......יזיזים?!

אבל אבל,

הוא דוקא כן מפגין עניין, אם כי לא מגדיר זאת כמע' יחסים "רצינית", זה לא נכון שאינו מפגין בכלל עניין ולכן אין לך סיבה להיפגע.
 

niritne

New member
אבל אבל אבל

מפגין עניין מ ס ו י ם- זה רחוק ממה שיספק אותי רגשית (ו...). לצערי. אחרי 2 הפגישות של אותו שבוע, כבר עבר שבוע בלי תכל'ס לקבוע פגישה. מוצאת עצמי חושבת כל היום על זה, מוכדכת. ברור לי שזה לא עסק...
 

sagit41

New member
אז אם הקטנה שלי בת עשרה חודשים...

אין לי יותר מדי למה לצפות לפחות עוד שנתיים.. וואוו
 
שנה אחרי שנולדה הנסיכה

הבנתי שהכל תלוי באיך שאני מגדירה את הקשר שאני רוצה ביני לבין עצמי. וזה שאני צועקת על כל גבעה שאני רוצה קשר רציני, אבל עושה הכל כדי להכשיל אותו, לא באמת מקדם אותי למטרה המוצהרת. אז ישבתי לשיחת נפש צפופה עם עצמי. ואז גיליתי לי בסודי סודות שאני לא ממש רוצה (בשלב ההוא) זוגיות מעיקה שנותנת דין וחשבון, מתחשבת, מוותרת, מקבלת, מכילה וכו' אולי היום אני במקום אחר. כבר יותר מוכנה להכיל. נו טוב אולי. אולי לא? לא יודעת. אם את באמת לא רוצה להיפגע, אז למה דווקא בחורים מאתרי זימה? הם בטוח לא יהיו שלך. ואם כבר מאתרי זימה אז תגדירי אותם כמו שהם באמת. (יזיזים זו הגדרה טובה מידי עבורם) והם מתקשרים רק בשביל דיון. חברה אמרה לי שהיא חייבת זוגיות יציבה דווקא בגלל שאחרי מרוץ החיים המטורף היא רוצה בסוף יום להגיע הביתה ולדעת שלצידה במיטה יש מישהו שהיא יכולה לדבר איתו ולשתף אותו בכל מה שעבר עליה. ואני אמרתי לה שבדיוק מהסיבה הזאת חשוב לי לדעת שבסוף היום כשאני מגיעה הביתה חשוב לי שיהיה לי שקט, לא לשמוע אף אחד שחופר לי על היום הקשה שהיה לו או מתחיל לשאול אותי על היום שלי. תנו לישון בשקט ובאלכסון.
 

niritne

New member
פשרה, שאי אפשר לסבול

כ"כ צודקת- שאם לא מספיק לי רק סקס אז למה באתר זימה חיפשתי. התשובה היא ששם קל למצוא לפחות את זה. כ"כ לא מאמינה שאצליח למצוא יותר מזה. (לא כי אני מוצר פגום חלילה). יש כאן שליטה מסוימת- כן השגתי את ש"רציתי". ונזכרתי כה מהר שזה פוגע יותר ממשמח. אני כן הייתי רוצה את נעל הבית הישנה שמתארת חברתך- זה שישאל אותי (תמיד?) איך היה היום שלי. אבל מצחיק שכשהקלדתי את המילה "תמיד" - שמתי לב איך ההקלדה נהיית מהססת. אז אני לא ממש רוצה את זה.
 

debka1

New member
אני פרקטית איזה אתר זימה?

לא שאעשה משהו כי אני גם לא בנויה לסטוצים אני חזקה בנדבר בעיקר וכנראה די מסתתרת אחרי העייפות לי היה מפגשון ממש מזמן (כן בשנים) ודייט אחד עם איזה יצור. בעקרון אני רוצה קשר כמובן אבל כזה שימצא אותי מבלי לחזור לחיי דייטים
 

niritne

New member
האתר:

וזהירות, כי הוא מזעזע.. "אטרף דייטינג". תמונות קשות, אבל מנסיוני מסתובבים שם גם מעט נורמטיבים-חתיכים (שישברו לך ת'לב :).
 

