כתבות, הודעות, דיווחים

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
מתי תבוצע הפרדה מפלסית 132?

כתבות, הודעות, דיווחים
מתי תבוצע הפרדה מפלסית 132?
"החברה עומדת לסיים את תכנון הפרוייקט בעוד 3 חודשים. לאחר מכן ,מועד תחילת ביצוע הפרוייקט תלוי בקבלת מועד תקציב ביצוע ממשרד התחבורה."
זו הייתה תגובת "נתיבי איילון" לשאלתי.
 

Ofekalef1

New member
נתוני זמן אמת

כתבות, הודעות, דיווחים
נתוני זמן אמת
נתוני זמן אמת באפליקציות של מטרודן לא פועלים היום (וגם לפחות מאתמול בצהריים).
לעומת זאת בפתקית הופיעה באמת התחנה בה עליתי (מה שלא קורה בדרך כלל), וגם הכריזה פעלה (קו 18).
&nbsp
יש למישהו מושג למה?
 

Ofekalef1

New member
תיקון טעות

נתוני זמן אמת
נתוני זמן אמת באפליקציות של מטרודן לא פועלים היום (וגם לפחות מאתמול בצהריים).
לעומת זאת בפתקית הופיעה באמת התחנה בה עליתי (מה שלא קורה בדרך כלל), וגם הכריזה פעלה (קו 18).
&nbsp
יש למישהו מושג למה?
תיקון טעות
חלק מהקווים פועלים (אני רואה עכשיו את 12, 21, 16, 6 ו-22), אבל הרבה אחרים לא עובדים (לדוגמה 9 או 25, אבל אני רואה עכשיו את 18 שלא היה קודם).
זה כנראה קורה לסירוגין.
 

orchilit

New member
גם בגוש דן, נתוני זמן אמת לא מגיעים לשלטים האלקטרוניים

נתוני זמן אמת
נתוני זמן אמת באפליקציות של מטרודן לא פועלים היום (וגם לפחות מאתמול בצהריים).
לעומת זאת בפתקית הופיעה באמת התחנה בה עליתי (מה שלא קורה בדרך כלל), וגם הכריזה פעלה (קו 18).
&nbsp
יש למישהו מושג למה?
גם בגוש דן, נתוני זמן אמת לא מגיעים לשלטים האלקטרוניים
באפליקציות - גם הנתונים ככה ככה, והגפ"סים עובדים תקין באוטובוסים.
 

cwen

New member
אתמול אחרי הצהריים היו בעיות קשות

נתוני זמן אמת
נתוני זמן אמת באפליקציות של מטרודן לא פועלים היום (וגם לפחות מאתמול בצהריים).
לעומת זאת בפתקית הופיעה באמת התחנה בה עליתי (מה שלא קורה בדרך כלל), וגם הכריזה פעלה (קו 18).
&nbsp
יש למישהו מושג למה?
אתמול אחרי הצהריים היו בעיות קשות
נתונים הזויים באפליקציות.
 

Ofekalef1

New member
מה קורה במקטע באר שבע-צפון - להבים-רהט?

כתבות, הודעות, דיווחים
מה קורה במקטע באר שבע-צפון - להבים-רהט?
אתמול בכיוון מצפון לדרום זה היה נשמע כאילו עברנו מסילה קצת לפני ב"ש, מה קורה עם התיקונים שם?
&nbsp
 

מענדי

New member
הרכבת החשמלית יוצאת לדרך; כץ: "תשנה התחבורה בישראל"

כתבות, הודעות, דיווחים
הרכבת החשמלית יוצאת לדרך; כץ: "תשנה התחבורה בישראל"
ועדת השרים לענייני פנים אישרה את תכניתו של השר כץ להסבת מערך הרכבות לחשמל בעלות של 12 מיליארד שקל

