כמה מתוקה היא הנקמה

נקמה מתוקה

תרשה לי לחלוק על דעתך. אני נקמתי ואף נהניתי!! בעלי התוודה בפני על בגידות שנמשכו במשך הרבה שנים. אני לא צריכה לתאר לך את הכעס והפגיעה שגאו בי, אבל, החלטתי רציונלית שאני לא הולכת לנקום בו, כי זה יחזור אלי כבומרנג, ולכן החלטתי לנקום במאהבת שלו. לאחר שבעלי התוודה גיליתי ביומניו שתעד את מועדי הפגישות שלו עם המאהבת שלו, שאותה הכרתי אישית. בנוסף לכך, בעלי, בפתיחות יחסית, גם תאר לי חלק מהמפגשים איתה ("היא מוצצת טוב, " היא טובה במיטה"), אמר לי מה הוא חושב עליה ( "לא ממש אינטילגנטית", "יש לה גוף של דודה עם שדיים עד הברכיים") וכו'. כמובן שאת טיב ביצועיה במיטה לא יכולתי לבדוק, אבל מבחינת התיאורים החיצוניים ומתוך היכרותי איתה: אכן, הגברת אינה גאון הדור אם להשתמש בלשון המעטה ואף גוצה. בכל מקרה, דבר ראשון שלחתי לה בדואר את הספרים שנתנה לו במתנה במשך השנים ( ואני בטוחה שלא עליתי על כולם...) שלחתי לה מכתב מפורט עם פירוט מועדי מפגשי האהבהבים שלהם בליווי מפורט של כל מה שבעלי סיפר לי עליה. ( כן, אני יודעת שלא סיפר הכל....) שלחתי לתזכורת תמונות מבתי המלון בנתניה שבהם הם בילו ( כן, אני יודעת שגם על זה אני לא יודעת הכל...) טרחתי לשלוח העתקים מהמכתבים שלי אליה ל- 27 מחבריה ועמיתיה לעבודה- זה הכל ( והיא לא יודעת ולעולם לא תדע למי מהם). כשנלחצה ואיימה עלי באמצעות מכתב מעו"ד ( בעל של חברתה הטובה שקבלה אף היא את אחד מהמכתבים) שתתבע אותי על הוצאת לשון הרע, הבהרתי לה באמצעות עו"ד שלי שפרסום דברי אמת אינו נחשב להוצאת לשון הרע, ולכן אשמח להתבע ולספר כל מה שידוע לי.( אני לא ספרתי כלום לבעלה למרות שיש לי הטלפון שלו- היא בוודאי מכרה לו סיפור שמישהי ניטפלת אליה בלי שום סיבה...) עד היום אני מחכה לתביעה..... בשורה התחתונה- השרמוטה נלחצה, בעלה יודע שקרה משהו וגם אם אינו יודע פרטים היא כבר על הכוונת שלו, בעלי חטף ממנה על הראש על זה ש"בגד" בה ונתן לי תחמושת מעולה להתנגח בה, היא נאלצה לתת את הטלפון של בעלי לחברה עוה"ד על מנת שתדבר איתו.
 
את מדברת על דיבה לא על הוצאת לשון

הרע. בכדי לתבוע בשל הוצאת לשון הרע, צריכים להתקיים שני מאפיינים: 1. כוונה לפגוע. 2. פומביות (2 אנשים לפחות). * אני מצאתי את זה בכתוב לעיל. ועוד מילה לגבי נקמה, החוכמה והגדולה היא בכלל לא להשפיל את עצמך בפני "האחרת". הרי עכשיו עוד 27 אנשים (לפחות) יודעים שבעלך התל בך ומה שיותר גרוע, הם יודעים שיש מישהי שמוצצת יותר טוב ממך, לא חארם?
 
שוחרת מצחיקולה כתמיד..

אני לא הייתי מסוגלת לעשות דבר שכזה.. צריך אומץ בשביל לעשות דבר שכזה.. נקמתי הייתה נקמה מצחיקה.. זה לא משהו שהכאיב או משהו.. סתם הוא לבטח התבעס לנסוע שעה וחצי ולצאת בלי זיון..{אציין שהוא לא קיבל את זה מעולם..}.. יש גבול לכל תעלול.. בתוך תוכי מסתבר אני ילדה טובה.. המשך יום טוב sky
 
אכן יש הבדל בין התעלול שלך לבין

הנקמה. אם כי כדאי מאוד מאוד להשתדל מראש לא להגיע למצבים האלו בכלל.
 
אין אין עלייך!../images/Emo25.gif

מתי פגישה עם הקונטרה?
אני חולמת על השרירים שלו!........ אחחחח אתמול ראיתי אושן 12 ופנטזתי על בראד היקר..
 
אם ככה הצ'ט שלנו הוא כולו לשון

הרע. ואני לתומי חשבתי שמהצ'ט יכולה לצאת רק לשון טובה.
 
