היי סיר בשר/ליאור כרמלי.....
יש לך חוצפה לכתוב פה "במקום לעשות פה פורום מכובד ועל רמה" ואתה פותח שרשור פלוס ההודעה הזו בשפה גועלית כזו? אני מציע לך שלפני שאתה מחשיב את עצמך כ"בעל רמה" לך לחדר האמבטיה, תוציא את לשונך מול המראה ותנקה את הלשון טוב טוב עם הרבה סבון, ועדיף מסוג אנטי-באקטיריאל
ובמה שקשור לעדי: בהתחשב בלחץ שהיה פה בזמן הפלישה, דעתי היא שעדי וליילה עשו עבודה מצויינת, עבודה מקצועית, מסודרת ויעילה. ואם אני מכיר קצת את חברי בפורום אני מאמין שרובו הגדול יסכים איתי. כל מה שאתה מנסה לעשות זה להכניס פה אוירה מכוערת. אינני יודע כמה זמן אתה גולש בפורום אבל אני יכול להבטיח לך שחברי הפורום יודעים טוב מאוד איך להיפתר מטיפוסים כמוך שמעודדים סיכסוכים מיותרים.