יש לי שאלה

נכנסתי לצאט וקבלתי התקפת לב,

מי נותן שם כזה לעצמו אללה יסטור תשתי לי תשפיך חולי נפש אמל´´´´ההההה
 

sahr12

New member
אני "שלפן" מקצועי.......לא חושב..

לפעמים אני ואישתי שוכבים במיטה בערב....אני מסתכל -רואה משחק.... גמר גביע...ואז היא נזכרת....."תגיד??מה דעתך על....(שאלות בסיגנון שלך) עוד מעט נשמה,חכי קצת.... היא:לא!!עכשיו אני רוצה תשובה!! אני:די,תפסיקי...תני לראות.... היא:מחפשת תשלט..... אני:נשבע לך,תפסיקי.......זוזי!זוזי! Y כמעט גול זוזייייייייייי ינע:) היא:אז תענה אני לא אתן לך לראות.... ואז עולה לי "הסנטה מאריה"חחחחחחחחח ואני קם...וצועק..... "אם תבוא לי מישהי אני אזיין אותה בפראות,אגנח,אאנח,אקח אותה לטיולים ואוהב אותך! נרגעת????????????????????????" עכשיו תני לראות תמשחק! עד המחצית איזה שקט.......כייף........חחחחחחחחחחחח
 

נשית~37

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח באלוהים

אתה צריך אשפוז דחוף חחחחחחחחחחחחחחחח
 

sahr12

New member
את יודעת שאני כזה......

זוכרת תצעקות שהזמנתי אותך לרקוד???? חחחחחחחח...... גם בבית אני כזה........לפעמים אנחנו נוסעים ועוברת מישהי..שאלוהים היה איתה לארג´.......חחחחח אני עוצר בצד..... היא:למה עצרת??? אני:נגמר הדלק!חחחחחחחחחחחח.......קחי תבקבוק לכי לתחנה הקרובה..... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח........ היא:דלק אה???????????והיא אח"כ מנסה להחזיר לי קונטרה....... רואה איזה גברבר עם ג´ל.......מתחילה לעשות לו עיניים....ומחכה שאני יעני אסתכל,אקנא......איך שהיא רואה שאני הולך לכיוון הבחור והיא יודעת שאני הולך להגיד לו......"קח אותה יאדיביל" אתה לא רואה שהיא רוצה....??? היא ישר תופסת אותי בכל מקום אפשרי בגוף..."לא,לא כפרה..אני יודעת שאתה מג´נון"...ששששששששש.....אל תעשה לי בושות.....חחחחחחחח
 

sahr12

New member
את יודעת שאני כזה......

זוכרת תצעקות שהזמנתי אותך לרקוד???? חחחחחחחח...... גם בבית אני כזה........לפעמים אנחנו נוסעים ועוברת מישהי..שאלוהים היה איתה לארג´.......חחחחח אני עוצר בצד..... היא:למה עצרת??? אני:נגמר הדלק!חחחחחחחחחחחח.......קחי תבקבוק לכי לתחנה הקרובה..... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח........ היא:דלק אה???????????והיא אח"כ מנסה להחזיר לי קונטרה....... רואה איזה גברבר עם ג´ל.......מתחילה לעשות לו עיניים....ומחכה שאני יעני אסתכל,אקנא......איך שהיא רואה שאני הולך לכיוון הבחור והיא יודעת שאני הולך להגיד לו......"קח אותה יאדיביל" אתה לא רואה שהיא רוצה....??? היא ישר תופסת אותי בכל מקום אפשרי בגוף..."לא,לא כפרה..אני יודעת שאתה מג´נון"...ששששששששש.....אל תעשה לי בושות.....חחחחחחחח
 
תגיד לי אתה לא מתביש?

אם אני יתפוס אותך עושה את זה שוב בתחנת דלק אני טקט עיניק ואני מבטיחה לך אישית זבק שתעל אני מזהירה אותך
עכשיו איפה הבעל של מיכל31 יש לי דיבור צפוץ איתו
 

קסומה

New member
איזו שאלה זו........

אנחנו רוצות בן זוג שלא פוזל לצדדים, שאוהב, שמפרגן, שיודע להכין ארוחות גורמה, שיודע את מקומו בבית, שיודע לענג, שמפרנס בכבוד, שיודע גם להפעיל מכונת כביסה, שיודע לשחק עם הילדים............ מי מתפשרת פה???????? תחשבי על הצד האחר........איך אנשים מסתכלים עליך כשיודעים שבעלך בוגד? מפלרטט?
 
גם אני רוצה בעל מושלם

מין "סטיב אוסטין" דגם 2002. יש רצוי ויש מצוי. הקצנתי את הסיטואציה, בשביל לשמוע דעות. ברור שכולנו מעדיפים בן-זוג מארץ הפלאות, אבל כאלו יש רק באגדות. ולגבי איך אנשים יסתכלו עלי - זאת לא הבעיה שלי בדילמה המוזכרת.
 
לגבי אגדות קורל תתפלאי יש במציאות!!

אני חייה עם אחד כזה שעושה הכל מכבס מנקה מבשל עובד מפרנס, ואחלה גבר שבעולם, ולא פוזל ימינה או שמאלה, כך שיש לא רק באגדות.
 
גם אני חיה עם גבר כזה מקסים

מבשל מכבס מפנק עובד ומפרנס לא פוזל לצדדים נשמה של בעל חולה עליו.
 
למעלה