ועדת השרים לענייני פנים, שירותים ושלטון מקומי, אישרה היום (ד') את תכניתו של שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ, להסב את מערך מסילות הרכבת לחשמל.
תכנית חשמול הרכבת כוללת הסבה לחשמל של 420 ק"מ של קווי מסילות קיימים ומתוכננים, הקמת תחנות השנאה וכן מערכות שליטה ובקרה, הנלוות לחשמול המסילה. הקווים הראשונים שיופעלו בחשמל הם הקו המהיר לירושלים וקו הרכבת עכו- כרמיאל, המוקמים בימים אלה, ובמרץ האחרון כבר הגיעה הרכבת החשמלית הראשונה לישראל.
כיום מונע מערך הרכבות הבינעירוניות של הרכבת באמצעות דיזל, והמעבר לחשמל צפוי להוביל לחיסכון של כ-20% בעלויות האנרגיה, 30% בעלויות אחזקה, הגדלת המהירות, הגדלת האמינות ועוד.
השר כץ אמר: "הפרויקט צפוי לשנות את פני התחבורה בישראל" ויסייע לצמצם פערים חברתיים וכלכליים, באמצעות הגדלת היכולות של רכבת ישראל, להסיע יותר נוסעים ממקום למקום ובמהירות גבוהה יותר. הגברת התדירות תאפשר גם להרחיב את מגוון אפשרויות התעסוקה והמגורים של תושבי הפריפריה".
מנכ"ל רכבת ישראל, בועז צפריר: "היכולת שלנו להעביר רכבות מהירות יותר וארוכות יותר, תאפשר לקלוט יותר נוסעים ולהסיע אותם בבטחה ובזמן הקצר ביותר מנקודה לנקודה.
גלובס
 

טל 2010

New member
עד שאני לא רואה את המצב כפי שהוא עם כביש 531

הרכבת החשמלית יוצאת לדרך; כץ: "תשנה התחבורה בישראל"
ועדת השרים לענייני פנים אישרה את תכניתו של השר כץ להסבת מערך הרכבות לחשמל בעלות של 12 מיליארד שקל

ועדת השרים לענייני פנים, שירותים ושלטון מקומי, אישרה היום (ד') את תכניתו של שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ, להסב את מערך מסילות הרכבת לחשמל.
תכנית חשמול הרכבת כוללת הסבה לחשמל של 420 ק"מ של קווי מסילות קיימים ומתוכננים, הקמת תחנות השנאה וכן מערכות שליטה ובקרה, הנלוות לחשמול המסילה. הקווים הראשונים שיופעלו בחשמל הם הקו המהיר לירושלים וקו הרכבת עכו- כרמיאל, המוקמים בימים אלה, ובמרץ האחרון כבר הגיעה הרכבת החשמלית הראשונה לישראל.
כיום מונע מערך הרכבות הבינעירוניות של הרכבת באמצעות דיזל, והמעבר לחשמל צפוי להוביל לחיסכון של כ-20% בעלויות האנרגיה, 30% בעלויות אחזקה, הגדלת המהירות, הגדלת האמינות ועוד.
השר כץ אמר: "הפרויקט צפוי לשנות את פני התחבורה בישראל" ויסייע לצמצם פערים חברתיים וכלכליים, באמצעות הגדלת היכולות של רכבת ישראל, להסיע יותר נוסעים ממקום למקום ובמהירות גבוהה יותר. הגברת התדירות תאפשר גם להרחיב את מגוון אפשרויות התעסוקה והמגורים של תושבי הפריפריה".
מנכ"ל רכבת ישראל, בועז צפריר: "היכולת שלנו להעביר רכבות מהירות יותר וארוכות יותר, תאפשר לקלוט יותר נוסעים ולהסיע אותם בבטחה ובזמן הקצר ביותר מנקודה לנקודה.
גלובס
עד שאני לא רואה את המצב כפי שהוא עם כביש 531
מבחינתי לא קרה עדיין כלום.
 

zahipan10

New member
מתי קו נהריה-באר שבע יחושמל?

הרכבת החשמלית יוצאת לדרך; כץ: "תשנה התחבורה בישראל"
ועדת השרים לענייני פנים אישרה את תכניתו של השר כץ להסבת מערך הרכבות לחשמל בעלות של 12 מיליארד שקל

ועדת השרים לענייני פנים, שירותים ושלטון מקומי, אישרה היום (ד') את תכניתו של שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ, להסב את מערך מסילות הרכבת לחשמל.
תכנית חשמול הרכבת כוללת הסבה לחשמל של 420 ק"מ של קווי מסילות קיימים ומתוכננים, הקמת תחנות השנאה וכן מערכות שליטה ובקרה, הנלוות לחשמול המסילה. הקווים הראשונים שיופעלו בחשמל הם הקו המהיר לירושלים וקו הרכבת עכו- כרמיאל, המוקמים בימים אלה, ובמרץ האחרון כבר הגיעה הרכבת החשמלית הראשונה לישראל.
כיום מונע מערך הרכבות הבינעירוניות של הרכבת באמצעות דיזל, והמעבר לחשמל צפוי להוביל לחיסכון של כ-20% בעלויות האנרגיה, 30% בעלויות אחזקה, הגדלת המהירות, הגדלת האמינות ועוד.
השר כץ אמר: "הפרויקט צפוי לשנות את פני התחבורה בישראל" ויסייע לצמצם פערים חברתיים וכלכליים, באמצעות הגדלת היכולות של רכבת ישראל, להסיע יותר נוסעים ממקום למקום ובמהירות גבוהה יותר. הגברת התדירות תאפשר גם להרחיב את מגוון אפשרויות התעסוקה והמגורים של תושבי הפריפריה".
מנכ"ל רכבת ישראל, בועז צפריר: "היכולת שלנו להעביר רכבות מהירות יותר וארוכות יותר, תאפשר לקלוט יותר נוסעים ולהסיע אותם בבטחה ובזמן הקצר ביותר מנקודה לנקודה.
גלובס
מתי קו נהריה-באר שבע יחושמל?
הוא אמור להיות מחושמל לפני שהקווים לירושלים וכרמיאל נפתחים, אני צודק? כי אחרת איך הרכבת מירושלים תיסע לתל אביב ולחיפה אם המסילה לא תהיה חשמלית?
 

