יצחק פס המסכן...

Hebrew warlord

New member
תשובה

כל הבדואים לא נאמנים למדינה , כי גם אלו שלא נוטלים חלק פעיל במעשים חיים על הרווח הכלכלי של הפשע , של הסחר , ושל הסמים שהיהודים הורסים את עצמם איתם --- אינך רואה בנו כאחים , עם כן לא היית קורא לנו מגזר . ואני לא שונא חילונים , אני שונא חילונות , בגלל מה שהיא גורמת , כמו השינאה . אני מוכן כמובן להלחם על התורה . ואין שום מצב שאתן ללממסד לגיטמציה להשליט את הטרור החילוני במוחות היהודים . כשאני רואה שזה פסול. וכך כל ירא שמיים יתנהג לא רק "מהמגזר החרדי" . מי שרוקם עלינו עלילות הוא לא מיעוט . הוא התקשורת , הוא הארגונים הימנים והשמאלנים שצריכים שעיר לעזזל . הוא הארגונים החברתיים שטוענים שבגללנו אין להם כסף למרות שהם מקבלים הרבה הרבה יותר ממה שכל חרדי בישיבה מקבל מביטוח לאומי , ולשכת הסעד. (דע ששכרם של תלמדי חכמיםנערים הוא 400 שקל או 500 שקל ושל מבוגר נע בין 700-ל800 בכולל ו700-1000 בישיבה . כמו כן יש כוללים וישיבות עצמאיות שלא כוללות שכר כלל וכלל ) כל הארגונים שקמו במטרה להרוס את הדת (ויש יותר ממאה כאלו) . וכל אחד בבית ששומע את השקרים בטלווזיה חושב שהם אמתיות למרות שלא הובאו הוחכות , רישומים , או אפילו מסמך פשוט שמראה את טענותיהם כנכונות . אנחנו לא הרסנו את היהדות , ועם בני הנוער פוחדים מהתורה טוב שכך , אין משחק או צעצוע וכשבן אדם חוזר בתשובה צריך לדעת שאין זה משחק . מה אתה רוצה שנשקר שנגיד שהתורה היא לגמרי לא תורה , אלא מסמך עולמי של אמנסטי או של האו"ם ? לא כך הדבר . התורה היא תורה , והיא לא תתכופף לפי מה שנוח למישהו לך או כל אחר , ולא תתעקם בשביל שלמישהו יהיה נוח כך , ולא תסולף בשביל שלא יהיה לכם פדיחות בעולם . ולא תשתנה בגלל שאינכם מוכנים לקבלה כפי שהיא . -------------------- כמה סיפורים ? אין הרבה מקרים , אתה רוצה לספור את ההבדל בין המקרים שמבוצעים על ידי חילונים לבין אלו שיצאו בשאלה ? . אתם מרשים את התופעה בתרבותכם . אתם נותנים לה לגטמציה , אתם מכשירים את כל אותם סוטים יום יום . ואינכם אפילו שמים לב. ------- זוכר את הסיפור אכן . ----------- מסיתים ? עם זה הסצתה אז למה לומדים תורה בבית ספר שלכם עם היא כל כך גזענית , הרי כל אשר אנו אומרים הוא מצווה דאוריתא , ואין זה נושא לעוררין או למחלוקות , גם המתון שבדתיים לא יוכל להתכחשש למצווה דאוריתא (למרות שייש את אלו שמעלימים עין , ולא מוכנים נקוף אצבע לבצע את הכתוב) ------- אנחנו לא אירן, אנחנו ישראל ! יש לנו חוקים , למה אתם תמיד מפנים מבט למה שהגויים עושים , האם הגויים הם תורתך?
 

