כבלו תמונה

../images/Emo45.gifגו איריס גו.../images/Emo219.gif

ילד בן שתיים! [נו שחר חסון, שגיאת כתיב מכוונת
]
 
../images/Emo32.gifברצוני לספר לכם על הסבל שעברתי ../images/Emo3.gif../images/Emo219.gif

אם אתם לא יודעים-אני חולה ואומללה והיום הכריחו אותי לעשות בדיקות דם. אז הלכתי לי לעשות בדיקות דם, ורק כשהראו לי מחט עצומה נזכרתי שבדיקות דם=מחטים.
ולקחו לי איזה 7-8 מבחנות דם כאילו שלא מספיק לי ה-10 מבחנות דם שלוקחים לי בבדיקות אנמיה כל הזמן.
אפילו לא קיבלתי מדבקת "היית גדול" או משהו כזה.
 

deisy

New member
../images/Emo24.gif

תרגישי טוב מתוקה!
אני אביא לך מדבקה כשניפגש
רק תזיכירי לי
 

yonVata

New member
כן...

זה כמו שהבטחתן ברבצק במפגש... ובסוף לא היה /tapuzforum/images/Emo7.gif
 

לבנדר א

New member
../images/Emo45.gif על המדבקה!

גם אני עשיתי בדיקת דם לא מזמן, וכשיצאתי משם בלי לקבל סוכריה או משהו כזה הרגשתי כאילו הבגרות הכתה אותי בראש עם אלה. וזה בלי קשר לזה שהייתי מחוקה מעייפות. אבל באופן מוזר גיליתי שאני די נהנית מהקטע עצמו. כאילו, התחושה של המחט ביד היא מוזרה, אבל... לא לגמרי באופן שלילי.
 

D amaged R oses

New member
יאכססססס

לי פעם לקחו איזה 6 מבחנות ומאז אני מנפחת את זה כלכך ומשמיעה את עצמי כמו גיבוווווורה! [מה, 6 מבחנות!!!!!!!!!!!!!!!!] בדיקות דם זה
במיוחד שלא מוצאים לך ורידים
 
../images/Emo24.gif לכולכם.../images/Emo219.gif

יואו נכון שזה נוראי שלא מקבלים מדבקה או משהו? כמה פוגע, גם אני גיבורה, אז מה אם בכיתי בהיסטריה
 

Don Nirtin

New member
נאי כמו קים../images/Emo87.gif

משום מה נהנה מכל הבדיקות המפגרות האלה. כאילו, זה רק אני או שאחרי בדיקה אני מרשה לעצמי פינוק כדוגמת בואנו קינדר. פינוק קטן וטוב. וחוץ מזה- הקטע המעצבן זה שלא מוצאים וריד, תוקעים מחט איפשהו, ומתברר שזה לא וריד אלא איזשהו שריר.
 

icy woman

New member
אלוהים אדירים!

וריד לא צריך לראות- צריך להרגיש! (וכמובן גם לדעת קצת אנטומיה- היכן יש ורידים והיכן השרירים...)
 
למעלה