amit1270

New member
מה הקשר לבאר שבע?

מתי קו נהריה-באר שבע יחושמל?
הוא אמור להיות מחושמל לפני שהקווים לירושלים וכרמיאל נפתחים, אני צודק? כי אחרת איך הרכבת מירושלים תיסע לתל אביב ולחיפה אם המסילה לא תהיה חשמלית?
מה הקשר לבאר שבע?
התכנון, עד כמה שאני זוכר, הוא לחשמל את המסילה שבין עכו לתל אביב, כך שגם הקו לירושלים וגם הקו לכרמיאל יהוו "רשת". מצד שני אני לא רואה כל מניעה לחשמל גם עד נהריה ומודיעין בהשקעה לא גדולה. אני חושב שגם לקוים הפרבריים מגיע חשמול בשלב מוקדם. באר שבע לדעתי בעדיפות נמוכה יחסית (אבל גם לכם מגיע כמובן).
 

zahipan10

New member
לא אמורים לחשמל את רוב המדינה בבת אחת?

מה הקשר לבאר שבע?
התכנון, עד כמה שאני זוכר, הוא לחשמל את המסילה שבין עכו לתל אביב, כך שגם הקו לירושלים וגם הקו לכרמיאל יהוו "רשת". מצד שני אני לא רואה כל מניעה לחשמל גם עד נהריה ומודיעין בהשקעה לא גדולה. אני חושב שגם לקוים הפרבריים מגיע חשמול בשלב מוקדם. באר שבע לדעתי בעדיפות נמוכה יחסית (אבל גם לכם מגיע כמובן).
לא אמורים לחשמל את רוב המדינה בבת אחת?
צריך רק לשים עמודי חשמל צמוד למסילות. הקווים לירושלים ולכרמיאל יפתחו רק בעוד 3 וחצי שנים, האם זה לא מספיק זמן כדי לחשמל את כל המסילות המרכזיות בארץ?
 

טל 2010

New member
אני מאוד מקוה שלא יסיחו את דעת שר התחבורה ואחרים שמטפלים

לא אמורים לחשמל את רוב המדינה בבת אחת?
צריך רק לשים עמודי חשמל צמוד למסילות. הקווים לירושלים ולכרמיאל יפתחו רק בעוד 3 וחצי שנים, האם זה לא מספיק זמן כדי לחשמל את כל המסילות המרכזיות בארץ?
אני מאוד מקוה שלא יסיחו את דעת שר התחבורה ואחרים שמטפלים
שתישמר הרגיעה, ושבשקט ובאלגנטיות ימשיכו לבנות.
צר לי על הרכבת הקלה בירושלים שנפלה קורבן, הלוואי שיקימו שם עוד איזה קו, איפה יש תוכנית של כל קוי הרכבת הקלה בירושלים???
 

טל 2010

New member
וכמובן על אלה שנפגעו, ועל התינוקת..


אני מאוד מקוה שלא יסיחו את דעת שר התחבורה ואחרים שמטפלים
שתישמר הרגיעה, ושבשקט ובאלגנטיות ימשיכו לבנות.
צר לי על הרכבת הקלה בירושלים שנפלה קורבן, הלוואי שיקימו שם עוד איזה קו, איפה יש תוכנית של כל קוי הרכבת הקלה בירושלים???
וכמובן על אלה שנפגעו, ועל התינוקת..
 

amit1270

New member
הלוואי שזה היה כל כך פשוט...

