לפעמים אני ואישתי שוכבים במיטה בערב....אני מסתכל -רואה משחק.... גמר גביע...ואז היא נזכרת....."תגיד??מה דעתך על....(שאלות בסיגנון שלך) עוד מעט נשמה,חכי קצת.... היא:לא!!עכשיו אני רוצה תשובה!! אני:די,תפסיקי...תני לראות.... היא:מחפשת תשלט..... אני:נשבע לך,תפסיקי.......זוזי!זוזי! Y כמעט גול זוזייייייייייי ינע היא:אז תענה אני לא אתן לך לראות.... ואז עולה לי "הסנטה מאריה"חחחחחחחחח ואני קם...וצועק..... "אם תבוא לי מישהי אני אזיין אותה בפראות,אגנח,אאנח,אקח אותה לטיולים ואוהב אותך! נרגעת????????????????????????" עכשיו תני לראות תמשחק! עד המחצית איזה שקט.......כייף........חחחחחחחחחחחח
זוכרת תצעקות שהזמנתי אותך לרקוד???? חחחחחחחח...... גם בבית אני כזה........לפעמים אנחנו נוסעים ועוברת מישהי..שאלוהים היה איתה לארג´.......חחחחח אני עוצר בצד..... היא:למה עצרת??? אני:נגמר הדלק!חחחחחחחחחחחח.......קחי תבקבוק לכי לתחנה הקרובה..... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח........ היא:דלק אה???????????והיא אח"כ מנסה להחזיר לי קונטרה....... רואה איזה גברבר עם ג´ל.......מתחילה לעשות לו עיניים....ומחכה שאני יעני אסתכל,אקנא......איך שהיא רואה שאני הולך לכיוון הבחור והיא יודעת שאני הולך להגיד לו......"קח אותה יאדיביל" אתה לא רואה שהיא רוצה....??? היא ישר תופסת אותי בכל מקום אפשרי בגוף..."לא,לא כפרה..אני יודעת שאתה מג´נון"...ששששששששש.....אל תעשה לי בושות.....חחחחחחחח
זוכרת תצעקות שהזמנתי אותך לרקוד???? חחחחחחחח...... גם בבית אני כזה........לפעמים אנחנו נוסעים ועוברת מישהי..שאלוהים היה איתה לארג´.......חחחחח אני עוצר בצד..... היא:למה עצרת??? אני:נגמר הדלק!חחחחחחחחחחחח.......קחי תבקבוק לכי לתחנה הקרובה..... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח........ היא:דלק אה???????????והיא אח"כ מנסה להחזיר לי קונטרה....... רואה איזה גברבר עם ג´ל.......מתחילה לעשות לו עיניים....ומחכה שאני יעני אסתכל,אקנא......איך שהיא רואה שאני הולך לכיוון הבחור והיא יודעת שאני הולך להגיד לו......"קח אותה יאדיביל" אתה לא רואה שהיא רוצה....??? היא ישר תופסת אותי בכל מקום אפשרי בגוף..."לא,לא כפרה..אני יודעת שאתה מג´נון"...ששששששששש.....אל תעשה לי בושות.....חחחחחחחח
אנחנו רוצות בן זוג שלא פוזל לצדדים, שאוהב, שמפרגן, שיודע להכין ארוחות גורמה, שיודע את מקומו בבית, שיודע לענג, שמפרנס בכבוד, שיודע גם להפעיל מכונת כביסה, שיודע לשחק עם הילדים............ מי מתפשרת פה???????? תחשבי על הצד האחר........איך אנשים מסתכלים עליך כשיודעים שבעלך בוגד? מפלרטט?
מין "סטיב אוסטין" דגם 2002. יש רצוי ויש מצוי. הקצנתי את הסיטואציה, בשביל לשמוע דעות. ברור שכולנו מעדיפים בן-זוג מארץ הפלאות, אבל כאלו יש רק באגדות. ולגבי איך אנשים יסתכלו עלי - זאת לא הבעיה שלי בדילמה המוזכרת.