ים המלח

מצב
הנושא נעול.

feil1

New member
ים המלח

ים המלח
שלום לכולם, אני וחבר שלי גרים ברעננה ואנחנו נוסעים לים המלח ביום ראשון. רצינו לנסוע עם אוטובוס/רכבת- מה שיותר משתלם מבחינה כלכלית... וכמובן שהזמן הוא גם כן שיקול. איך אנחנו יכולה להגיע למלונות בים המלח עם תחבורה ציבורית? תודה רבה
 
יש לך אוטובוס ממסוף ארלוזורוב

ים המלח
שלום לכולם, אני וחבר שלי גרים ברעננה ואנחנו נוסעים לים המלח ביום ראשון. רצינו לנסוע עם אוטובוס/רכבת- מה שיותר משתלם מבחינה כלכלית... וכמובן שהזמן הוא גם כן שיקול. איך אנחנו יכולה להגיע למלונות בים המלח עם תחבורה ציבורית? תודה רבה
יש לך אוטובוס ממסוף ארלוזורוב
בת"א לים המלח קו 421 בשעה 8:40 מגיע עד למלונות. למסוף ארלוזורוב אתה יכול להגיע עם קו 502 מרעננה... תהנו בים המלח !
 

feil1

New member
עוד שאלה...

יש לך אוטובוס ממסוף ארלוזורוב
בת"א לים המלח קו 421 בשעה 8:40 מגיע עד למלונות. למסוף ארלוזורוב אתה יכול להגיע עם קו 502 מרעננה... תהנו בים המלח !
עוד שאלה...
אין שעה קצת יותר מאוחרת לעלות על אוטובוס לשם? 08:40 זה לצאת מת"א צריך לצאת מרעננה ב 7 וחצי בשביל זה... חוצמזה שלא נראה לי שנקבל את המלון בשעה 12 ומשו בצהריים.. נראה לי שבדרכ נותנים את החדר בשעה 3
 

ה דרומי

New member
באים למלון אחרי שנסעתם לבאר-7

ים המלח
שלום לכולם, אני וחבר שלי גרים ברעננה ואנחנו נוסעים לים המלח ביום ראשון. רצינו לנסוע עם אוטובוס/רכבת- מה שיותר משתלם מבחינה כלכלית... וכמובן שהזמן הוא גם כן שיקול. איך אנחנו יכולה להגיע למלונות בים המלח עם תחבורה ציבורית? תודה רבה
באים למלון אחרי שנסעתם לבאר-7
ברכבת או באוטובוס לקחתם אוטובוס מתחנה מרכזית באר-7 למלונות עין בוקק{ים המלח} שמים את המזוודות\תיקים אצל הבל בוי יורדים לספא או לחוף מתענגים על ה
אפשר גם בברכה {מים מתוקים} וכאשר החדר מוכן הציוד כבר נמצא בחדרכם ומה שנשאר זה רק לעבור בקבלה ולקחת את המפתח \כרטיס לחדר. חופשה נעימה ושקטה.
 
מבאר-שבע קו 384 לים-המלח

באים למלון אחרי שנסעתם לבאר-7
ברכבת או באוטובוס לקחתם אוטובוס מתחנה מרכזית באר-7 למלונות עין בוקק{ים המלח} שמים את המזוודות\תיקים אצל הבל בוי יורדים לספא או לחוף מתענגים על ה
אפשר גם בברכה {מים מתוקים} וכאשר החדר מוכן הציוד כבר נמצא בחדרכם ומה שנשאר זה רק לעבור בקבלה ולקחת את המפתח \כרטיס לחדר. חופשה נעימה ושקטה.
מבאר-שבע קו 384 לים-המלח
ויש גם אפשרות לנסוע מרעננה/כפר-סבא לירושלים ומשם לתפוס את 486 או 487. אבל זהירות! התדירות של הקווים מירושלים ומבאר-שבע היא על הפנים. עדיף לבודק באתר אגד את שני המסלולים (רעננה-ירושלים-ים-המלח או רעננה-באר-שבע-ים-המלח) ואם אין תיאום טוב של זמני הנסיעות, עדיף לקחת אוטובוס לערד (389 מתל-אביב או 388/386 מבאר-שבע) ובצומת ערד לתפוס חאפר.
 

feil1

New member
אני מעדיפה...

מבאר-שבע קו 384 לים-המלח
ויש גם אפשרות לנסוע מרעננה/כפר-סבא לירושלים ומשם לתפוס את 486 או 487. אבל זהירות! התדירות של הקווים מירושלים ומבאר-שבע היא על הפנים. עדיף לבודק באתר אגד את שני המסלולים (רעננה-ירושלים-ים-המלח או רעננה-באר-שבע-ים-המלח) ואם אין תיאום טוב של זמני הנסיעות, עדיף לקחת אוטובוס לערד (389 מתל-אביב או 388/386 מבאר-שבע) ובצומת ערד לתפוס חאפר.
אני מעדיפה...
אוטובוס ישיר מת"א למלונות של ים המלח אין דבר כזה?
 

אלון 58

New member
במידה ותזדקקו בחזרה...

ווי כולי מבולבלת...
חחח שכחתי מזה :] סבבה תודה רבה ושנה טובה
במידה ותזדקקו בחזרה...
בימי חול קו 421 יוצא מנוה-זוהר בשעה 14:00,דרך המלונות לתל-אביב(מסוף 2000).בשעה 07:45 יש גם דרך ערד את קו 389 לתל-אביב,אבל זה נראה ארוך יותר,והוא מגיע לתמח"ת בין 10:30 ל-11:00.
 

אלון 58

New member
487 נוסע רק עד עין-גדי../images/Emo70.gif

מבאר-שבע קו 384 לים-המלח
ויש גם אפשרות לנסוע מרעננה/כפר-סבא לירושלים ומשם לתפוס את 486 או 487. אבל זהירות! התדירות של הקווים מירושלים ומבאר-שבע היא על הפנים. עדיף לבודק באתר אגד את שני המסלולים (רעננה-ירושלים-ים-המלח או רעננה-באר-שבע-ים-המלח) ואם אין תיאום טוב של זמני הנסיעות, עדיף לקחת אוטובוס לערד (389 מתל-אביב או 388/386 מבאר-שבע) ובצומת ערד לתפוס חאפר.
487 נוסע רק עד עין-גדי
 

אורי404

New member
ויש את השיר המדהים "עין גדי".

חופשה מהנה
ויש את השיר המדהים "עין גדי".
עין גדי ביצוע: יהודית רביץ מילים: איתן פרץ לחן: דב אהרוני ים המוות הכחול בלאט ינוע וממעל עננה קטנה תשוט. עץ האשל בדממה יזוע וכל קו בחול יפה חרוט. האדמה תצהיב בלהט שמש ואבק מחניק יעוף ברום אך עין גדי לא תסבול בכמש, בה ישלוט גוון ירוק וחום. עין גדי, עין גדי מה היה כי צמחת בחמה עין גדי, עין גדי איך פלגים בך חותרים בשממה עין גדי, עין גדי, בך היופי יופע בכל הוד והלב יהרהר ויחמוד והלב יהרהר ויחמוד. ים המוות הכחול בלאט ינוע וכל הר פה יתנשא גאה ורם. נחל ערוגות, זה הידוע מהלכו יישיר אל תוך הים. האדמה תצהיב בלהט שמש, אך עין גדי היא נווה מדבר יום חדש אינו דומה לאמש ועתיד מזהיר צופן לה המחר. עין גדי, עין גדי...
 
../images/Emo45.gif

ויש את השיר המדהים "עין גדי".
עין גדי ביצוע: יהודית רביץ מילים: איתן פרץ לחן: דב אהרוני ים המוות הכחול בלאט ינוע וממעל עננה קטנה תשוט. עץ האשל בדממה יזוע וכל קו בחול יפה חרוט. האדמה תצהיב בלהט שמש ואבק מחניק יעוף ברום אך עין גדי לא תסבול בכמש, בה ישלוט גוון ירוק וחום. עין גדי, עין גדי מה היה כי צמחת בחמה עין גדי, עין גדי איך פלגים בך חותרים בשממה עין גדי, עין גדי, בך היופי יופע בכל הוד והלב יהרהר ויחמוד והלב יהרהר ויחמוד. ים המוות הכחול בלאט ינוע וכל הר פה יתנשא גאה ורם. נחל ערוגות, זה הידוע מהלכו יישיר אל תוך הים. האדמה תצהיב בלהט שמש, אך עין גדי היא נווה מדבר יום חדש אינו דומה לאמש ועתיד מזהיר צופן לה המחר. עין גדי, עין גדי...
 