לא אמורים לחשמל את רוב המדינה בבת אחת?
צריך רק לשים עמודי חשמל צמוד למסילות. הקווים לירושלים ולכרמיאל יפתחו רק בעוד 3 וחצי שנים, האם זה לא מספיק זמן כדי לחשמל את כל המסילות המרכזיות בארץ?
הלוואי שזה היה כל כך פשוט...
 

easylivin

New member
כעיקרון, "שלב א'" של החשמול כולל גם את נהריה ואת מודיעין

מה הקשר לבאר שבע?
התכנון, עד כמה שאני זוכר, הוא לחשמל את המסילה שבין עכו לתל אביב, כך שגם הקו לירושלים וגם הקו לכרמיאל יהוו "רשת". מצד שני אני לא רואה כל מניעה לחשמל גם עד נהריה ומודיעין בהשקעה לא גדולה. אני חושב שגם לקוים הפרבריים מגיע חשמול בשלב מוקדם. באר שבע לדעתי בעדיפות נמוכה יחסית (אבל גם לכם מגיע כמובן).
כעיקרון, "שלב א'" של החשמול כולל גם את נהריה ואת מודיעין
ואת כל מסילת החוף והנגב עד באר שבע, וגם את הקווים הפרבריים לכפ"ס/רעננה/אשקלון. אין בתוכנית חלוקה לתת-שלבים עד כמה שידוע לי, למרות שבפועל יש לי תחושה שלא הכל יחושמל בבת אחת (למרות הכדאיות הגדולה של חשמול מלא, זה לא יקרה בגלל אילוצי תקציב, לוחות זמנים ומקלות בגלגלים שעוד צפויים להידחף פה ושם להערכתי). אבל עדיין, לדעתי בסבירות גבוהה יחשמלו את הקטעים הקצרים לנהריה ולמודיעין ביחד עם המסילות לעכו ולנתב"ג בהתאמה.
 

zahipan10

New member
תודה על התשובה

כעיקרון, "שלב א'" של החשמול כולל גם את נהריה ואת מודיעין
ואת כל מסילת החוף והנגב עד באר שבע, וגם את הקווים הפרבריים לכפ"ס/רעננה/אשקלון. אין בתוכנית חלוקה לתת-שלבים עד כמה שידוע לי, למרות שבפועל יש לי תחושה שלא הכל יחושמל בבת אחת (למרות הכדאיות הגדולה של חשמול מלא, זה לא יקרה בגלל אילוצי תקציב, לוחות זמנים ומקלות בגלגלים שעוד צפויים להידחף פה ושם להערכתי). אבל עדיין, לדעתי בסבירות גבוהה יחשמלו את הקטעים הקצרים לנהריה ולמודיעין ביחד עם המסילות לעכו ולנתב"ג בהתאמה.
תודה על התשובה
אני מקווה שכך יהיה. כמו תמיד נצטרך לחכות ולראות
 

עלה13

New member
אז עיריית תל אביב התחילה לקדם קו סי באס...

כתבות, הודעות, דיווחים
אז עיריית תל אביב התחילה לקדם קו סי באס...
בעקבות הצעה של תושב העיר בשולחנות העגולים שהתקיימו בחודש שעבר, הקו יעצור בארבעה תחנות, הרצליה, נמל תל אביב, נמל יפו ובת ים, אורך קו החוף התל אביבי 12 ק"מ, מניח שהפרויקט כולו כ14 15 ק"מ, כייון נסיעה מניח שיהיה בסביבות השעה, מטרת הקו לצמצם כניסת רכב לתל אביב, מניח שהקו אם יפעל יהיה מאוד אטרקטיבי ושמיש לרוכבי אופניים כך שהוא יהיה אטקטיבי לקילומטר ממעגנה, לא רק לרוחבי אופניים גם שילוב של מיניבוס בטווח של קילומטר ממעגנה יהיה רלוונטי לבעלי רכב, יוממים בקו כזה יהיו כל מי שנמצא בטווח הקילומטר, בעלי עסקים, מסעדות, גלריות, משרדים. מחזיקת תיק התחבורה בתל אביב מיטל להבי, הצהירה שהיא תומכת בפרויקט, מה דעתכם?, אני כתבתי לא מזמן פוסט על קו סי באס בין הרצליה לתל אביב ואני מאמין שקו כזה יכול לעבוד אם הוא ימומן ע"י מדינה, עיר, פחות מאמין שקו כזה שהוא קו מסחרי שממומן ע"י השוק החופשי יכול לעבוד ולהיות רווחי, עריית אמסטרדם ממנת קו סי באס בין אמסטרדם לאי בעיר שאינו מחובר בגשר לעיר שהנסיעה בו הוא חינם
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה