שריפה ברכבת התחתית בוושינגטוןכתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
"הרכבות לא איחרו? עובדי הרכבת זכאים לפינוקים"כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
עוד זמן לא רב יהנו מכרטיסים שבועיים, דו שבועיים, משפחתיים"האנשים שמצילים את התיירות בישראל"
"הם לא היססו לחזור אליה מיד לאחר מבצע צוק איתן, ומהווים מקור הכנסה חשוב לעסקים קטנים ו-40% מהתיירות הנכנסת ■ אך הדרך לעידוד התיירות העצמאית עוד ארוכה - ועוברת דרך הנגשת התחבורה הציבורית והרחבת היצע ההוסטלים"
http://www.themarker.com/consumer/tourism/1.2537261
מוקדש ל-Ccyclist
הבעיה העיקרית של תיירים עצמאים ובכלל זה תרמילאים היא לינהעוד זמן לא רב יהנו מכרטיסים שבועיים, דו שבועיים, משפחתיים
ועוד, השאלה היא האם ינסו לטרפד את זה מכיוון האוצר.
 
בתא ובכלל בגוש דן אפשר לראות אותם נוסעים עם רב קו וחופשי יומי לא מעט, מגלים את העיר, שומעים מחברים המלצות, יוצרים קשר עם צעירים מקומיים ומקבלים המלצות על מקומות בילוי שקצת יותר רחוקים מלב אזורי התיירות בת"א וכו'.
 
אפשר לראות לא מעט מסתובבים עם מפות בירושלים ואם סמארטפונים שלופים. זה לא טרנד חולף, חוכמה ההמונים מאפשרת כיום לכל אחד עם חיבור לאינטרנט לקבל מידע רב על כמעט כל מקום בעולם וכך הפרקטיה הרבה יותר קלה ליישום והנאה.
אנחנו לנים ב4 כוכבים, ועדיין- תח"צ חוסכת נהיגה זרה, ומוניות.הבעיה העיקרית של תיירים עצמאים ובכלל זה תרמילאים היא לינה
הלינה בישראל יקרה. אין תרבות של לינה בהוסטלים ואפילו במדינה חמה כמו שלנו אין תרבות של לינה באוהלים (להוציא את הכנרת או חופים מסוימים)...
מזכיר לי שכבר הרבה זמן לא אירחנו קאוץ'-סרפרים"האנשים שמצילים את התיירות בישראל"
"הם לא היססו לחזור אליה מיד לאחר מבצע צוק איתן, ומהווים מקור הכנסה חשוב לעסקים קטנים ו-40% מהתיירות הנכנסת ■ אך הדרך לעידוד התיירות העצמאית עוד ארוכה - ועוברת דרך הנגשת התחבורה הציבורית והרחבת היצע ההוסטלים"
http://www.themarker.com/consumer/tourism/1.2537261
מוקדש ל-Ccyclist
למה באמת אין אפשרות לעשות רב קו תייר בנתב"ג?"האנשים שמצילים את התיירות בישראל"
"הם לא היססו לחזור אליה מיד לאחר מבצע צוק איתן, ומהווים מקור הכנסה חשוב לעסקים קטנים ו-40% מהתיירות הנכנסת ■ אך הדרך לעידוד התיירות העצמאית עוד ארוכה - ועוברת דרך הנגשת התחבורה הציבורית והרחבת היצע ההוסטלים"
http://www.themarker.com/consumer/tourism/1.2537261
מוקדש ל-Ccyclist
הבעיה היא שהרב-קו מונפק ע"י המפעיליםלמה באמת אין אפשרות לעשות רב קו תייר בנתב"ג?
שיעשו פרופיל תייר. מה הסיפור?
אפשר לעשות אנונימי בנתב"ג, רק שאין מידע על כך.למה באמת אין אפשרות לעשות רב קו תייר בנתב"ג?
שיעשו פרופיל תייר. מה הסיפור?
המכונות של המטרונית שייכות ל"דן צפון", לא?אפשר לעשות אנונימי בנתב"ג, רק שאין מידע על כך.
וגם זה בוודאי מאד מוזר לתייר אופן הרכישה.
 
הרכישה תתבצע בקווי האוטובוס שיוצאים מהטרמינלך, קרי 5 של אגד ו13/239 של קווים בעיקר.
 
זו לא כזאת בעיה להציב מכונה כמו שהיו פעם מכונות לטלכרטים שכל מה שהיא תעשה זה להנפיק לך כרטיס במקום, עשו את זה בחיפה עד כמה שהבנתי בתחנות המטרונית.
והכסף לרכישתן מאיפה הגיע? ומזה משנה למי הן שייכותהמכונות של המטרונית שייכות ל"דן צפון", לא?
לא אכפת לי לחזור על זה 1,000 פעמים - כל עוד הכרטיס הזה יתום (למעשה יש לו אבות רבים...), הבעיות שלו לא ייפתרו.
במקרה הספציפי הזה זה לא משנהוהכסף לרכישתן מאיפה הגיע? ומזה משנה למי הן שייכות
התייר מוציא רב קו אנונימי, אכפת לו מי מה מו? יכולים להציב מכונת הנפקת רב קו בנתב"ג, זה עניין של גרושים מבחינת תקציבים מדיניים.
 
