יומגנס - המבורגר טעים, שירות בלתי נסבל.

איריטה

New member
יומגנס - המבורגר טעים, שירות בלתי נסבל.

הבנזוג מפנטז כבר המון זמן על ההמבורגר המפורסם של יומגנס בצומת רופין. היום התפנינו להגשמת החלום - וגילינו שהיה עדיף להמשיך לחלום.

התיישבנו בחוץ, כי היינו עם תינוקת ישנה ובפנים היה רועש יותר. הרעש בפנים בשלב הזה נבע רק מהמוזיקה - כי היינו הסועדים הראשונים, אבל בחוץ - בסככה מכוערת עם אקוסטיקה איומה - כל שיחת-מלצרים הדהדה בחלל. באופן כללי - ניכר שמישהו השקיע בעיצוב בפנים - בעיקר בשירותים - אבל בחוץ - היכן שנמצאים מרבית מקומות הישיבה, הייתה אוירה סתמית ולא נעימה שהוציאה לי את החשק עוד לפני שהתחלנו. עוד משהו שהוציא את החשק, היה כששאלנו על כיסא תינוק, ונענינו שאין אבל שאפשר לבקש מארומה השכנה. ביקשנו ומהשכנים קיבלנו לא חמוץ ומהדהד שלא הוסיף לאווירה. השתדלנו להתגבר על כל זה ולהתרכז בתפריט - אלא שאין תפריט.
"אני התפריט", הכריז המלצר, אבל מיד סייג שלא ננסה לזכור את כל מה שהוא אומר (או במילים אחרות - שלא נשאל אותו לפירוט של כל מנה) - אלא שנתביית על משהו אחד שמוצא חן בעינינו ונלך עליו. טוב, לא אהבנו את הטון המחנך, ולא את העובדה שאנחנו נדרשים לקלוט בבת אחת מיליון מרכיבים ולהחליט מיד, אבל כאמור - באנו להגשים לאיש חלום, אז הבלגנו.

המלצר פירט את שבעת (נדמה לי) סוגי ההמבורגרים. שאלנו למחירים והוא אמר שהוא לא זוכר בדיוק, אבל הוא זוכר בערך. למשל - הפשוט עולה 44 ₪. אם מאוד משנה לנו יש בפנים לוח עם מחירים. העדפנו להזמין ולא ללכת לטיול בפנים ואז לחכות שוב למלצר, והנחנו שהפערים לא יהיו גדולים. הזמנו המבורגר איטלקי - עם חמאה, פיקורינו ועוד איזה משהו, והמבורגר פיני - עם קשיו, חזה אווז ורוטב מייפל. המלצר שאל איזה תוספות נרצה על ההמבורגר - ואמר שמאוד כדאי להוסיף משהו למרות שההמבורגרים עצמם מורכבים, כי "בסה"כ התיבול בפנים די מינורי והתוספות זה מה שעושה את ההבדל." אוקי. ביקשנו תוספת של גבינה כלשהי לאיטלקי, וויתרנו על תוספת לפיני. המלצר קצת עיקם פרצוף אבל סיכם ש"לא נורא".

בדרך לשירותים ראיתי שההמבורגר הפיני הוא היקר ביותר בתפריט - 69 ₪, כשאפילו הצרפתי שכולל כבד אווז עולה שישה שקלים פחות, והיתר הרבה מתחת. קצת התעצבנתי, הרי שאלתי בפירוש למחירים, והמלצר היה יכול להזכיר שמדובר בהמבורגר היקר שלהם. ביקשתי להחליף, אבל ההמבורגר כבר עלה לצליה, אז אי אפשר. אמרתי למלצרית שביררה בשבילי שזה לא ממש הגון, ושהמחיר לא נאמר לנו. "יכולת לבדוק בלוח", היא נזפה בי. זה לא הפריע לה אח"כ לעבור ולשאול אם טעים ואם הכל בסדר.
ההמבורגרים הגיעו - טעימים למדי, בעיקר הפיני, אבל פושרים למרבה הצער, ולצידם ערימה ענקית של צ'יפס סמרטוטי וגרוע שהרגיש ישן - אף על פי שכאמור היינו הסועדים הראשונים באותו יום.
בחשבון התברר שתוספת הגבינה להמבורגר האיטלקי עלתה 12 ₪, ובסה"כ, יחד עם כוס בירה, יצאנו עם חשבון זהה לזה ששילמנו על הארוחה המעולה לפני כמה ימים בטאיזו. שזה די עצוב.

לא נחזור, אם זה לא היה ברור.
 

PantherettePitz

New member
בדיוק רציתי לכתוב עליהם (לא) ביקורת

בדרך חזרה מהצפון החלטנו היום לנסוע דרך כביש 4. כשראיתי את צומתרופין נזכרתי בהמבורגר המעולה שאכלתי שם לפני כמה חודשים ובארוחת הצהריים שלא אכלתי היום. עצרנו לברר אם אפשר לקחתכדי לחסוך את זמן ההמתנה והישיבה - לא נורא מיהרנו אבל לא הייתה לנו יותר מחצי שעה.

