כמה שאלות

rds15

New member
דווקא הארי עשה לומוס בלי שרביט

 

itri

New member
ראה ספר שני אם אינני טועה לגבי

שרביט מזויף כוונה לחש אציו!
 

100 אביתר

New member
אולי אין בכלל רא"ב

אולי זה רק איזה תיחמון של דמבלדור או איזה תרגיל כדי להסיט את הארי מלגלות את הורקרוקס האמיתי
 

דנקי

New member
אני חשובת שזאת רולינג..

אתה רולינג אתה רוצה לתת לנו דרך חשיבה.. הוא רולינג רבותיי.. יכול להיות!!
 
ברור וגם רולינג יודע אנגלית P=

אם הוא רולינג אני דניאל רדקליף...(דניאלה את עדיין דלוקה עליו?)
 
חחח גמאני.....

מעניין איזה חיים ייגמרו ראשונים..שלי או שלך... (מוזר לחשוב על זה) עזבי כרגע אני מטושטשת...
 

itri

New member
לגבי זה שזה תרגיל כל שהוא של

דמבלדור אני מאמין שיתכן ובהחלט הגיוני ולו בגלל דבר אחד:אם דמבלדור יכול לקרוא מחשבות אז מסתמא הוא יכול גם לחוש בנוכחות של נשמה יותר מזה אם חשב שיש שם נשמה למה לא השמיד את ההורקורק מיד? לכן נראה שגם דמבלדור ידע שאין בפנים כלום. אז אם תשאלו למה עשה את זה? קשה לומר והאפשרויות רבות ייתכן למשל שרצה לרמוז להארי להצטרף לחברו ראב במאבק וכל זה רק לשיטת המשיחסטים שמאמינים שהרבי סליחה דמבלדור חי
 

100 אביתר

New member
אני לא בטוח

שהוא יכול להרגיש נשמות אבל הוא לא היה יכול להשמיד את ההרוקורקס מיד כי הוא היה חלש בגלל ששתה את השיקוי ואני חושב שהוא צריך את מלוא כוחותיו כדי להשמיד את הורקורקס וכבר אמרתי שיכול להיות שזה תרגיל של מישהו אחר כדי להסיט את הארי מלמצוא את הורקורקס האמיתי
 

gwenog jons

New member
וואי....!

שתיים מזה חכם לא חשבתי על זה... אבל אני מתומכי תאורית רגולוס (וחשבתי עליו בעצמי!{על תשאלו למה אני כל כך אובססיבית לגבי זה..כי זה סתם אני והטמטום שלי...}) אבל אני לא אהיה מופתעת אם יתברר שצדקת...
 
למעלה