כמה שאלות

rds15

New member
לא, הוא היה אצל דמבלדור

הארי לקח אותו אחרי שסנייפ ומאלפוי ברחו.
 
לא הגיוני../images/Emo128.gif

היה כתוב שדמבי עף מעל החומה אז הארי היה צריך לקחת את זה קודם אאל"ט הארי הוא זה שלקח את ההורקרוקס ישר מהקערה.
 

100 אביתר

New member
לא

כתוב שהארי ראה את הקמיע פתוח כאילו הוא נפל מהכיס של דמבלדור אחרי שדמבלדור מת
 

אלאסטור

New member
תשובות

א. לא כתוב, סביר להניח שהוא עשה להם משהו זוועתי ומפחיד למדי. ב. אי אפשר לשלול את האפשרות שמישהו באמת החליף את הקמיע, ואני בעצמי העליתי תיאוריה דומה. ג. קסמים ללא שרביטים מוזכרים פעמים מעטות, ורובם ע``י דמבלדור. זה פשוט קשה מאד, ובתחילת השישי, כשהארי משותק ברכבת, כתוב שהוא נזכר שקוסמים גדולים מסוגלים לזה, והוא ניסה ונכשל. סביר שגם זה עניין שדורש ריכוז גבוה.
 

אלאסטור

New member
בקצרה

מבוסס על התיאוריה של דמבלדור לא מת, ומוסיף לה עוד הגיון (לדעתי), התיאוריה: דמבלדור בעצמו לקח את האמיתי משם, כחלק מהונאת ענק שנועדה להפיל בפח את וולדמורט, התיאוריה בכללותה יותר מורכבת וארוכה, ואין לי כרגע זמן לכתוב אותה.
 
למעלה