הייייי ברוך שובך!!!!
איפה היית? כתבת שאתה פורש ואז אחרי דקה חזרת ופתאום עזבת עוד פעם.... כתבתי עלייך הודעה... שאלתי אם מישהו יודע איפה אתה כי היו חסרות פה המריבות שעשית וכל זה... אבל עכשיו זה חזר... הצטרפו הרבה חבר´ה חדשים, חלקם אחלה וחלקם לא... לא נורא, אף אחד לא מושלם....