כמה שאלות...

סופיה 97

New member
נכון שזה הרבה זמן אבל

יש לי לקים די סמיכים שעושים לי הרבה בעיות אז אני מעדיפה לחכות הרבה זמן מאשר שיהיו לי בועות ואצטרך לצבוע את הציפורניים שוב (ואני שונאת כשהלק משתבש לי)
 
למעלה