כמה שאלות...

סופיה 97

New member
כמה שאלות...

היי, רציתי לשאול למה צריך מייבש לק, אני רואה שהרבה כותבות שהוא נחוץ ומייבש את הלק אבל גם ככה שמים אותו על לק יבש, לא? וגם, איזה מדלל לק מומלץ והאם אפשר לקנו מדלל לק זול שמוכרים בקניונים או שעדיף להשקיע בו קצת יותר?
 

LOLI152

New member
אהלן :)

כמה תשובות.. מייבש לק- אני לא שמה את המייבש על לק יבש- אלא על לק שחיכיתי רק כמה שניות. הוא גם מונע מהלק לקבל "קלקולים" של נגיעות וכאלה.. ומייבש אותו לחלוטין.. ומדלל- אני מניחה שזה תלוי בלקים שלך.. אם את משקיעה בלקים - תשקיעי במדלל... אני למשל- בלק שוק מדללת עם אציטון (כןכן, לא להרוג אותי) ולקים יקרים עוד אל יצא לי לדלל, אבל לא אדלל עם סתם אצטון (יהרוס וכ'ו)
 

lilo4

New member
../images/Emo45.gif תשובה מצוינת

אני חושבת שגם מייבש וגם מדלל הם עניין של העדפה אישית. אני לא יכולה למרוח לק בלי למרוח אח"כ מייבש, אף פעם אין לי סבלנות בשביל לחכות שעה עד לייבוש מלא, ואיכשהו אני תמיד מצליחה לדפוק את הלק
ולגבי מדלל- פעם חשבתי שזה מוצר מיותר ולא ראיתי שום סיבה להשתמש בו. עכשיו כשיש לי אני כל הזמן מוצאת עוד לקים שדורשים דילול
אני גם מסכימה עם הגישה שלך- אם זה לק ממש זול אני לא רואה סיבה להשקיע במדלל יקר, ואם אציטון מספיק טוב בשבילך בכלל אני לא רואה סיבה לקנות משהו בנוסף. לעומת זאת עם לקים יקרים יותר לא הייתי רוצה לקחת סיכון
 
בקשר למדלל

אני קניתי מדלל של שיק והוא עלה 15 ש"ח. הוא מספיק להרבה זמן כי צריך כל פעם רק כמה טיפות. אז המחיר מאוד סביר לדעתי. מדלל של ביוטיקר הייתי חוששת לקנות אבל נראה לי שבין מדלל של שיק ומדללים יקרים יותר אין הרבה הבדל.
 

bluestvixen

New member
../images/Emo207.gifעלות משלוח מ-Trans Design

נשבעת שניסיתי להריץ חיפוש אבל לא הצלחתי למצוא את המידע שאני מבקשת. אני רוצה לעשות את הזמנתי הראשונה שם אבל אני לא מצליחה להוציא מהם חישוב עלות משלוח, לפי ה-FAQ שלהם זה מופיע בדף שיעלה לי אחרי שאני מכניסה את פרטי כרטיס האשראי ו-וואלה? לא נראה לי שאני מתכוונת לתת להם פרטי כרטיס אשראי לפני שאדע עלות משלוח. תודה מראש לעונות
 

cockta

New member
היי :)

גם אני חשבתי שמייבש זה די מיותר, אבל אחרי שקניתי אחד לעצמי חיי ממש השתנו
כשלא שמתי מייבש ת-מ-י-ד הייתי מצליחה איכשהו לקלקל את הלק, כי לא יכולתי לחכות והייתי מתחילה להקליד או לזפזפ בשלט. מאז שיש לי מייבש, אני פשוט מחכה איזה 7-10 ואז אני פשוט מתנהגת כרגיל לגמרי (נוגעת בשיער, בבגדים, בכפתורים וכו') והלק יבש לגמרי ומהמם כרגיל :) חוצמזה, שהמייבש מוסיף בדר"כ ברק ומגן על הלק מקילופים וצ'יפים. אני לא מחכה בכלל! אני מורחת לק על יד אחת ועוברת לשניה. כשאני מסיימת את היד השניה, אני חוזרת לראשונה ושמה מיד מייבש. אני פשוט לא מורחת חזק מדי כדי שהמברשת של המייבש לא תתלכלך מהלק. וזהו :) לגבי המדלל אני לא יודעת לענות לך, כי אני פשוט לא משתמשת במדלל.
 