התור למקום עצום, בצורה שנראית לא סבירה כמעט. אני באמת שמחה בשבילם שהם מצליחים, אבל זה לא אומר שאי אפשר לדאוג לשפר את השירות. הבעיה התחילה עם שלוש מארחות שכמעט חלפו דרכי מרוב שהתעלמו ממני כשעוד רק רציתי לשאול אם יש טעם לחכות או שבכלל אי אפשר להזמין לקחת. בסוף הצלחתי לתפוס את תשומת לבה של אחת מהן, לא לפני כמה דקות מביכות שבהן עמדתי וניסיתי לפנות אל שלושתן כשהן מתעלמות מקיומי לחלוטין וצוחקות ביניהן, שאישרה שאכן אפשר להזמין לקחת, ו... נעלמה.
אחרי שחזרה סימנה לי לבוא אל עמדת המחשב, שם כמובן שאין תפריט אבל למזלי ידעתי מה אני רוצה - המבורגר צרפתי 220 ג׳ עם תוספת גבינת בושה. יופי, רק שאין בושה. ניסיתי לשאול מה עוד יתאים ובסוף החלטנו בהיסוס מה על בווריאן בלו (שהיה קצת קושי להחליט אם יש או אין).
ההמבורגר עם התוספת עולה 75 שקלים - לא מעט בכלל ואפילו טיפה מפתיע, אבל ידעתי מראש שלא זול שם ועדיין רציתי להזמין. שילמתי והכל, ואז - אחרי הזמנה שלקחה כמה דקות והתשלום, ורק אז - החליטה המארחת/מלצרית (אני קוראת לה מארחת כי היא התעסקה עם התור) ליידע אותי אגבית ש״ייקח עד ארבעים דקות״.
סליחה?... ארבעים דקות זה אולי הגיוני בהתחשב בתור במקום ומאוד יכול להיות שבישיבה לא הייתי מופתעת אפילו, אבל לאור העובדה שזו הזמנה לקחת, וזה יחסית זמן מאוד ארוך להמתין להזמנה כזו, האם לא כדאי לציין את זה לפני ההזמנה? לפני התשלום? משהו?
הרגשתי לא נעים, אבל האמת שפשוט לא היו לי ארבעים דקות. אמרתי שחבל שלא אמרו קודם, התנצלתי על הטרטור וביקשתי לבטל. המארחת נראתה קצת מופתעת מהעובדה שאני מוטרדת מהפרט השולי הזה בכלל ואמרה ״לא בטוח שייקח ארבעים דקות - הזמנת רק המבורגר אחד אז אולי זה יהיה פחות״. הסברתי שאם זה לא מה שיקרה זה בעייתי ואני מעדיפה לבטל עכשיו ולא עוד עשרים דקות. היא הסכימה והתחילה בפרוצדורת ביטול כלשהי שלא הבנתי וכנראה נתקעה בשלב הביטול עצמו (הרי הכרטיס כבר חויב) - אני לא יודעת, כי לא כשהיא התעסקה במחשב ולא כשהיא נכנסה ויצאה מהמסעדה היא הסבירה לי למה אני מחכה או אפילו התייחסה אלי.
בסוף הגיעה מישהי אחרת שהוסבר לה שצריך לבטל והתחילה בתהליך הביטול במחשב שני, רחוק יותר ממני. אחרי שווידאה איתי את המחיר היא לקחה שוב את הכרטיס והעבירה אותו, הניחה אותו לצד המחשב שעבדה איתו, עברה על הניירות, הושיטה לי אותם עם עט, אמרה ״זה הביטול, תחתמי״, והלכה. חדי העין ישימו לב שפעולה אחת נעדרה מהרצף פה: החזרת הכרטיס שלי. הוא נשאר על יד הקופה שמחוברת למחשב, קצת מוסתר ממני בינה לבין מין מעקה על השולחן. זה נראה כל-כך לא סביר - מילא הגישה המתעלמת הכללית, אבל לקחת מאדם כרטיס אשראי מידיו של לקוח ולא להחזיר אותו? - שחיכיתי שם עוד קצת רק כדי לוודא שהפעם ההתעלמות ממני היא סופית. כשהבנתי שכן ניגשתי ולקחתי את הכרטיס בעצמי ויצאתי.
כבר הבנתי ששירות טוב מהותי לא פחות ולפעמים יותר מהאוכל שמוגש במסעדה, אבל אני לא חושבת שזכיתי אי פעם להמחשה של העניין הזה כמו שזכיתי היום.
 
וואו , זה מעצבן. לפחות הבעתם את חוסר

שביעות רצונכם בתשר ?
אני, מתוך פרינציפ , כשמזמינה במסעדה וזו מנה שלא מופיעה בתפריט מתעקשת לדעת מה המחיר . זה ממש משגע אותי שהמלצר מסביר על המיוחדים/ספיישלים או כל שקר כלשהו ולא מקפיד לציין את המחיר . בעיני זה גובל בהונאה .
ממש קשה לי להאמין שבמקום שמגיש רק המבורגרים , ומלצר שיודע לפרט את סוגי ההמבורגרים ורכיביהם השונים לא יזכור גם את המחירים שלהם
 

איריטה

New member
לצערי לא ממש. כלומר השארנו 10%

למרות שאני רציתי להשאיר פחות. נכנעתי לאיש.
 

