תשובה עם הדגשות מסוימות
1. מה טום רידל עשה עם הילדים במערה? 2. מאיפה לנו לדעת שמישהו או דמבלדור לא לקח או החליף את הקמע בזמן שדמבלדור שכב על האדמה מתחת למגדל? 3. למה הקוסמים משתמשים בשרבטים כדי לעשות קסמים כי יש כל מיני מקומות בספרים שרואים שאפשר לעשות קסמים בלי שרביט? תשובות - 1. הוא התעלל בהם , לקח מהם דברים והפחיד אותם . טום בעצמו אמר שהוא יכול להכאיב לאנשים , בטח גם הכאיב להם ובסופו של דבר הוציא את הכעס שלו עליהם . 2 . אמרו כבר שאין מצב שדמבלדור החליף את זה , או מישהו אחר כי אז מאיפה המכתב . הקורקרוקס הוא אותו אחד שהם מצאו במערה, פשוט שאותו אחד הוא המזויף - ופה זה בעיה . 3 . רולינג אמרה מיליון פעם שאי אפשר לעשות קסמים ללא שרביט, לפחות לא כאלה שדורשים הרבה כוח קסם , כמו אבדה קדברה . יש קוסמים מעטים שיכולים לנפיק לחשים מלאים בלי שרביט , אבל לרוב - כאשר מישהו מטיל כישוף בלי שרביט זו תוצאה של משהו לא רציונלי - כעס או התרגשות (כפי שהאגריד הסביר להארי בשנה הראשונה).