סופיה 97

New member
תודה רבה!

תודה על העזרה, הבנתי למה משמש מייבש לק ואני חושבת שאקנה מדלל כי אני לא ממש רוצה להרוס את הלקים (גם אם הם זולים XD)
 

lilo4

New member
אני משתמשת בmavadry

של חברת mavala תולי המליצה פה עליו מזמן ואני קניתי והתלהבתי ממנו גם. קניתי לא מזמן את הבקבוקון השני שלי שקצת עשה בועות, אבל זה הסתדר [הוספתי קצת מדלל לק וזה עבד] אני קניתי את שלי באיביי, הוא יותר זול מהמייבש של פושה. אני דיי בטוחה שמוכרים מוצרים שלהם גם בארץ בכמה מקומות
 

cockta

New member
סאלי הנסון- mega shine

בקבוק כסוף פקק כחול :) 45 ש"ח בסופר פארם (במבצע שלדעתי עדיין נמשך)
 

Nakuro

New member
WOW

האמת שהוא אחלה תמורה ל12 שח היה לי מייבש של סאלי ולא ממש אהבתי...
 

מ ס ט י ק

New member
מוסיפה עוד שאלה...בועות לאחר המריחה

יש לכן מושג ממה נוצרות הבועות אחרי המריחה? האם זה אומר שהלק לא טוב? מריחה לא טובה? או שאולי צריך לדלל את הלק?
 

lilo4

New member
לפחות ממה שאני יודעת

זה יכול לנבוע בגלל שתי סיבות- הראשונה היא שיש אוויר בלק, בגלל זה לא מומלץ לנער את הלק אלא לסובב אותו בין כפות הידיים. השנייה שהציפורן מפרישה שומן וזה גורם לבועות [מישהי בפורום הסבירה את זה פעם]. הפיתרון במקרה הזה הוא לשייף קצת את פני הציפורן, וכמובן לשטוף ידיים טוב לפני המריחה. מייבש הלק שלי עשה לי המון בועות וניסיתי לדלל- במקרה שלי זה עזר, אבל אני ממש לא יודעת להגיד לך אם זה הפיתרון
 

מ ס ט י ק

New member
לגבי הניעור- זה לק חדש שלא ניערתי

והוא ישב לילה שלם במגירה ככה שכבר לא אמורות להיות בועות. לגבי השומן- קניתי חומר ששמים על הצירון לפני בכדי לייבש אותה ככה שלא אמור להיות שומן. בינתיים הספקתי למרוח אותו שוב ובינתיים הוא ניראה בסדר, אולי זה פשוט היה בגלל המריחה שלו.
 

סופיה 97

New member
יש עוד סיבות

הבועות יכולות לנבוע מזה שאת שמה שכבה עבה מידי של הלק או בגלל שהשכבה הראשונה של הלק לא מתייבשת מספיק ואז עליה את שמה שכבה שניה. אני נותנת ללק להתייבש 10 דקות לפני שאני מורחת שכבה נוספת.
 

מ ס ט י ק

New member
הגיוני שהשכבה הראשונה לא התייבשה מספיק

אקח את זה לתשומת ליבי! תודה
 

Osnatz1

New member
מסכימה, אבל 10 דקות זה מלא זמן..

קרה לי פעם אחת בועות בלק שהוא כעיקרון תקין לגמרי, נמרחה לי ציפורן אחת אז הסרתי רק בה ומרחתי מחדש, ולא הייתה לי סבלנות לחכות אז מרחתי שתי שכבות יחסית עבות כמעט ישר אחת אחרי השניה (בד"כ אני מורחת 3 שכבות מהלק הספציפי ההוא, ומחכה נגיד דקה-שתיים בין שכבה לשכבה) ורק באותה הציפורן היו לי מ-ל-א בועות. אני חושבת שעצם זה שגם הוספתי שכבה עבה יחסית של מייבש שוב בלי לחכות אפילו יצרה עוד בועות.. בכל מקרה 10 דקות זה קצת מוגזם לדעתי.. אני בד"כ מורחת ביד אחת ואז ביד השניה, ואז שוב חוזרת ליד הראשונה. לוקח נגיד 2-3 דקות בלחץ וזה בסדר גמור
 
למעלה