כי גם אריק איינשטיין הוא מעריץ את
הקבוצה. לגבי אצטדיון רמת גן והקשר לפורום - לידו יש גם את החניונים של דן ואת מסילת הרכבת ותחנת בני ברק.
כי גם אריק איינשטיין הוא מעריץ אתהביצוע של אריק אינשטיין ה![]()
הכי יפה לטעמי. ואם כבר מדברים על, השיר הכי יפה של אריק אינשטיין לטעמי הוא השיר "אמרו לו", גם בגלל הביצוע הנהדר וגם בגלל שזה נוגע ללבם של אוהדי הפועל
תל אביב, שאני בניהם. בהזדמנות זו, אני רוצה לאחל לנבחרת ישראל בהצלחה במשחק נגד איי פארו- היום באיצטדיון ר"ג. אני הולך למשחק ואולי אקח מצלמה משתי סיבות: לצלם בתוך האיצטדיון והסיבה שקשורה לפורום: צילום האוטובוסים של דן המשמשים את המשטרה כמחסומים. כך לפחות היה במשחק מול צרפת שבו גם הייתי.![]()
הקבוצה. לגבי אצטדיון רמת גן והקשר לפורום - לידו יש גם את החניונים של דן ואת מסילת הרכבת ותחנת בני ברק.