יש לך אוטובוס ממסוף ארלוזורובים המלח
שלום לכולם, אני וחבר שלי גרים ברעננה ואנחנו נוסעים לים המלח ביום ראשון. רצינו לנסוע עם אוטובוס/רכבת- מה שיותר משתלם מבחינה כלכלית... וכמובן שהזמן הוא גם כן שיקול. איך אנחנו יכולה להגיע למלונות בים המלח עם תחבורה ציבורית? תודה רבה
עוד שאלה...יש לך אוטובוס ממסוף ארלוזורוב
בת"א לים המלח קו 421 בשעה 8:40 מגיע עד למלונות. למסוף ארלוזורוב אתה יכול להגיע עם קו 502 מרעננה... תהנו בים המלח !
באים למלון אחרי שנסעתם לבאר-7ים המלח
שלום לכולם, אני וחבר שלי גרים ברעננה ואנחנו נוסעים לים המלח ביום ראשון. רצינו לנסוע עם אוטובוס/רכבת- מה שיותר משתלם מבחינה כלכלית... וכמובן שהזמן הוא גם כן שיקול. איך אנחנו יכולה להגיע למלונות בים המלח עם תחבורה ציבורית? תודה רבה
מבאר-שבע קו 384 לים-המלחבאים למלון אחרי שנסעתם לבאר-7
ברכבת או באוטובוס לקחתם אוטובוס מתחנה מרכזית באר-7 למלונות עין בוקק{ים המלח} שמים את המזוודות\תיקים אצל הבל בוי יורדים לספא או לחוף מתענגים על האפשר גם בברכה {מים מתוקים} וכאשר החדר מוכן הציוד כבר נמצא בחדרכם ומה שנשאר זה רק לעבור בקבלה ולקחת את המפתח \כרטיס לחדר. חופשה נעימה ושקטה.![]()
אני מעדיפה...מבאר-שבע קו 384 לים-המלח
ויש גם אפשרות לנסוע מרעננה/כפר-סבא לירושלים ומשם לתפוס את 486 או 487. אבל זהירות! התדירות של הקווים מירושלים ומבאר-שבע היא על הפנים. עדיף לבודק באתר אגד את שני המסלולים (רעננה-ירושלים-ים-המלח או רעננה-באר-שבע-ים-המלח) ואם אין תיאום טוב של זמני הנסיעות, עדיף לקחת אוטובוס לערד (389 מתל-אביב או 388/386 מבאר-שבע) ובצומת ערד לתפוס חאפר.
421 מארלוזורובאני מעדיפה...
אוטובוס ישיר מת"א למלונות של ים המלח אין דבר כזה?
ווי כולי מבולבלת...421 מארלוזורוב
כאמור בשעה 8:40.
במידה ותזדקקו בחזרה...ווי כולי מבולבלת...
חחח שכחתי מזה :] סבבה תודה רבה ושנה טובה
487 נוסע רק עד עין-גדימבאר-שבע קו 384 לים-המלח
ויש גם אפשרות לנסוע מרעננה/כפר-סבא לירושלים ומשם לתפוס את 486 או 487. אבל זהירות! התדירות של הקווים מירושלים ומבאר-שבע היא על הפנים. עדיף לבודק באתר אגד את שני המסלולים (רעננה-ירושלים-ים-המלח או רעננה-באר-שבע-ים-המלח) ואם אין תיאום טוב של זמני הנסיעות, עדיף לקחת אוטובוס לערד (389 מתל-אביב או 388/386 מבאר-שבע) ובצומת ערד לתפוס חאפר.
במילא...487 נוסע רק עד עין-גדי![]()
חופשה מהנהבמילא...
אני נוסעת עם הקו 421 מארלוזרוב ישיר לעין בוקק ככה שזה לא רלוונטי כבר:] תודה על האזהרה בכל מקרה
ויש את השיר המדהים "עין גדי".חופשה מהנה![]()
![]()
ויש את השיר המדהים "עין גדי".
עין גדי ביצוע: יהודית רביץ מילים: איתן פרץ לחן: דב אהרוני ים המוות הכחול בלאט ינוע וממעל עננה קטנה תשוט. עץ האשל בדממה יזוע וכל קו בחול יפה חרוט. האדמה תצהיב בלהט שמש ואבק מחניק יעוף ברום אך עין גדי לא תסבול בכמש, בה ישלוט גוון ירוק וחום. עין גדי, עין גדי מה היה כי צמחת בחמה עין גדי, עין גדי איך פלגים בך חותרים בשממה עין גדי, עין גדי, בך היופי יופע בכל הוד והלב יהרהר ויחמוד והלב יהרהר ויחמוד. ים המוות הכחול בלאט ינוע וכל הר פה יתנשא גאה ורם. נחל ערוגות, זה הידוע מהלכו יישיר אל תוך הים. האדמה תצהיב בלהט שמש, אך עין גדי היא נווה מדבר יום חדש אינו דומה לאמש ועתיד מזהיר צופן לה המחר. עין גדי, עין גדי...
השיר זכה לעוד בצועים יפיםויש את השיר המדהים "עין גדי".
עין גדי ביצוע: יהודית רביץ מילים: איתן פרץ לחן: דב אהרוני ים המוות הכחול בלאט ינוע וממעל עננה קטנה תשוט. עץ האשל בדממה יזוע וכל קו בחול יפה חרוט. האדמה תצהיב בלהט שמש ואבק מחניק יעוף ברום אך עין גדי לא תסבול בכמש, בה ישלוט גוון ירוק וחום. עין גדי, עין גדי מה היה כי צמחת בחמה עין גדי, עין גדי איך פלגים בך חותרים בשממה עין גדי, עין גדי, בך היופי יופע בכל הוד והלב יהרהר ויחמוד והלב יהרהר ויחמוד. ים המוות הכחול בלאט ינוע וכל הר פה יתנשא גאה ורם. נחל ערוגות, זה הידוע מהלכו יישיר אל תוך הים. האדמה תצהיב בלהט שמש, אך עין גדי היא נווה מדבר יום חדש אינו דומה לאמש ועתיד מזהיר צופן לה המחר. עין גדי, עין גדי...
נכוןהשיר זכה לעוד בצועים יפים
|*![]()
אחד מהם גם של יגאל בשןנכון
ויש לפחות שניים שקדמו לזה של יהודית רביץ.
הביצוע האקוסטי של יגאל בשןאחד מהם גם של יגאל בשן![]()
יש משהו נפלא בשיר הזה (אולי הלחןהביצוע האקוסטי של יגאל בשן
הכי יפה לטעמי. יש גם ביצוע יפה של אריק איינשטין.
הביצוע של אריק אינשטיין היש משהו נפלא בשיר הזה (אולי הלחן
שלו), שהופך את זה לשיר נפלא גם בגרסת איינשטיין הוגם אצל יגאך בשן. אני שמתי קישור לביצוע של יהודית רביץ בגללה... הייתי בהופעה שלה לפני מספר חודשים. אחרי ההדרן הראשון היא היתה לבדה עם ה
ושרה שירים לפי בקשת הקהל. ואז הקהל דרש מספר שירים שונים. היא הפתיעה עם שיר שלא ביקשו וזה "עין גדי" עם ביצוע מעולה (כמובן). אני מהשיר הזה ביחד עם רב השירים בהופעה ממש נקרעתי
.![]()
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.