יומגנס - המבורגר טעים, שירות בלתי נסבל.

PantherettePitz

New member
לגבי המחירים

אני לא מסכימה איתך בכלל. המקרה פה לא דומה למלצר שמדקלם אוסף ספיישלים בלי לציין את מחירם והסועד מניח שיהיה בסדר ולא שואל. אין במקום הזה תפריט חוץ מעל קיר בתוך המסעדה שלא כל-כך פשוט להיעזר בו גם אם יושבים במסעדה עצמה (ואת ה"אני התפריט" שמעתי גם כשאני הייתי שם). כשהם שאלו על מחירים המלצר אולי אמר להם שהמחירים המדויקים כתובים בתפריט בפנים, אבל הוא גם בחר לתת להם "דוגמה", שהיא כל דבר חוץ מדוגמה למחירי ההמבורגרים שם: מחירי ההמבורגרים האחרים גבוהים ב-6-22 שקלים מהדוגמה הזו. קשה לי שלא לחשוב שהצגת הדברים ככה היא מכוונת, כדי שלקוחות לא יתפתו לבדוק ולגלות כמה יקרים ההמבורגרים, ואז זה מעבר לשירות רע.
 

RandS

New member
כלומר, לשיטתך כל האחריות היא על הלקוח

ולמסעדה אין שום אחריות? באמת?
לפי מה שאני מבינה, הלקוח שמגיע למסעדה על מנת להנות מארוחה טובה ובלי הטריחה הכרוכה בהתקנת ארוחה בבית אמור:
* להתקשר קודם ולברר אם יש כסאות לתינוקות (הזוי בעיניי במסעדת המבורגרים, אולי המאכל הכי קיד-פרנדלי בעולם).
* לא לסמוך על המלצר שאמנם טוען בהתחלה ש"הוא התפריט", אבל לא מסוגל ולא רוצה לזכור בעל פה לא את המחירים, לא את סוגי ההמבורגרים ולא את התוספות.
* לקבל בהבנה את העובדה שהתפריט האנושי הזה לוקה בחסר במקרה הטוב ומסתיר מידע בכוונה במקרה הרע .
* לקום אחרי שהתיישב כדי לבדוק בעצמו תפריט שנמצא במקום אחר לגמרי, כי המסעדה לא מוכנה לספק תפריט ללקוחותיה, דבר שלמיטב ידיעתי חובה על פי חוק ושירותי ברמה בסיסית ביותר .
* לא קם הלקוח מתי שלדעתך היה צריך לקום - בעיה שלו.

מה שאתה מציע להם בעצם זה להימנע מלהבין שמשתינים עליהם ובמקום זאת לשכנע את עצמם שיורד גשם וזו הבעיה שלהם שלא הביאו מטריות.

לקרוא לזה שירות מחופף זו ממש מחמאה. להגיד שכל העניינים שהיו במסעדה הם בעיות בינם לבין עצמם זו יומרה בלתי רגילה, כמו גם לשלוח אותם לפתור אותם. הדבר היחיד שאני מסכימה איתך הוא הטיפ, אם כי לא ברור לי מדוע אתה כועס עליהם שהשאירו טיפ, הרי לדעתך האירוח במסעדה היה מצוין.
בזמן האחרון יותר ויותר מסעדות מטילות את הבעיות על הלקוחות. זו גישה בעייתית מאוד שבוודאי לא תאריך חייהן של מסעדות.
 

noahanoon

New member
חסכו 500 שקל, הפסידו הכנסות פוטנציאליות פי...

כמה? 2, 4 10?
3 כסאות לתינוקות מאיקאה, לוח נוסף בחוץ או הדפסה של תפריטים - שני דברים פשוטים שהיו משנים את כל החוויה.
ומשום מה - אני בטוחה שאת לא הראשונה וגם לא האחרונה שהדברים האלה מפריעים לה.
 