אז אם תהיה מכונה כזאת שדרכה אתה מנפיק רב קו אנונימי בכמה שניות בנתב"ג, מה הבעיה שהתיירים ישתמשו בה? שתהיה של רכבת ישראל, שתהיה של קווים, שתהיה של מטרופולין. מה זה משנה?
לא הבנתי מה הבעיה למכור/לחלק(?) רב קו אנונימי בקופה של הרכבתבמקרה הספציפי הזה זה לא משנה
אתה צודק שבשביל רב-קו אנונימי אין משמעות מי החברה שהנפיקה, אבל כל העסק הזה עקום מהיסוד והדרך היחידה ליישר אותו היא להפריד את הרב-קו מהמפעילים.
ולגבי ההצעה שלך - מי יציב את המכונה זה גם כן סיפור. צריך להוציא מכרז, לבחור זוכה/זכיין, וכו' וכו'.
מסכים עם כל מה שכתבת.במקרה הספציפי הזה זה לא משנה
אתה צודק שבשביל רב-קו אנונימי אין משמעות מי החברה שהנפיקה, אבל כל העסק הזה עקום מהיסוד והדרך היחידה ליישר אותו היא להפריד את הרב-קו מהמפעילים.
ולגבי ההצעה שלך - מי יציב את המכונה זה גם כן סיפור. צריך להוציא מכרז, לבחור זוכה/זכיין, וכו' וכו'.
אבל המטרה היא שהוא יקבל הנחות ויוכל לקנות חופשי יומי.אפשר לעשות אנונימי בנתב"ג, רק שאין מידע על כך.
וגם זה בוודאי מאד מוזר לתייר אופן הרכישה.
 
הרכישה תתבצע בקווי האוטובוס שיוצאים מהטרמינלך, קרי 5 של אגד ו13/239 של קווים בעיקר.
 
זו לא כזאת בעיה להציב מכונה כמו שהיו פעם מכונות לטלכרטים שכל מה שהיא תעשה זה להנפיק לך כרטיס במקום, עשו את זה בחיפה עד כמה שהבנתי בתחנות המטרונית.
חופשי יומי ניתן לרכוש ברב קו אנונימי.אבל המטרה היא שהוא יקבל הנחות ויוכל לקנות חופשי יומי.
וכן במכונות של המטרונית אתה יכול להוציא רב קו אנונימי ב 5 ש"ח.
תודה על ההקדשה, לתייר עדיך לקנות 1-2 פעמים ולא כל יום.חופשי יומי ניתן לרכוש ברב קו אנונימי.
יש כרטיס דומה גם ברומא.תודה על ההקדשה, לתייר עדיך לקנות 1-2 פעמים ולא כל יום.
כשצריך כל יום להטעין משהו על כרטים "חכם" בעלייה הראשונה לאוטובוס או בתחנות הרק"ל אין בזה חיסכון משמעותי של התעסקויות.
 
גישה לערך צבור ארצי אוניברסאלי או כירטוס תקופתי היא חיונית על מנת שיהיה שווה לתייר להשתתף במערכת. הנה ציון לרעה ללונדון: עד לסוף העשור הקודם היה כרטיס ל3 ימים אך הוא בוטל. המשמעות היא שתייר שמגיע לתחנות התחתית עם ערך צבור לפני 9:30 בבוקר מוציא על "סכום יומי מקסימאלי" כ50% יותר ממה שהיה מוציא לו היה לו כרטים שבועי (שמחושב לפי 4.5 סכומים יומיים מקסימאליים מ9:30 והלאה). מהסיבה הזו אני ממליץ לכל מי ששואל על לונדון ושוהה אצל חברים או קרובים לבוא לשבוע. כמו כן על כרטיס נייר (שצריך לקנות במכונות) גובים יותר מכרטיס אלקטרוני מקביל. עם כירטוס נפרד של הרכבת הארצית למשל אפשר להתעסק פר נסיעה.
 
על הכרטיס האזורי האיטלקי בחבל לומברדייה כבר פירטתי - נייר אחד בשדה התעופה, בשוויץ היו לנו כרטיסי מעבר יומיים שנשלחו אלינו הביתה לאנגליה מראש אך היו לימי הנסיעה הבינעירונית בלבד, הם הקנו הנחה ניכרת ברכבלים אך בימי הביקור בעיירות חלק היו קטנות מדי לשימוש בתח"צ כי הכל היה בטווח הליכה, האחרות היינו צריכים לקנות כרטיס נייר ממכונה, ובסן מוריץ המלון נתן לנו כרטיסי גישה לתח"צ ולרכבלים בחינם אך איים שאם נאבד אותם נצטרך לשלם 50 פרנק לכרטים (יותר מ200 ש"ח). ברוב המקרים שעשינו חופשה עירונית בעיר עם מטרו רכשנו כרטיס שבועי "רגיל".
 
ולמה אני מפרט? כי בסך הכל זו החוויה הרגילה של התייר העצמאי, ולזה המערכת בארץ צריכה לשאוף אם היא רוצה להפוך חופשה ישראלית לדבר נגיש עבור מי שאינו חלק מעדר של אוטובוס תיירים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.