איליה קוגן
New member
אם זה הולך כמו ברווז ועושה קולות של ברווז...
למה שמישהו ישתמש בתחבורה ימית לאורך חוף ים ישר לחלוטין, שבו נסיעה באוטובוס היא הרבה יותר מהירה משיט?
שגברת להבי הגימיקיסטית תזכור למה בחרו בה ותשקיע את מרצה באוטובוסים בשבת ולא בגימיקים מטופשים.
אם זה הולך כמו ברווז ועושה קולות של ברווז...אז עיריית תל אביב התחילה לקדם קו סי באס...
בעקבות הצעה של תושב העיר בשולחנות העגולים שהתקיימו בחודש שעבר, הקו יעצור בארבעה תחנות, הרצליה, נמל תל אביב, נמל יפו ובת ים, אורך קו החוף התל אביבי 12 ק"מ, מניח שהפרויקט כולו כ14 15 ק"מ, כייון נסיעה מניח שיהיה בסביבות השעה, מטרת הקו לצמצם כניסת רכב לתל אביב, מניח שהקו אם יפעל יהיה מאוד אטרקטיבי ושמיש לרוכבי אופניים כך שהוא יהיה אטקטיבי לקילומטר ממעגנה, לא רק לרוחבי אופניים גם שילוב של מיניבוס בטווח של קילומטר ממעגנה יהיה רלוונטי לבעלי רכב, יוממים בקו כזה יהיו כל מי שנמצא בטווח הקילומטר, בעלי עסקים, מסעדות, גלריות, משרדים. מחזיקת תיק התחבורה בתל אביב מיטל להבי, הצהירה שהיא תומכת בפרויקט, מה דעתכם?, אני כתבתי לא מזמן פוסט על קו סי באס בין הרצליה לתל אביב ואני מאמין שקו כזה יכול לעבוד אם הוא ימומן ע"י מדינה, עיר, פחות מאמין שקו כזה שהוא קו מסחרי שממומן ע"י השוק החופשי יכול לעבוד ולהיות רווחי, עריית אמסטרדם ממנת קו סי באס בין אמסטרדם לאי בעיר שאינו מחובר בגשר לעיר שהנסיעה בו הוא חינם
למה שמישהו ישתמש בתחבורה ימית לאורך חוף ים ישר לחלוטין, שבו נסיעה באוטובוס היא הרבה יותר מהירה משיט?
שגברת להבי הגימיקיסטית תזכור למה בחרו בה ותשקיע את מרצה באוטובוסים בשבת ולא בגימיקים מטופשים.