שמע טונה בשמן, ככה לארוחת צהרים...
מזכיר לי את איזה קטע עם בחור הרוסי מהטירונות שהיה אוכל לנו קופסת שימורים של לוף הודו על הבוקר, היה חולה על זה...
(כאילו, למות...
)
בקיצר לאכול ככה טונה. לבד, בלי כלום, מיונז, סלט לחם משהו... זה כמו מזון לחתולים
אופס... נו אני מהמר שכבר אכלת את זה...
אני במקומך הייתי יוצא מהמשרד למרות הגשם, על הדרך מפנק איזה חתול רחוב רעב בטונה שממש ישמח, וקונה לי איזה משהו "נורמלי" טעים בפיתה או לאפה לצהריים,
אבל על טעם ועל ריח...