Gרר

New member
הדיווחים משם חוזרים על עצמם

ומאד מכעיסים אותי. עושה רושם שאנשים שם לא מבינים שלא מספיק רק שיהיה טעים אלא גם שיהיה נעים וזה משהו מגמתי שם.

נכון שמבחינה חוקית פרופר מי שמוותר על תפריט רשמי וסומך על חצאי אמיתות של מלצר אינטרסנטי - זבש"ו. מצד שני כשאתה מגיע למסעדה אתה רוצה להרגיש שאתה במקום בילוי ולא בויכוח עם שיפוצניק אז להתחיל לדפוק על השולחן תביאו לי תפריט או שאני הולך! מכניס את הסועד לסיטואציה הפוכה ממה שמסעדה אמורה להעניק לו ומסעדה לא צריכה להכניס סועד לדילמה אם לחרבן לעצמו בילוי רק בשביל להיות צודק אחר כך בבית משפט היא מסעדה שיורה לעצמה ברגל.

אני מאד אוהב המבורגרים ומאד מסקרן אותי לטעום את ההמבורגר שלהם אבל מקריאת הדיווחים החוזרים והנשנים אני לחלוטין אמנע מלהכנס לשם.
 

החתולית

New member
אני חושבת שזה עניין של סדר עדיפויות

והקהל אליו מכוונים.

נראה שמבחינתם, היעדר התפריט הוא משהו מכוון. אני יודעת שהמלצרים חייבים ללמוד בעל-פה את התפריט ולהיות בקיאים בו.

נדמה לי שבעבר היו להם כסאות לתינוקות. אחד הבעלים אמר לי שהם פתוחים בשבת בצהריים במיוחד עבור משפחות, כך שהיעדר הכסאות כיום, לא ברור.

אוקצור, נראה שהלך הרוחות הוא: ככה אנחנו, ואין לנו כוונות להשתנות. אם אתם אוהבים - טוב, אם אתם לא אוהבים - גם טוב.
 

salo22

New member
לא נראה לי שזה מעניין אותם

כמו שחתולית ציינה, יש להם את ההעדפות והכיוונים שלהם, באיזור הגאוגרפי ובאופי המסעדה אליה הם מכוונים ונראה שהנוסחה מתקתקת להם יופי.
 

Gרר

New member
סבבה שיהיה להם לבריאות.

שני לקוחות הם כבר הפסידו (את מי שפתחה את האשכול ואותי...).
אם יש להם מספיק לקוחות אחרים שמוכנים לאכול שם תחת התכתיבים שלהם אז שיהיה להם לבריאות
 

איריטה

New member
כי חוויתי שם חוויה לא נעימה, ואשמח למנוע אותה

מאחרים. זאת אחת ממטרות הפורום, לא?
 

Gרר

New member
אתה קורא אותה שלילי מדי, נראה לי

אפשר גם לנסח את זה בצורה שהפורום נועד, בין היתר, לעודד אנשים ללכת בעקבות חוויות חיוביות שאנשים עברו כמו גם לנסות לחסוך מאנשים להפגע מחוויה דומה לזו שאחרים עברו.

זה לא שכשאתה כותב על חוויה שלילית שעברת אתה מצפה שהפורום ירים את נס המרד ויקרא להחרמת מסעדה רק בגלל שGרר salo22 או שקדיה עברו שם חוויה לא נחמדה.

אבל כשמישהו עבר חוויה לא נעימה במקום כלשהו אני כן הייתי רוצה שהוא ינסה להעביר לי את החוויה הסובייקטיבית שלו בצורה כמה שיותר נאמנה לאיך שהוא חווה אותה ומכאן והלאה אני אעשה את ה 1+1 שלי כמובן גם בשילוב עם דברים שאחרים כתבו על המקום, דיווחים אחרים של אותו סועד ותחושות הבטן שלי ואם נראה לי אחרי כל זה שאני אסבול שם אז מן הסתם אני אמנע מללכת לשם.

