מתי תבוצע הפרדה מפלסית 132?כתבות, הודעות, דיווחים
רכבת יוצאת מת"א לירושלים - מי אשם בכך שהיא נתקעת בדרך?כתבות, הודעות, דיווחים
נתוני זמן אמתכתבות, הודעות, דיווחים
תיקון טעותנתוני זמן אמת
נתוני זמן אמת באפליקציות של מטרודן לא פועלים היום (וגם לפחות מאתמול בצהריים).
לעומת זאת בפתקית הופיעה באמת התחנה בה עליתי (מה שלא קורה בדרך כלל), וגם הכריזה פעלה (קו 18).
 
יש למישהו מושג למה?
גם בגוש דן, נתוני זמן אמת לא מגיעים לשלטים האלקטרונייםנתוני זמן אמת
נתוני זמן אמת באפליקציות של מטרודן לא פועלים היום (וגם לפחות מאתמול בצהריים).
לעומת זאת בפתקית הופיעה באמת התחנה בה עליתי (מה שלא קורה בדרך כלל), וגם הכריזה פעלה (קו 18).
 
יש למישהו מושג למה?
אתמול אחרי הצהריים היו בעיות קשותנתוני זמן אמת
נתוני זמן אמת באפליקציות של מטרודן לא פועלים היום (וגם לפחות מאתמול בצהריים).
לעומת זאת בפתקית הופיעה באמת התחנה בה עליתי (מה שלא קורה בדרך כלל), וגם הכריזה פעלה (קו 18).
 
יש למישהו מושג למה?
מה קורה במקטע באר שבע-צפון - להבים-רהט?כתבות, הודעות, דיווחים
והיום לא.מה קורה במקטע באר שבע-צפון - להבים-רהט?
אתמול בכיוון מצפון לדרום זה היה נשמע כאילו עברנו מסילה קצת לפני ב"ש, מה קורה עם התיקונים שם?
 