יקירי אנחנו נופלים על סעיף"כוונה

לפגוע" ואף הפומביות פגומה. אצלנו זה סתם ריכולים.
 
כוונת הפגיעה

גם נושא זה "כוסה" במכתב שנשלח ל-27 עמיתיה: סיפרתי במכתב מלווה את השתלשלות העניינים ו"פניתי" אליהם, בבקשה שיתחשבו בה בימים אלה מכיוון שהיא בוודאי מאד לחוצה וזה משפיע על טיב עבודתה, אז שלא ישפטו אותה לחומרה ואף ינסו לעזור לה בצורה מאד דיסקרטית, כי אולי כדאי שהיא לא תדע שקיבלו את המכתבים.... נשמע ציני?????? אז מה????
 
נקמה והשפלה

אז ככה: אינני מרגישה מושפלת כלל ועיקר, נהפוך הוא, היא זו שהחלה ליילל ולהתקשר ולבקש מבעלי שיעצור את נקמתי. בקשר למציצות-היא אולי מוצצת טוב, אבל בשום מקום לא נאמר שיותר טוב ממני..... ובקשר לפומביות- שלחתי את המכתבים לאנשים שמכירים אותה, לא אותי וללא ציון פרטים מזהים עלי, רק עליה.... יש עוד איזה באג בתכנית שלי??????
 
לא שאני רוצה להיות קטנונית חלילה../images/Emo4.gif

אבל העניין בפומביות, זה אנשים שמכירים אותה ולא אותך. באשר למציצות, אם הוא טרח לציין "מוצצת טובה" סימן שישנה איזו משמעות נסתרת בדבריו, שכן אם היית מתעלה עליה היה משתמש במינוח"סתם מוצצת" ומה באשר ל"כוונה לפגוע"? את זה לא שללת. כבוד השופט
סיימתי את טיעוני, העדה לרשותך
 
עניין של קטנוניות

טוב, אז בואי נכנס להקשר שבו זה הוזכר: אחרי שסיפר לי שיש לה גוף של דודה עם שדיים עד הברכיים ואינטליגנציה שאינה מרשימה במיוחד ציין את היתרונות: מוצצת טוב ותמיד זמינה. כלומר, סידור נוח שאיפשר לו להתעלם מהחסרונות הבולטים ( אך נפולים....). לי היה חשוב ההקשר ואין לי שום בעיה ו/או ספקות ו/או רגשי נחיתות עם הכישורים שלי. בקשר לכוונה- הכוונה היתה למנוע את המשך הקשר ביניהם. נסיון העבר הראה לי שכשסתם חשדתי והייתי נחמדה ונעתרתי לבקשת בעלי לא לספר לבעלה, הם הימשיכו בשלהם. מאחר שהשיטה התרבותית לא הוכיחה את עצמה עברתי לשיטה אחרת- לפגוע על מנת למנוע- היא נאלצה לספר לבעלה שיש מישהי שמטרידה אותה ( לא הודתה, כמובן, אבל שמה עצמה במוקד), סכסכתי בינה לבין בעלי, חברותיה ועמיתיה יודעים על הסיפור- היא כבר יוצאת מתוך הנחה שגם הם יודעים בסתר ליבם שאין עשן בלי אש, אז להערכתי, לא שיירטתי לה פגישות האבהבים עם בעלי, חיבלתי גם בניאופים עתידיים שלה עם גברים אחרים, היא תיקח את הסיכון להסתבך בארוע דומה פעם נוספת, מה תגיד אז שעוד פעם ניטפלים אליה????????
 
באמת שהתחלתי לחבב אותך../images/Emo13.gif ללא

שמץ של ציניות
רק שאני לא יכולה להתאפק ולשאול בעקבות דבריך הבאים:"אחרי שסיפר לי שיש לה גוף של דודה עם שדיים עד הברכיים ואינטליגנציה שאינה מרשימה במיוחד" לא מעליב קצת שעם הדבר הזה הוא בוגד בך? מילא היתה פצצה עם שדיים עד הכתפיים ואינטילגנציה משהו משהו....לא יודעת אני הייתי ממש נעלבת.
 
להעלב? ממש לא!

אם מדברים על עלבון, אז מה שהעליב אותי זה שבעלי לא יכול היה למצוא לו משהו יותר טוב. מה זה אומר שבעלי לא אטרקטיבי מספיק? ולענייננו: הוא זכה אצלה להערכה רבה מכיוון שבהשוואה לבעלה, חסר ההשכלה וחסר האמביציה, בעלי סימל עבורה משהו גבוה בהרבה. ההערצה שלה היא זו שכנראה שמשכה אותו אליה, ובנוסף, כפי שציינתי במקום אחר, עם המאהבת נכנסים לבית מלון לאיזה שעתיים שלוש, מה עושים בכל הזמן הזה? אז מזיינים 2-3 פעמים ובשאר הזמן צריך לדבר, כי לא נעים סתם להרדם כמו עם האישה החוקית, אז אם כבר מדברים, למה לא לקטר קצת על האישה? למה לא לזכות לאמפתיה והבנה ותגובות חיוביות? המאהבת מה איכפת לה? היא תגיד לו שהוא צודק ואשתו מפלצת, זה גם משרת טוב את האינטרסים שלה, ככל שתסכים איתו יותר שאשתו מפלצת כך היא מוארת באור חיובי יותר ומצטיירת כמלאך עלי אדמות. בצורה כזו כל מפגש כזה בבית מלון הופל לקבוצת תמיכה של שניים שמעריצים האחד את השני
 