פרח333

New member
נראה לי שהמוכנות ליזיזים תלויית אופי/אישיות

ולאו דווקא מצב משפחתי/גיל/יחידנות. מניחה שמי שהיתה בנויה/מוכנה ליזיזים לפני הילדים, יהיה לה קל יותר לחזור לשם. ויחד עם זאת, יתכן ויש הבדל - כי המצב בו יש ילדים בתמונה הוא מצב עדין יותר ודורש התייחסות שונה מהמצב הקודם - ללא ילדים. מודה שהסקס שהיה לי אחרי פרוץ האמהות הוא רק כזה עם קשר רציני, אז עדיין לא ניסיתי את זה הלא מחייב, אבל אחרי הקשר שהייתי בו גמלה בי ההחלטה ש- NO MOOR קשרים רציניים עד שהילדים יגדלו. לפני הילדים היו לי סטוצים ואף יזיזים, וזה היה נחמד ומתאים. לא ניסיתי אחרי הילדים, כי זה לא היה מספיק חשוב לי, מניחה שיש בזה את היתרונות שאני מחפשת (הילדים לא יפגשו בבוקר גבר זר בבית) ואת החסרונות (לכי תתארגני ותשיגי מישהו מזדמן כשבשמונה בערב את מתרסקת על הספה). מקווה שלכשכאגיע לגשר הזה, אוכל להיות קלילה ובלתי מדוכדכת כמו שהייתי בעבר במקרים האלו, ולא להיכנס לסרטי "רוצה יותר מהקשר..." (שגם אלו יכולים להגיע מהכרותי עם עצמי).
 

niritne

New member
פרח'לה

אכן תלוי באופי בעיקר, כי עובדה שדבר לא השתנה, מבחינת ההיקשרות שלי אז וכיום. השתנה רק שיש לי פחות זמן לשטויות האלה. גם אני 3 שנם הייתי עכשיו ללא יזיזים, כי זה לא היה מספיק חשוב לי. קשה לי להבין וצר לי מאד לשמוע- שהגעת לפסול קשר רציני עד שהילדים יגדלו. לא התנסיתי בעצמי, אבל נשמע לי בשבילך ממש ממש חבל!! ניתן להשיג מזדמן: אני נרדמת עם הילדה בין 9 ל-11 בלילה, ואחרי שעתיים שינה יש לי כוח להסתכל באינטרנט :) וזה הרבה פחות תובעני מחיפוש דייט רציני, כי יותר קליל. כמו לבשל ג'אנק פוד.. ניסוח לעניין - כל הפיסקה האחרונה שלך :) אגב הגעתי למסקנה מה הסיבה העיקרית להנחה ש"בנות נוטות להיקשר" בקשרים לא רציניים: הן יכולות להשיג לסטוץ את הבחורים הכי שווים בעיניהן. כי רוב הבחורים ישמחו לז*** כמעט כל אחת. הן גם יותר בררניות לרוב, כלאמר אם נכנסו למיטה עם מישהו אז מראש זה רק מישהו שדי מוצא חן ואז נקשרות. לעומת זאת בחור לא ישיג אפילו לסקס בלבד-בחורה שלא מעוניינת בו.
 

nina L

New member
אני רק לשלוח
לכל מי

שמצליחה לממש גם את התחום המשמעותי הזה.
 

yaeli515

New member
אז אני כנראה יוצאת הדופן..כי יזיזים זה כיף

היה לפני ההריון ועכשיו מפאת בעיית מקום - אני גרה אצל אבא שלי היה רק כמה פעמים...יש לי שניים שרק מחכים שאני אגיד אבל עכשיו עם תמרי זה בעייתי..גם למי יש כח להוריד שערות ברגליים ולהיות קצת יותר מושכת... אבל הייתי רוצה למצוא בן זוג רציני..עד שיהיה לי כח להתחיל לחפש...יזיז זה נדרש וטוב שיש לי...
 

אורלי175

New member
מה זה בכלל סקס????????


ואיך זה נראה מה שיש להם בין הרגליים....????
וכמובן למי יש כוח שיש שמונת אלפים דברים לעשות כאשר היא יישנה ומה יקרה אם פתאום היא תתעורר,דבר שקורה לעיתים קרובות נראה לי שאם זה יקרה סופסופ אני ארדם לו באמצע...חחחחחחחחח יש לי יזיז קבוע שהיינו נפגשים פעם בשבוע שבועיים גם בהריון,אבל מאז שילדתי לא נפגשנו והוא רק מחכה שאצייץ....
 
למעלה