ים המלח

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
כי גם אריק איינשטיין הוא מעריץ את

הביצוע של אריק אינשטיין ה

הכי יפה לטעמי. ואם כבר מדברים על
, השיר הכי יפה של אריק אינשטיין לטעמי הוא השיר "אמרו לו", גם בגלל הביצוע הנהדר וגם בגלל שזה נוגע ללבם של אוהדי הפועל
תל אביב, שאני בניהם. בהזדמנות זו, אני רוצה לאחל לנבחרת ישראל בהצלחה במשחק נגד איי פארו- היום באיצטדיון ר"ג. אני הולך למשחק ואולי אקח מצלמה משתי סיבות: לצלם בתוך האיצטדיון והסיבה שקשורה לפורום: צילום האוטובוסים של דן המשמשים את המשטרה כמחסומים. כך לפחות היה במשחק מול צרפת שבו גם הייתי.
כי גם אריק איינשטיין הוא מעריץ את
הקבוצה. לגבי אצטדיון רמת גן והקשר לפורום - לידו יש גם את החניונים של דן ואת מסילת הרכבת ותחנת בני ברק.
 

יצחקA

New member
היום חסמו את האיצטדיון מס' אוטובוסי

כי גם אריק איינשטיין הוא מעריץ את
הקבוצה. לגבי אצטדיון רמת גן והקשר לפורום - לידו יש גם את החניונים של דן ואת מסילת הרכבת ותחנת בני ברק.
היום חסמו את האיצטדיון מס' אוטובוסי
דן בניהם: 4003, 6057, 6106 ואפילו 6001. המשחק נגמר 2-1 לטובת ישראל.
 

אלון 58

New member
כולם בצועים יפים ויחודיים../images/Emo79.gif

השיר זכה לעוד בצועים יפים
|*
כולם בצועים יפים ויחודיים

הזכרתי את בצועו של יגאל בשן,מאחר ובאיזשהו מקום זה הכי נגע ללבי,אבל שאר הבצועים הם נהדרים,כי השיר הוא יפה ומיוחד. דרך-אגב:איך "התגלגלנו" "לשוחח" על שיר זה?סך-הכל בחורה נחמדה רצתה מידע על הגעה לעין-בוקק,ואני רק ציינתי קו מסוים שאין צורך שתעלה עליו,כי הוא מסיים בעין-גדי,ולא מגיע ליעד שלה:מלונות עין-בוקק.
 

אורי404

New member
../images/Emo6.gif כי כתבת לה שהיא צריכה להגיע

כולם בצועים יפים ויחודיים

הזכרתי את בצועו של יגאל בשן,מאחר ובאיזשהו מקום זה הכי נגע ללבי,אבל שאר הבצועים הם נהדרים,כי השיר הוא יפה ומיוחד. דרך-אגב:איך "התגלגלנו" "לשוחח" על שיר זה?סך-הכל בחורה נחמדה רצתה מידע על הגעה לעין-בוקק,ואני רק ציינתי קו מסוים שאין צורך שתעלה עליו,כי הוא מסיים בעין-גדי,ולא מגיע ליעד שלה:מלונות עין-בוקק.
כי כתבת לה שהיא צריכה להגיע
לעין גדי, ואז ישר עלה לי השיר הנפלא הזה, ומשם זה התגלגל הלאה...
 

אלון 58

New member
יש סיכוי די טוב,שתגיעי למלון...

במילא...
אני נוסעת עם הקו 421 מארלוזרוב ישיר לעין בוקק ככה שזה לא רלוונטי כבר:] תודה על האזהרה בכל מקרה
יש סיכוי די טוב,שתגיעי למלון...
והחדר שלך כן יהיה מוכן עבורך גם לפני הזמן הרשמי,כך שאין שום סיבה לחפש מסלול נסיעה אחר.אם הומלץ לך להשתמש בקו 421 של 08:40,זה הכי כדאי לך. נסיעה טובה ושוב:חופשה נעימה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה