......יזיזים?!

niritne

New member
עדכון:

הבחור, שדווקא סיפר לי פעמיים השבוע שישמח להיפגש שוב, ממשיך.... ....... לא לקבוע. יופי, כי כך יוצאת מזה. אט אט. זה קצת מתרחק ובקרוב ישכח, מקווה. אחזק עצמי ואציין שהיו נקודות חוזק מצידי: א. בפני ה"אובייקט"- הפגנתי מתינות. (פעם הייתי מפדחת עצמי יותר, בקטעים של אכזבה). ב. כשהביע רצון להיפגש בסופ"ש הזה- הצהרתי שיחשוב פעמיים!! כי לא אלך על פחות מיציאה לפאב. כלאמר שאני, אני בעצמי, מבחירתי, תרמתי לחיסול הקשר הלא מספק! אני מבקשת מעצמי לזכור את זה! (הרי היה ברור שלא יבוא איתי לפאב, אלא רק סקס בבית רוצה בטח. אז עוף מכאן). מקווה שאצליח לזכור גם את החוזק שלי ולא רק את החולשה. אוי, באיזה הבל הבלים אני מתעסקת השבוע, חבל עלי, כלום ושממה, חיזרו נא!
 

puja1

New member
יש מצב שחלקנו (גמני) שבויות או כלואות

באיזה מיתוס של אהבה/זוגיות/חיבור נפשי/נפשתאומה/"גםוגם" שפומפם סביבנו? זה מורכב ולא כ"כ פשטני, אבל לדעתי זה מאפיין את הדור שלנו שאפעס יותר יחידני מאי פעם. אני לא אומרת שאין זוגיויות מדהימות, אבל לדעתי חלק מזערי מהן החל כ"נפש תאומה" ומרביתן פשוט הלך וניבנה. ניראה לי שחלק גדול מהזוגות פשוט לא תפס את זה מראש ככזו אידיליה ....אלא כאיזה צורך שצריך להתמלא סתם הגיג ... כי השרשור שלך עורר אותי לחשוב שבתשלום
 

niritne

New member
שבתשלום...

מעניין שאני קראתי את זה shebetashlum מרוב שהשרשור שפתחתי עוסק בקור...
 

יערה36

New member
זה אף פעם לא פשוט

אבל אחרי שלוש וחצי שנים, אני מאחלת לעצמי גם דבר כזה. כמובן שזה יכול לפגוע ולערער, אך מצד שני מין הוא חובה ולא זכות :) ואני באמת כבר שכחתי וזה עוד אחד מהדברים שכן צריך לעשות כדי להיזכר שאנחנו גם נשים עם צרכים ולא רק אימהות עם צרכנים (וצרחנים) מבחינה רגשית אין ספק שאני מלאה. רועי ממלא את ליבי ואפשר לומר שאני היום במצב טוב יותר גם לסטוצים כי אני לא חוזרת לבית ריק ורועי באמת מעניק המון רגש ואהבה אין סופית. אז אולי אנסה? מה הכתובת של האתר? ממממ צריך גם להוריד שערות ברגליים... ולעשות שפם וגבות.. אוף... זה כולל הרבה דברים... שלא לדבר על דיאטה...
 

dalit007

New member
לי אין זמן אפילו לעשות שעווה....

אפילו לרופא נשים עוד לא הלכתי מאז הלידה וכבר עברו 5 חודשים.... שפם אני מורידה לבד עם חוט. את הלבן בשיער אני צובעת בעצמי. שעוה זה כבר פרויקט ואני דוחה אותו כל פעם. כמובן שגם את זה אעשה בעצמי כי אין לי בייביסיטר או כסף מיותר לפינוק הזה . כל פעם אני אומרת לעצמי שאחרי שאעשה שעווה , אני אלך לרופא נשים. הרי אני לא אתן לו לראות אותי ככה.... וכל פעם זה נדחה. אז יזיזים ? ממש לא בראש שלי.
 

פרח333

New member
חבל לא ללכת לרופא נשים.... אם היינו יודעות

כמה זה (לא) מעניין אותם, היינו מתביישות... (האמת שגם חלק מהגברים, במצבים מסויימים, לא שמים לב לזה, או שלא נותנים לזה את המשמעות שאנחנו נותנות לענייני השערות וכו')
 

אמבי

New member
נכון. אם כבר יזיז, אז כזה שלא מתעניין במצב

הפרווה. עוד דרישות יש לו?!
 
למעלה