Blabla Dude

New member
נכון אנחנו לא איראן , בזכותינו

ואני כן רואה בחרידים שווים לחילוניים אלא שהם לא רואים את הדבר כנכון ופועלים כמו מיסיונרים נוצרים כדי להחזיר אותנו בתשובה , למה בכלל שתלמיד ישיבה יקבל כסף ?,כשחייל שמשלים את השירות חובה שלו ברוב המקרים מקבל רק 600 שקל לחודש ,וכשהסטודנט צריך לשלם יותר מ10,000 שקל שכר לימוד שלא לדבר על חומרי לימוד . זה נכון אחוז הפשיעה אצל החילוניים רב יותר משל החרידים אבל כך גם אחוז בני המעמד המשכיל אשר מפתח את העולם המודרני בו אנו חיים . וכן אנו לומדים תורה והיסטוריה אבל מנקודת מבט מציאותית ביקורתית , ודרך אגב הדת לא מפיצה הסתה להילחם בכל העולם כמו שאתה מפיץ ....
 

Hebrew warlord

New member
תשובה

אתה לא . אתה מסתכל עלינו ורוצה שנתאקלם לחילונות , וזה לא יקרה. מזה מסיונריות ? אנחנו נוסעים בכל רחבי העולם להחזיר אנשים בתשובה ? לא , אנחנו רק מחזירים יהודים בתשובה . ------ למה שלא יקבל כסף ? מה אסור לנו גם לאכול ? . אתם נותנים כסף לבתי ספר חילוניים , הרבה יותר , אנחנו לפחות נותנים תכסף לתלמידים כדי שיוכלו לקנות מצרכים ועדיין ללמוד .לא מבקשים מהם שכר . כך הם סטנדרטים של אונברסיטה , החילונים קבעו אותם . והתורה היא אונברסיטה לכל החפץ ללמוד בין יהודים בין גרים . לבקש שכר על לימוד תורה לא יהיה הולם . אך תתפלא . אני בנתיים גם לא קיבלתי שכר , כי אני לא רוצה . אני לומד תורה להחכים , לא לעשות מיזה כסף . ואל תתפוס מהעניין , כי אני מבין את מי שמקבל את ההצעה . בשביל ללמוד כל היום צריך כסף . ------------- שתדע שאני יודע מה לומדים בבית ספר חילוני ושטויות איך שמורות נטולות (רוב הזמן) השכלה דתית מנסות לפרש לך את התנ"ך . פשוט פתאטי , אפילו לא קוראות נכון , אז לדבר על פירוש . אתם לומדים מנקודת מבט שאתם מעדיפים ללמוד ולהתעלם ממה שאינכם רוצים ללמוד. --------- הפשיעה גדולה אצל החילונים כי לא רק שאין להם ערכים , הם מדורדרים לטיפשות . חסר להם משהו יש מקום ריק , והמשהו הריק הזה תמיד יתמלא כך או אחרת , יתחיל להאמין באלילים הודים כי לימדו אותו שהתנ"ך זה פסה ולא עכשוי . ואז יגיע לסמים דרך בודה . ואז ישכח מבודה כי צריך כסף לסמים וילך לשדוד . וכול"י. ------------ בטח שכן . הדת מצווה מלחמת חובה נקמה ורשות . כי מקדשות שם שמיים .
 

redron

New member
נכון,אתה צודק..

החילוניים אכן מדורדרים לטיפשות, הרי ידוע שרוב רובם המכריע של המדענים,הפרופסורים,הרופאים וכל שאר בעלי ההשכלה הגבוהה בעולם הם חרדים ויראי שמיים, החילוניים הם בדר"כ פועל בניין,מטאטאי רחובות ומקבצי נדבות, ככה זה כשמחנכים אותך לטיפשות, הו הו לו רק הייתי נולד חרדי
 

אריק ל

New member
הוא תיכף יביא לך את הכהאניסטים

שלו שהם פרופסורים, מדענים וכו'. הוא גם תיכף יתחיל להביא את עצמו בטענה שגם הוא מדען
 

Hebrew warlord

New member
יש הרבה פרופסורים

רופאים , מדענים , מתמטיקאים ,מהנדסים , פיזקאים וכל מקוצע שלא תבחר . שהם חרדים . למעשה יש חוגים שלמים שלהם , וכל כינוס מגיעים יותר מאלף איש . כך שאל תקשקש . יש הרבה חילונים פרופסורים אבל כי הם מזמינים את התוארים שלהם מאוקריינה במחיר סמלי .
 
למעלה