אלון 58

New member
השיר זכה לעוד בצועים יפים../images/Emo79.gif../images/Emo79.gif|*

ויש את השיר המדהים "עין גדי".
עין גדי ביצוע: יהודית רביץ מילים: איתן פרץ לחן: דב אהרוני ים המוות הכחול בלאט ינוע וממעל עננה קטנה תשוט. עץ האשל בדממה יזוע וכל קו בחול יפה חרוט. האדמה תצהיב בלהט שמש ואבק מחניק יעוף ברום אך עין גדי לא תסבול בכמש, בה ישלוט גוון ירוק וחום. עין גדי, עין גדי מה היה כי צמחת בחמה עין גדי, עין גדי איך פלגים בך חותרים בשממה עין גדי, עין גדי, בך היופי יופע בכל הוד והלב יהרהר ויחמוד והלב יהרהר ויחמוד. ים המוות הכחול בלאט ינוע וכל הר פה יתנשא גאה ורם. נחל ערוגות, זה הידוע מהלכו יישיר אל תוך הים. האדמה תצהיב בלהט שמש, אך עין גדי היא נווה מדבר יום חדש אינו דומה לאמש ועתיד מזהיר צופן לה המחר. עין גדי, עין גדי...
השיר זכה לעוד בצועים יפים
|*
 

אורי404

New member
יש משהו נפלא בשיר הזה (אולי הלחן

הביצוע האקוסטי של יגאל בשן
הכי יפה לטעמי. יש גם ביצוע יפה של אריק איינשטין.
יש משהו נפלא בשיר הזה (אולי הלחן
שלו), שהופך את זה לשיר נפלא גם בגרסת איינשטיין ה
וגם אצל יגאך בשן. אני שמתי קישור לביצוע של יהודית רביץ בגללה... הייתי בהופעה שלה לפני מספר חודשים. אחרי ההדרן הראשון היא היתה לבדה עם ה
ושרה שירים לפי בקשת הקהל. ואז הקהל דרש מספר שירים שונים. היא הפתיעה עם שיר שלא ביקשו וזה "עין גדי" עם ביצוע מעולה (כמובן). אני מהשיר הזה ביחד עם רב השירים בהופעה ממש נקרעתי
.
 

יצחקA

New member
הביצוע של אריק אינשטיין ה ../images/Emo47.gif

יש משהו נפלא בשיר הזה (אולי הלחן
שלו), שהופך את זה לשיר נפלא גם בגרסת איינשטיין ה
וגם אצל יגאך בשן. אני שמתי קישור לביצוע של יהודית רביץ בגללה... הייתי בהופעה שלה לפני מספר חודשים. אחרי ההדרן הראשון היא היתה לבדה עם ה
ושרה שירים לפי בקשת הקהל. ואז הקהל דרש מספר שירים שונים. היא הפתיעה עם שיר שלא ביקשו וזה "עין גדי" עם ביצוע מעולה (כמובן). אני מהשיר הזה ביחד עם רב השירים בהופעה ממש נקרעתי
.
הביצוע של אריק אינשטיין ה

הכי יפה לטעמי. ואם כבר מדברים על
, השיר הכי יפה של אריק אינשטיין לטעמי הוא השיר "אמרו לו", גם בגלל הביצוע הנהדר וגם בגלל שזה נוגע ללבם של אוהדי הפועל
תל אביב, שאני בניהם. בהזדמנות זו, אני רוצה לאחל לנבחרת ישראל בהצלחה במשחק נגד איי פארו- היום באיצטדיון ר"ג. אני הולך למשחק ואולי אקח מצלמה משתי סיבות: לצלם בתוך האיצטדיון והסיבה שקשורה לפורום: צילום האוטובוסים של דן המשמשים את המשטרה כמחסומים. כך לפחות היה במשחק מול צרפת שבו גם הייתי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה