כמה שאלות

i love usa

New member
כמה שאלות

1.יש כאן מישהו שמתחרה גם אינגליש וגם ווסטרן??(זה אפשרי בכלל ללמוד גם וגם ולהשתתף בתחרויות של שני הסגנונות??) 2.הבנתי מה שקראתי כאן בפורום שאפשר להתנדב בחוות סוסים בתמורה לשיעורים זה נכון??מה בדוק עושים בהתנדבות??(מנקים את הסוסים וכאלה??) 3.אני יתחיל לרכוב בבית אורן שבחיפה ורציתי לדעת אם יש כאן אנשים שרוכבים שם?? והאם אפשר ללמוד שם גם סיגנון אינגליש וגם ווסטרון???
 
תשובה

בעצם אני יכולה לענות רק על שאלה 2 1.אני רק אינגליש ואין לי מושג האם אפשר להתחרות בשני המקצים. 2.אני אישית מתנבת לא בשביל שיעורים אבל לפעמים מעלים אותנו סתם על סוסים או פונים(
) וזה מזה כיף. מה שעושים בהתנדבות (לפחות אני,אבל בחווה שלנו יש הרבה ילדים קטנים וטיפוליים) זה להוציא סוסים,להכניס,להוביל ילדים/טיפוליים שלא רוכבים לבד,וזהו....(זה העיקרון אבל תמיד דופקים אותך הסתם שטויות כמו "ורד תביאי לי ת'כוס קפה מהגדר"...סתם)
 

ניצקוש

New member
עונה על שאלה 2....((=

אצלנו יש לכל יום זוג שעובד כל אחר הצהריים וכל אחד מהם מקבל על זה שיעור...והזוג הזה באותו יום אחרי על הכל ... לנקות מכלאות..(אממ..רעות) להכין סוסים והאכיל אותם לנקות את החווה ובקיצור על הכל!! אז לי יש יום עבודה כזה ביום ראשון... ועוד אני באה לחווה לעזור בימים אחרים..(=
 

ווינגז

New member
../images/Emo57.gifתשובות.. לפי מה שאני יודעת../images/Emo13.gif

1. אני לא יודעת אם יש פה אבל אני כמעט בטוחה שזה אפשרי... אבל לא על אותו סוס אני מתארת לעצמי... כי סוס שרגיל לקפיצות לא יכול לעשות כל מיני דברים אחרים באינגליש ואותו דבר עם סוס ווסטרן שלא רגיל לקפיצות-לא יכול להיות אינגליש. 2. כעיקרון כן... גם מנקים תאים, מברישים, מאכפים, מטפלים בסוסים, רוכבים בשביל לתקן סוסים (למתקדמים), מנקים את החווה, מדריכים ילדים (גם למתקדמים).... ויש עוד המון. 3. יש פה לפחות אחת שרוכבת בבית אורן
... וזה ווסטרן וטיולים... אין אינגליש עד כמה שאני יודעת
 

horse love

New member
לא נכון../images/Emo166.gif

יש לנו סוס שיודע ווסטרן מצויין וגם אינגליש קפיצות ודרסאג מצויין(אצלי בבית)
 
חלק מהתשובות ../images/Emo3.gif

זה אפשרי אבל... דבר ראשון להתחרות בשני המקצועות זה פשוט כל כך הרבה כסף! ככה שרק אם יש לך כסף תכולי גם זה וגם זה. כי דירוגים ותחרות קפיצות יש כמעט כל שבוע (אני צודקת?) ותחרויות ווסטרן גם עולות הרבה לרמות שהם לא הרבה כל כך (או שכן לא זוכרת)
 
תשובות.....

1.אני רוכבת גם אינגליש וגם ווסטרן ובקרוב אני אתחרה בשני הסגנונות. 2. בכל חווה ההתנדבות היא שונה אבל בכלליות זה להבריש, להאכיל, לאכף, אולי גם לרכב, אמ...עוד כל מיני דברים..... 3. אני רוכבת בבית אורן...רוכבים שם רק ווסטרן...ואני מסדרת לי אוכף אינגליש ורוכבת שם גם אינגליש-עצמאי.... תגידי שאת באה לרכב ואני גם אבוא!
\ תמונה של חלק מהסוסים בחווה.....
 
עם סייחים

בסביבות 90-100 ככה....ולרכיבה 50 ומשהו בערך....אבל תמיד יש את הסוסים הצולעים\אחרי המלטה\רזים\יום מנוחה\זקנים וידה ידה ידה...
 

S H I L G I

New member
הנה

1) זה אפשרי, אבל קשה 2) אפשר, תלוי בחווה שאת נמצאת בה 3) החווה היא לא בחיפה, היא בבית אורן
ויש פה מישי שרוכבת שם
 

i love usa

New member
בעיינין ההרבה כסף

מליינים אנחנחו לא כניראה שאני יצטרך לבחור באחד הסגנונות להתחיל ואולי בהמשך ללמוד גם סגנון אחר עוד שאלה עוד 3-4 שנים בערך עוברת לארצות הברית ושם אני רוצה להמזיך בגלל זה אני רוצה גם סגנון שיותר פופולארי שם איזה סגנון זה??האינגליש או הווסטרן??או ששניהם מאוד פופולארים שם?
 
אין לי מושג!

אני משארת שאותו דבר אבל תשובה בטוחה אני לא יכולה לתת לך...סורי....ובעניין הכסף....תתנדבי באחת החוות ועל השניה תשלמי או שבשתיהן תתנדבי...
 

i love usa

New member
רגע אמרתם שיש רק ווסטרן בבית אורן

אז איפה יש קרוב לחיפה חוות סוסים ששם יש אינגליש??
 
אמ...

יש ביגור (לא ממש מומלץ...)....יש בעופר....דראסז'...אמ...יש בקיסריה ובבית חנניה אבל זה כבר רחוק......יש עוד שאני לא זוכרת כרגע..אה ויש במעגן מיכאל גם דראסז'...ויש גם אמ....לא זוכרת...תגידי כמה זמן נסיעה בערך את רוצה....
 
למעלה