לאנץ' טיים.

לאנץ' טיים.

תג'ידו!
איך הופכים את זה

למשהו תימני טעים?
 

דידי 9

New member
יש לך שתי אופציות:

או להגיד מה יש לך במקרר ואז אולי נוכל לעזור לך..
או ללכת לפורום "אני לא יודע לבשל, עזרו לי".
 
אין.


אני תקוע בקיוביק.
יש לי כוננית עם מקסימום, תה וזנג'ביל.



אולי זה יכול להיות תיבול נחמד...
 

דידי 9

New member
למה אוכל תימני? שיקפוץ

לסופר הקרוב ויקנה איזה כמה חבילות מרגרינה-וזהו...אחלה מנה תימנית!
 

דידי 9

New member
חחחח בדיוק.

ובאחת ההרצאות שהייתי באוניברסיטה בנושא אנטומיה-
המרצה *ההורס* החדיר בצורה חד משמעית ומפורטת-לא להכניס לגוף שלנו בשום צורה
וגם לא במידה מועטה-מרגרינה.
אסון המאה הדבר הזה...אחד האסונות.

וכל האוכל התימני מורכב ממרגרינה בכמויות..מפחיד:)
זה חוסם עורקים שאין לו תקנה, ואין שום אפשרות לגוף לפרק אותו מהעורקים. שום אפשרות!
כלומר נגעת-נסעת. אין דרך חזרה....
 
את תאמרי מרגרינה...

אלא "סַמְנֵה" זו הייתה המרגרינה הטבעית שלנו עד שנת '49.
פה ארץ הקודש - הכל התהפך.
 

דידי 9

New member
בטח שכלתי!:) למה את עושה לי את זה ביום חורפי

שצועק למרק????????

מרק תימני עם חוויאג' זה המרק הכי טעים שיש בארץ ואולי בעולם....

היה לי חבר תימני וזה הדבר היחידי שאכלתי שם :)
גם ג'חנון אני אוהבת-אבל לא נוגעת בפצצה המתקתקת הזו המלאה במרגרינה.....

אוחחחחחחחח המרק הזה!
 
אז למה הזכרת רק בצקים ?

חלק מהתבלין של המרק זה החוואג' אבל לא רק.

אני אוהבת בעיקר את מרק הבשר..
קצת מיץ לימון, קצת חילבה, קצת סחוג.. חם חם..


צודקת, אני כבר מרימה טלפון לאמא שתכין.
 

דידי 9

New member
חילבה הזה מעורר בי קונוטציה של

קיא.


את המרק בשר לא טעמתי אפילו לא ראיתי.......:)
יואו איך בא לי על המרק הזה......
תגידי אם שמים בלי כוונה יותר חוויאג' זה בטח נעשה תפל, נכון?
כמה צריך למרק?? בערך....
 
למה קיא?

אני מישהי שמאוד רגישה לריחות, מאוד.
כל עוד לא אוכלים מזה הרבה ולא בקיץ!! זה בסדר.

כמו שכבר אמרתי פה השבוע לאנה, ספציפית אצלינו מכינים חילבה רק כאשר מכינים את המרק.
(ואנחנו לא אוכלים כל שבוע מרק).

אני לא זוכרת במדויק, אבל אם את רוצה אני אבקש מאמא שלי הסבר מלא, מתכון איך היא מכינה.
 

דידי 9

New member
אני אחפש השראה

אצלי להכין......חחחחח אם כן אני אבקש ממך, תודה..
אני מתכוונת למראה של החילבה-לא היה לי אומץ לטעום.

עזבי-אמא שלי אומרת שאני קנה מידה לכלום כשמדובר באוכל חחח
אין הרבה דברים באוכל שאני ממש אוהבת..
 
מתכון לחילבה בצבעי האש (לא קיא).

אצלי.




דידי - את צלמת לא?
אז אני צריך כיוון להוציא את החילבה בתמונות מגרות.
 
למעלה