כמה שאלות

zoharko

New member
חחחח

לרכב עם ציוד של אינגליש לא הופך אותך לרוכב אינגליש...זה כבר קשור לעבודה שאתה עושה עם הסוס
 
קשר עם הפה של הסוס.

הגדלת צעד (כינוס) והחלפת צד וכל זה. איך שאתם אל עושים את זה (אף פעם לא הצלחתי להבין
)
 

zoharko

New member
ההבדל בין ווסטרן לאינגליש הוא קצת

יותר מזה....כאילו מהבסיס כל ענף הולך לכיוון אחר אז גם אם יש בווסטרן חלק עם אוכף וציוד אינגליש וכמה תרגיים מהאינגליש זה עדיין אפילו לא מזכיר אחד את השני... זה כמו שתגידי שפירואט וספינים זה אותו דבר כי זה סיבוב של 360 מעלות במקום...
 

Unreachable

New member
אבל הבסיס

הוא אותו הדבר והם עושים במקצה הזה את הבסיס (נראה לי, אני לא ממש מבינה בזה.)
 
שאלה 2

אצלנו המתנדבים לא מנקים... הם מאכפים ת'סוסים (לומדים קודם איך...), הם מוציאים טיולי פונים של ילדים.. (הולכים עם הסוס\פוני). כל זה בימי שבת\חופשים ובתמורה באמצע השבוע את יכולה לבוא לרכיבה של שעה\ חצי שעה חינם.. אבל זה קצת מחוץ לירושלים.. (לפני ירושלים מכיוון בית שמש-רמת רזיאל) מקווה שעזרתי
 
למעלה