היי
גם אני חשבתי שמייבש זה די מיותר, אבל אחרי שקניתי אחד לעצמי חיי ממש השתנו
כשלא שמתי מייבש ת-מ-י-ד הייתי מצליחה איכשהו לקלקל את הלק, כי לא יכולתי לחכות והייתי מתחילה להקליד או לזפזפ בשלט. מאז שיש לי מייבש, אני פשוט מחכה איזה 7-10 ואז אני פשוט מתנהגת כרגיל לגמרי (נוגעת בשיער, בבגדים, בכפתורים וכו') והלק יבש לגמרי ומהמם כרגיל

חוצמזה, שהמייבש מוסיף בדר"כ ברק ומגן על הלק מקילופים וצ'יפים. אני לא מחכה בכלל! אני מורחת לק על יד אחת ועוברת לשניה. כשאני מסיימת את היד השניה, אני חוזרת לראשונה ושמה מיד מייבש. אני פשוט לא מורחת חזק מדי כדי שהמברשת של המייבש לא תתלכלך מהלק. וזהו

לגבי המדלל אני לא יודעת לענות לך, כי אני פשוט לא משתמשת במדלל.