חחחח בדיוק.
ובאחת ההרצאות שהייתי באוניברסיטה בנושא אנטומיה-
המרצה *ההורס* החדיר בצורה חד משמעית ומפורטת-לא להכניס לגוף שלנו בשום צורה
וגם לא במידה מועטה-מרגרינה.
אסון המאה הדבר הזה...אחד האסונות.
וכל האוכל התימני מורכב ממרגרינה בכמויות..מפחיד

זה חוסם עורקים שאין לו תקנה, ואין שום אפשרות לגוף לפרק אותו מהעורקים. שום אפשרות!
כלומר נגעת-נסעת. אין דרך חזרה....