לאנץ' טיים.

את יודעת ש...

הרבה זמן לא ראיתי את הפטיש שלך.
מה קורה איתו? (הוא הושאל ל....ת'ור?)
 
כַאלְעַא

כַלִיעְ




<אייייי
>
 

דידי 9

New member
חחחח סע לאיטליה או משהו..הר געש.....

הר געש שפולט חילבה של אש אתה אומר שאתה מייצר.....
 

mri10

New member
בפעם הבאה רק סטארקיסט

יש להם גם טונה חריפה.
 
פעם...

היתה פחית טונה מגניבה כזו...
של "נון". סלט טונה פיקנטית כזו...

פעם גם הייתה טונה תמנייה קראו לה "יונה" מישהו מכיר/ה?
 

צלשלספק

New member
שמע טונה בשמן, ככה לארוחת צהרים...

מזכיר לי את איזה קטע עם בחור הרוסי מהטירונות שהיה אוכל לנו קופסת שימורים של לוף הודו על הבוקר, היה חולה על זה...

(כאילו, למות...
)

בקיצר לאכול ככה טונה. לבד, בלי כלום, מיונז, סלט לחם משהו... זה כמו מזון לחתולים


אופס... נו אני מהמר שכבר אכלת את זה...


אני במקומך הייתי יוצא מהמשרד למרות הגשם, על הדרך מפנק איזה חתול רחוב רעב בטונה שממש ישמח, וקונה לי איזה משהו "נורמלי" טעים בפיתה או לאפה לצהריים,
אבל על טעם ועל ריח...
 
אל מַנַאגַ'אר

איך שלחצתי SEND, כבר ברכתי ברכת המזון (משהו בסגנון הסרטון הויראלי של אנשים זרים בסוף הם לא זרים).


אבל אני מנסה לשדרג.

טונה בשמן - זה לא בריא או משהו? (סידן חלבון אומגה 3, ימשיך השלושר/דניאל...)
 

צלשלספק

New member
כבוד הרב, מה שטעים לך

וברור שעדיף טונה במים + (להוציא את המים) שמן זית, מהטונה בשמן סויה.
 

shayCn

New member
סופר-בריא

טונה כמו סלט,אם מערבבים בשמן זית - יש לו ערך תזונתי גבוה יותר.
איך עשית לי חשק לסלט טונה עכשיו.
 
למעלה