../images/Emo45.gif על המדבקה!
גם אני עשיתי בדיקת דם לא מזמן, וכשיצאתי משם בלי לקבל סוכריה או משהו כזה הרגשתי כאילו הבגרות הכתה אותי בראש עם אלה. וזה בלי קשר לזה שהייתי מחוקה מעייפות. אבל באופן מוזר גיליתי שאני די נהנית מהקטע עצמו. כאילו, התחושה של המחט ביד היא מוזרה, אבל... לא לגמרי באופן שלילי.