כמה שאלות

אז יש את יגור-אינגליש

ויש אותנו (בית אורן)...אמ....זה מה שהכי קרוב....תקנו אותי אם אני טועה! פינטו הכוסון
 
אינגלש מומלץ

בעופר, חוות הפיסגה זה חווה רק של דראס'ז {אני נטא ואבישג רוכבות שם אני רוכבת שם} הינא תמונה
הקיסריה,חווה קפיצות ודראס'ז השם{מרכז רכיבה דני היי קיסריה הטלפון{04-6262077} דיו קרןליאל ולו זוכרת מי עוד רוכב שם גם איתם את יכולה לדבר על החווה בבית חנניה {אורבת הקיסר}חוות קפיצות {סתיו,שי,לידר,שיר,עמיתוש,ומורקוש רוכבות שם עם יש לך שאלות בקשר לחווה דברי איתם}
 

S H I L G I

New member
בארה"ב נראה לי הווסטרן

ובאירופה יותר האינגליש למרות שהאינגליש מפותח גם בארה"ב
 

S H I L G I

New member
חחח

בעיקרון יותר קל כי הווסטרן פחות מדגישים על הישיבה המדוייקת ואז אם אתה עובר לאינגליש אתה צריך איזה שנה רק לעבוד על הישיבה ואתה תוקע את עצמך..
 
דווקא זה ממש לא נכון...

פשוט באינגליש יושבים יותר "קצר וחנוק" ופחות "משוחרר" מבינה? תכלס הצורת ישיבה היא בדיוק אותו דבר...המבנה של האוכף שונה...זה כן...אבל הישבה אותו דבר....שיבואו לצלם אותי אני אראה לך תמונה של אינגליש ו ווסטרן, שלי ותראי שזאת אותה ישיבה....פשוט בווסטרן האוכף יותר גדול ומשקל הגוף מתפרס על יותר שטח... וואי איך היו צוחקים עליי שרק עברתי מאינגליש לווסטרן!! חחח...תמיד היו צוחקים עליי כי רכבתי עם ארכובות דרדסים (לא שעכשיו זה ממש שונה...חחח) אבל פעם יותר (הייתי יותר קטנה ורכבתי עם ארכובות קצרות...ממש קצרות -של אינגליש) ובכלל ישיבה של אינגליש לא מתאימה לאוכף של ווסטרן...אבל הגוף באותה צורה....עזבי קשה לי להסביר...לסיכום...הישיבה אותו דבר ומי שיושב שונה לא יושב נכון!
 
ראית שכתבתי..........?!

"""""קצר וחנוק""""" התכוונתי שהמשקל שלנו מתרכז בנקודה אחת בגב של הסוס ובווסטרן המשקל מתפרס על כל הגב....וחוץ מזה...בתור אחת שרוכבת את שני הסגנונות באינגליש יושבים יותר קצר ומחזקים את הסוסים עם מושכות קצרות וכל זה...בווסטרן יושבים עם ארכובות ארוכות *יחסית לאינגליש* ועובדים עם מושכות ארוכות וידה ידה ידה!....
 

Edubite

New member
הסיבה היחידה שאת חושבת שמחזיקים

הסוסים ""קצר וחנוק"" היא משום שאת עוד לא הגעת למצב שבו את עובדת עם הסוס בין הרגל ליד.. עד שלא תיהיה לך התאמה מלאה בין כמות הרגל לכמות היד אז תמיד תרגישי "קצר וחנוק"... הענין הוא שבאינגליש גורמים לסוס לעבוד דרך הגב כך שהוא ישתמש בכל הגוף שלו. אי אפשר להשיג את המטרה הזו אם אין לך קשר עם פה הסוס- פשוט לא אפשרי.
 
מי שמתמחה במקצועות הall around

רוכב גם אינגליש.. כלומר עם אוכף אינגליש, מושכות אינגליש, וכל זה.
 
למעלה