יש לי שאלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

guilti

New member
יש לי שאלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מישהו יודע מה האתר של אדרנלין
 

LB 182

New member
הייייי ברוך שובך!!!!

איפה היית? כתבת שאתה פורש ואז אחרי דקה חזרת ופתאום עזבת עוד פעם.... כתבתי עלייך הודעה... שאלתי אם מישהו יודע איפה אתה כי היו חסרות פה המריבות שעשית וכל זה... אבל עכשיו זה חזר... הצטרפו הרבה חבר´ה חדשים, חלקם אחלה וחלקם לא... לא נורא, אף אחד לא מושלם....
 

guilti

New member
יליליילל../images/Emo108.gif

אני מ----ק-----פ----------י----------------------ץ
 

guilti

New member
../images/Emo7.gif../images/Emo143.gif

אנ י לא יודע איפה הייתי אני חושב שלקחו אותי בשבי אבל מאז הזריקה הכל היה מעורפל
 

guilti

New member
תודה אחי אני מעריך את זה שחסרתי למי

תודה אחי אני מעריך את זה שחסרתי למישהו אבל אם יש לך מושג זה יכול לעזור
 
למעלה