ועכשיו למשחק חדש. משחק המילה האחרונה: מעכשיו עד ה26/12/02 בשעה 16:15, נפתחת תחרות המילה האחרונה. מי שיש לו את המילה האחרונה מנצח! טוב, בינתיים אני מוביל.
אני בטוח שיש עוד המון קוראי רומח הדרקון פוטנציאליים אז בואו ננצח במשחק האווילי הזה נשים את הפורום על המפה ונמשוך אנשים לפנטזיה!!!! כל מי שאיתי בקטע מתבקש לפרסם לפחות שלוש הודעות מתחת לטופיק של ה(לה)גמבה