הרכבת החשמלית יוצאת לדרך; כץ: "תשנה התחבורה בישראל"כתבות, הודעות, דיווחים
עד שאני לא רואה את המצב כפי שהוא עם כביש 531הרכבת החשמלית יוצאת לדרך; כץ: "תשנה התחבורה בישראל"
ועדת השרים לענייני פנים אישרה את תכניתו של השר כץ להסבת מערך הרכבות לחשמל בעלות של 12 מיליארד שקל
ועדת השרים לענייני פנים, שירותים ושלטון מקומי, אישרה היום (ד') את תכניתו של שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ, להסב את מערך מסילות הרכבת לחשמל.
תכנית חשמול הרכבת כוללת הסבה לחשמל של 420 ק"מ של קווי מסילות קיימים ומתוכננים, הקמת תחנות השנאה וכן מערכות שליטה ובקרה, הנלוות לחשמול המסילה. הקווים הראשונים שיופעלו בחשמל הם הקו המהיר לירושלים וקו הרכבת עכו- כרמיאל, המוקמים בימים אלה, ובמרץ האחרון כבר הגיעה הרכבת החשמלית הראשונה לישראל.
כיום מונע מערך הרכבות הבינעירוניות של הרכבת באמצעות דיזל, והמעבר לחשמל צפוי להוביל לחיסכון של כ-20% בעלויות האנרגיה, 30% בעלויות אחזקה, הגדלת המהירות, הגדלת האמינות ועוד.
השר כץ אמר: "הפרויקט צפוי לשנות את פני התחבורה בישראל" ויסייע לצמצם פערים חברתיים וכלכליים, באמצעות הגדלת היכולות של רכבת ישראל, להסיע יותר נוסעים ממקום למקום ובמהירות גבוהה יותר. הגברת התדירות תאפשר גם להרחיב את מגוון אפשרויות התעסוקה והמגורים של תושבי הפריפריה".
מנכ"ל רכבת ישראל, בועז צפריר: "היכולת שלנו להעביר רכבות מהירות יותר וארוכות יותר, תאפשר לקלוט יותר נוסעים ולהסיע אותם בבטחה ובזמן הקצר ביותר מנקודה לנקודה.
גלובס
מתי קו נהריה-באר שבע יחושמל?הרכבת החשמלית יוצאת לדרך; כץ: "תשנה התחבורה בישראל"
ועדת השרים לענייני פנים אישרה את תכניתו של השר כץ להסבת מערך הרכבות לחשמל בעלות של 12 מיליארד שקל
ועדת השרים לענייני פנים, שירותים ושלטון מקומי, אישרה היום (ד') את תכניתו של שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ, להסב את מערך מסילות הרכבת לחשמל.
תכנית חשמול הרכבת כוללת הסבה לחשמל של 420 ק"מ של קווי מסילות קיימים ומתוכננים, הקמת תחנות השנאה וכן מערכות שליטה ובקרה, הנלוות לחשמול המסילה. הקווים הראשונים שיופעלו בחשמל הם הקו המהיר לירושלים וקו הרכבת עכו- כרמיאל, המוקמים בימים אלה, ובמרץ האחרון כבר הגיעה הרכבת החשמלית הראשונה לישראל.
כיום מונע מערך הרכבות הבינעירוניות של הרכבת באמצעות דיזל, והמעבר לחשמל צפוי להוביל לחיסכון של כ-20% בעלויות האנרגיה, 30% בעלויות אחזקה, הגדלת המהירות, הגדלת האמינות ועוד.
השר כץ אמר: "הפרויקט צפוי לשנות את פני התחבורה בישראל" ויסייע לצמצם פערים חברתיים וכלכליים, באמצעות הגדלת היכולות של רכבת ישראל, להסיע יותר נוסעים ממקום למקום ובמהירות גבוהה יותר. הגברת התדירות תאפשר גם להרחיב את מגוון אפשרויות התעסוקה והמגורים של תושבי הפריפריה".
מנכ"ל רכבת ישראל, בועז צפריר: "היכולת שלנו להעביר רכבות מהירות יותר וארוכות יותר, תאפשר לקלוט יותר נוסעים ולהסיע אותם בבטחה ובזמן הקצר ביותר מנקודה לנקודה.
גלובס
מה הקשר לבאר שבע?מתי קו נהריה-באר שבע יחושמל?
הוא אמור להיות מחושמל לפני שהקווים לירושלים וכרמיאל נפתחים, אני צודק? כי אחרת איך הרכבת מירושלים תיסע לתל אביב ולחיפה אם המסילה לא תהיה חשמלית?
לא אמורים לחשמל את רוב המדינה בבת אחת?מה הקשר לבאר שבע?
התכנון, עד כמה שאני זוכר, הוא לחשמל את המסילה שבין עכו לתל אביב, כך שגם הקו לירושלים וגם הקו לכרמיאל יהוו "רשת". מצד שני אני לא רואה כל מניעה לחשמל גם עד נהריה ומודיעין בהשקעה לא גדולה. אני חושב שגם לקוים הפרבריים מגיע חשמול בשלב מוקדם. באר שבע לדעתי בעדיפות נמוכה יחסית (אבל גם לכם מגיע כמובן).
אני מאוד מקוה שלא יסיחו את דעת שר התחבורה ואחרים שמטפליםלא אמורים לחשמל את רוב המדינה בבת אחת?
צריך רק לשים עמודי חשמל צמוד למסילות. הקווים לירושלים ולכרמיאל יפתחו רק בעוד 3 וחצי שנים, האם זה לא מספיק זמן כדי לחשמל את כל המסילות המרכזיות בארץ?
וכמובן על אלה שנפגעו, ועל התינוקת..אני מאוד מקוה שלא יסיחו את דעת שר התחבורה ואחרים שמטפלים
שתישמר הרגיעה, ושבשקט ובאלגנטיות ימשיכו לבנות.
צר לי על הרכבת הקלה בירושלים שנפלה קורבן, הלוואי שיקימו שם עוד איזה קו, איפה יש תוכנית של כל קוי הרכבת הקלה בירושלים???
הלוואי שזה היה כל כך פשוט...לא אמורים לחשמל את רוב המדינה בבת אחת?
צריך רק לשים עמודי חשמל צמוד למסילות. הקווים לירושלים ולכרמיאל יפתחו רק בעוד 3 וחצי שנים, האם זה לא מספיק זמן כדי לחשמל את כל המסילות המרכזיות בארץ?
כעיקרון, "שלב א'" של החשמול כולל גם את נהריה ואת מודיעיןמה הקשר לבאר שבע?
התכנון, עד כמה שאני זוכר, הוא לחשמל את המסילה שבין עכו לתל אביב, כך שגם הקו לירושלים וגם הקו לכרמיאל יהוו "רשת". מצד שני אני לא רואה כל מניעה לחשמל גם עד נהריה ומודיעין בהשקעה לא גדולה. אני חושב שגם לקוים הפרבריים מגיע חשמול בשלב מוקדם. באר שבע לדעתי בעדיפות נמוכה יחסית (אבל גם לכם מגיע כמובן).
תודה על התשובהכעיקרון, "שלב א'" של החשמול כולל גם את נהריה ואת מודיעין
ואת כל מסילת החוף והנגב עד באר שבע, וגם את הקווים הפרבריים לכפ"ס/רעננה/אשקלון. אין בתוכנית חלוקה לתת-שלבים עד כמה שידוע לי, למרות שבפועל יש לי תחושה שלא הכל יחושמל בבת אחת (למרות הכדאיות הגדולה של חשמול מלא, זה לא יקרה בגלל אילוצי תקציב, לוחות זמנים ומקלות בגלגלים שעוד צפויים להידחף פה ושם להערכתי). אבל עדיין, לדעתי בסבירות גבוהה יחשמלו את הקטעים הקצרים לנהריה ולמודיעין ביחד עם המסילות לעכו ולנתב"ג בהתאמה.
אז עיריית תל אביב התחילה לקדם קו סי באס...כתבות, הודעות, דיווחים
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.