אני קצת הבנתי וקצת לא (חיימונה ? כנסי שנייה)
אני באמת לא רוצה להיות נודניקית אבל זה נושא שמאד מעניין אותי. נניח – והיו מיקרים כאלה – שלמיטב ידיעתך וידיעתו הוא יהודי. והלבבות והגוף שלכם רוקדים יחד. ואז אחותו הקטנה, שהכירה קצין מדהים בצבא, הולכת להירשם ברבנות... ואחרי חיטוט באילן היוחסין מודיעים לגברת-אחות : סורי, מיס. את לא יהודיה. (עולים מרוסיה. אלא מה). מה אז ? בכלל לא חייבת להיות לך תשובה אבל בי עלתה השאלה