i love usa
New member
כמה שאלות
1.יש כאן מישהו שמתחרה גם אינגליש וגם ווסטרן??(זה אפשרי בכלל ללמוד גם וגם ולהשתתף בתחרויות של שני הסגנונות??) 2.הבנתי מה שקראתי כאן בפורום שאפשר להתנדב בחוות סוסים בתמורה לשיעורים זה נכון??מה בדוק עושים בהתנדבות??(מנקים את הסוסים וכאלה??) 3.אני יתחיל לרכוב בבית אורן שבחיפה ורציתי לדעת אם יש כאן אנשים שרוכבים שם?? והאם אפשר ללמוד שם גם סיגנון אינגליש וגם ווסטרון???
1.יש כאן מישהו שמתחרה גם אינגליש וגם ווסטרן??(זה אפשרי בכלל ללמוד גם וגם ולהשתתף בתחרויות של שני הסגנונות??) 2.הבנתי מה שקראתי כאן בפורום שאפשר להתנדב בחוות סוסים בתמורה לשיעורים זה נכון??מה בדוק עושים בהתנדבות??(מנקים את הסוסים וכאלה??) 3.אני יתחיל לרכוב בבית אורן שבחיפה ורציתי לדעת אם יש כאן אנשים שרוכבים שם?? והאם אפשר ללמוד שם גם סיגנון אינגליש וגם ווסטרון???