נכון שזה הרבה זמן אבל יש לי לקים די סמיכים שעושים לי הרבה בעיות אז אני מעדיפה לחכות הרבה זמן מאשר שיהיו לי בועות ואצטרך לצבוע את הציפורניים שוב (ואני שונאת כשהלק משתבש לי)