)
 
פחות או יותר

מה שים כחול כתבה

הייתי פשוט מתלבש כאחד האדם
ומתפטר מהדבר המיותר הזה מתחת לסנטר..
 
וואוו

אוטומטית שמתי את היד מתחת לסנטר כדי לבדוק מזה אומר...
תמיד אני רואה אנשים שנראים עם כל הלבוש וכו ואני נהנית להשתעשע במחשבה שמתחת לכל זה מסתתר אדם חי ונושם...שיש לו מחשבה עצמאית ורגשות משלו.
לא תמיד זה הולך לי..

זה מדהים.
 
אם תמשיכי להשתעשע במחשבות כאלו

תגיעי לעוד אלו אסוציאציות בלתי נתפסות לכאורה לגבי אנשים בחזות כזו.
 
למעלה