אצל יומנגס מכל מה שכתבו אנשים על המקום הגעתי להבנה שזה לא מקום שאני אהנה בו ולכן אני מעדיף להמנע.

יכול להיות שאני מפספס משהו מצד שני לא חסר לי מקומות שאני נהנה בהם מהמבורגר טוב אז לא יקרה שום דבר אם אני אמנע מיומנגס כל עוד התחושה שלי על המקום לא נוחה.

ואני מניח שמה שקרה זה שאם בזכות הדיווח שלה תחסך ממני חוויה שלילית אז יצא משהו חיובי מהדיווח שלה ועם זה אני בהחלט מסכים.
 

salo22

New member
אולי לא הבנתי נכון

סה"כ החוויה לא מזוויעה, יש מקרים, לא מעטים, שאנשים רושמים פה ביקורות סטנדרטיות לא טובות ולתחושתי כמעט מאחלים שבעקבות ההתנסות שלהם, לא יבואו אנשים לאותו מקום. פשוט כותבים ביקורת וזהו, בתקווה שדברים טובים יותר יקרו בעתיד, אין צורך לייחל לדברים לא נעימים, או אפילו לרמוז על זה. שוב אני לא משליך ישיר על איריט ולוקח באופן מלא את זה שלתחושתה, היא מרגישה שעזרה בהשלמת מידע וגיבוש החלטתך לא ללכת, אוקיי.. אבל פשוט לא נעים לי לראות משפטים כאלו בכל מקרה, סה טו..
 

salo22

New member
ומקריאה שניה

הייתי אפילו נחמד מידי בהודעה הקודמת, לטעמי לכתוב "אם בזכות.. תוותר על הביקור שם.. עשיתי את שלי..", זה ממש לא במקום כמו שכבר כתבתי, אין לי שום דרך אחרת לתאר את זה.
 

miss owl

New member
אני אעדיף אם בזכות הדיווח

ההתנהלות ביומנגס תשתפר לטובה כי האוכל טעים לי , ההמבורגרים מוצלחים בטירוף , הצ'יפס חביב לז'אנר הבייתים והטבעות בצל הן הטובות ביותר שאכלתי. יש לזה הרבה פוטנציאל וחבל לי אם בגלל ביקורת שתרחיק אנשים המסעדה תסגר.
 

שקדייה

New member
ואולי הגיע הזמן שמסעדנים פשוט ילמדו להתנהג

כי ברצינות, מעבר לחווית שירות מזעזעת שהכותבת סיפרה עליה פה,
יש פה מקבץ של התנהלויות בזוייות שהן לחלוטין "רוח המקום" ובהשראת ההנהלה, ולא משהו שאפשר להפיל על איזה מלצרית חמוצה ורנדומלית.
זו התנהלות שיש בה אלמנטים של הסתרה, של הונאה ושל זילזול.
 

sweetdreams

New member
לא רק בזכות הדיווח שלך


הבעיה עם יומנגס היא לא ביקורת בעייתית אחת, כי אם העקביות של הביקורות הבעייתיות.
כולן חוזרות על עצמן ומדברות על אותן נושאים, שעבורי הם בול הנושאים הבעייתיים שבגינם אני אבחר להמנע מביקור במסעדה מסויימת. בפרט כזו שמפאת המרחק צריך להקדיש את הזמן ולנסוע אליה במיוחד.
וזאת על אף שמבחינת האוכל זו בול המסעדה לאנשים מסוגינו, וגם אנחנו קיבלנו המלצות מאנשים שהיו ומאוד נהנו מהמנות.
אבל האווירה.. עם כמה שההמבורגר טעים, זה פשוט לא שווה את זה אם לא נהנים.
 

שקדייה

New member
כבר היום וייתרתי- בפועל


בדרך חזרה מפגישה בצפון, רכב של 4 אנשים ש-3 מהם רצו לעצור שם, קיבלו ממני כרטיס אדום. והארוחת צהרים הומרה במקום אחר.
הסברתי שאני ,לשם- לא נכנסת.
 
למעלה