תקשיבי ידידתי, נראה לי שבעצם מה

שאת עושה זה "שכנוע עצמי", למה לא התעמתת עם בעלך?למה הפנית את כל הזעם אליה? מה אכפת לך ממנה בכלל? היא חייבת לך משהו? ואיך את יודעת שבעלך קיטר והשמיץ בפניה? אם זה נכון היית צריכה לבעוט בו, ולא לשכנע את עצמך שהוא מסכן ונסחף ו"עבדו עליו" ו"כישפו אותו" והשד יודע מה....נראה לי שאת זו שמאמינה שהוא "משהו גבוה בהרבה" כי את משחקת לידיו. עכשיו שתי בחורות נלחמות עליו. נראה לי שאת פועלת מזעם וזה ממש לא חכם (וגם לא עושה טוב לעור הפנים) נראה לי שבעלך מוכר לך בובע מייעסעס ואת מאמינה לו כמו איזו פתיה. אם הייתי במצבך ודאי ודאי שלא הייתי מתקשרת למאהבת, מה יצא לי מזה?(ועוד מאחת שנראית כמו שתיארת, מילא אם היתה נראית טוב הייתי מביאה אותה הביתה
)ואם באמת הוא השמיץ וקיטר והתבכיין תני לו סיבה אמיתית לבכות.
 
הפניית הזעם למקומות הנכונים

הזעם שלי הופנה לכל העברים ולכל המקומות. עם בעלי זה היה בצורת התעמתות מילולית, ברורים והסקת מסקנות. אגב, שנינו הגענו למסקנה ש"מעז יצא מתוק", וכל הארוע הזה בסופו של דבר עשה לנו רק טוב. מאד טוב לנו עכשיו. כל אחד הסיק את מסקנותיו, שיפר מה שהיה צריך לשפר. אצלינו הכל בסדר. עם השרמוטה, לא היה לי כל עניין להתעמת מילולית, מה יש לי לדבר איתה? מה יש לי לשאול אותה? אבל, לא יכולתי להשלים עם הרעיון שהיא תשב בביתה בשקט ללא כל שריטה בחייה. הייתי חייבת לשקשק גם שם את החיים הזוגיים ( ומי יודע, אולי בסופו של דבר גם להם זה עשה רק טוב ואני אפילו יוצאת "נשמה טובה" מכל הסיפור הזה?). אגב, בעלה השאיר לי הודעה במשיבון שהוא יודע על המכתבים שלי ( יודע, אך לא מאמין שהם נכונים.....) ושהוא מתכוון להגיש תלונה במשטרה. השבתי לו בהודעה כתובה שאשמח מאד להחקר במשטרה כי יש לי הרבה מה לספר.משום מה עד היום לא הוזמנתי לחקירה ולא נתבעתי למרות שקבלתי מכתב איום מעו"ד שלהם (בשם שניהם!!!). נראה לי שמה שהטריד אותם יותר זה הפגיעה בעסקיה ואמינותה המקצועית: היא עוסקת בין היתר בייעוץ לזוגיות והתאמה מינית באמצעות אסטרולוגיה!!!!!!!!!!!! אני מניחה, שהיא זו ששכנעה אותו בתרוצים מתרוצים שונים לא להגיש תלונה, היא יודעת טוב מאד שחשיפה לחקירה רק תגלה עוד דברים שהיא לא רוצה שהוא ידע. בנוסף, התייעצתי בעצמי עם עו"ד שאמר לי במפורש- שבכל מה שעשיתי אין כל עניין פלילי.
 
אה עכשיו הכל ברור, בטח מרקורי היה

בנסיגה בגלל זה הם הזדיינו.
ואני אומרת לך יקירתי אם מעז יצא מתוק אז רק הרווחתם מהסיפור. אבל אני עדיין חושבת שאין צורך להשפיל את עצמך. שיהיה לכם כל טוב. באמת.
 
רווחים מסיפור בגידה

אכן, עד כמה שזה יישמע אבסורד, הרווחנו ובגדול.לפעמים צריך ניעור למערכת, וכאן היה ניעור שהפנינו אותו לכיוונים חיוביים, במקום להטיח האשמות אחד בשני. אף אחד לא חיפש אשמים. אני חושבת שהחוכמה בחיים היא לדעת לעשות לימונדה מלימונים חמוצים שנופלים לידייך. כרגע, אני מרגישה שבעלי ואני נהנים מהלימונדה והיא צריכה להיפטר מקליפות.
 
למעלה