Gargeran

New member
עצוב לי לקרוא...

לא סוד שאני חסיד גדול של ההמבורגר שלהם.
אבל מאז שעברו למקום החדש (עוד לא הייתי בגלל קשיי התניידות), שמעתי הרבה ביקורת רעה על ההתנהלות ועל השירות.
הכי מאכזב אותי שנאמר לי כמה פעמים שהמלצרים ממליצים לקחת כמה וכמה תוספות. זה כל כך מיותר על ההמבורגרים של יומנגס וזה אפילו גורע. אם זה לא מספיק, זה הופך את החוויה היקרה ממילא ליקרה משמעותית, כך שאנשים בצדק חושבים שזה ממש לא שווה את הזמן ואת הכסף.

מקווה שהחבר'ה שם יתעוררו במהרה
 

החתולית

New member
אני איתך, אבל...

חלק מהדברים שתוארו, מוכרים לי עוד מהמקום הישן בקלנסווה, ובעלי המקום מודעים להם היטב.

המלצרים תמיד ניסו לשכנע לקוחות להזמין את ההמבורגרים היקרים יותר, ולהוסיף כמה שיותר תוספות. זה לגיטימי לגמריי בעיני.

לא אכלנו ביומנגוס מאז לצומת רופין. ניסינו פעמיים ונאמר לנו שנצטרך לחכות זמן רב בתור, אז ויתרנו.
 

dfl

New member
באמת סיפור לא נעים...

רק לא ברור מה החלק של המסעדה בחוויה הקשה שלכם.

* הגעתם עם תינוקת (ישנה!) מבלי לברר אם יש כסאות טף.
* לא טרחתם לברר את מחירי האוכל שהזדמנתם, לא של ההמבורגר ולא של התוספת.
* נאמר לכם שהפירוט בע"פ לא ממצה, לא את התוכן ולא את העלות, אבל העדפתם לסמוך על איזו תחושה נבואית ש"יהיה בסדר".
* הזמנתם ואז הסתכלתם בתפריט, כך שהצלחתם להוסיף מרמור רגע אחרי שהיה מאוחר מדי.
* השארתם טיפ מלא למלצר לא מקצועי ובכך העליתם עוד יותר את מפלס הצדק הזועם.

כל אלה באמת רכיבים של חוויה לא נעימה, רק שהם *כולם* ביניכם לבין עצמכם, עניינים שאתם צריכים לפתור בלי קשר למסעדה זו או אחרת. נשמע שבמקום הזה היה שירות מחופף, לפחות בערב שבו יצאתם לשם, אבל זה אחראי - בדוחק - אולי על 10% ממפח הנפש.
 

vicz

New member
גם העובדה שההמבורגרים פושרים היא אשמתם

למה הם לא הביאו גזיה מהבית כדי לחמם את המנות לטמפרטורה שמתאימה להם?!?

חוץ מעניין כסא תינוק, שאני עוד יכולה להבין (מקום יכול לטעון שהוא בנוי לקהל מבוגרים ולא לתינוקות) - כל שאר הטענות שלך לא מובנות.
אין תפריט מודפס, המלצר לא זוכר מחירים של המבורגרים (למרות שיש רק 6-7 סוגים...), התפריט כתוב על הלוח בפנים כשיש מקומות ישיבה בחוץ (תכף תגיד לי שזה הגיוני שהסועד שיושב בחוץ צריך לרוץ פנימה ולחפש לוח לקרוא ממנו תפריט).
לגבי טיפ: יש פולנים שלא נעים להם. בדר"כ אם המסעדה לא בסדר אני משתדלת לא להעניש את המלצר. אני בטוחה שהמלצר היה מעדיף תפריטים מודפסים....
 

dfl

New member
ההמבורגר הפושר הוא לא נושא הפוסט

כמעט כל הטקסט של פותחת האשכול עוסק במלצר ובמחירים, אין טעם להפוך את הדיון לקריקטורה. ואם כן, לפחות תעשי אותה מצחיקה.

לגבי כסא התינוק, אני מאמין שזה מכוון, המסעדה מכוונת לקהל מסוים וכנראה באמת מעדיפה לארח כמה שפחות משפחות עם ילדים קטנים. אפשר להתווכח על ההגיון העסקי, לי הוא דווקא נראה איתן, אבל זה לא פוטר את ההורים מהצורך לוודא שהם יוצאים למקום שיכול לארח את התינוקת שלהם.

ולנושא העיקרי: מגיעים אנשים למסעדה ולא עומדים על זכותם הבסיסית לשמוע מחירים מדוייקים לפני ההזמנה. לא מדובר באיזה מאבק מייגע עם המוסד, צריך פשוט להגיד למלצר בחיוך "אנחנו מעדיפים לקבל מחירים מדוייקים, אם אפשר בכתב". כל הסימפטיה שלי נתונה כמובן למי שסיטואציה כל כך בסיסית ופשוטה מהווה עבורו אתגר חברתי, אבל זו הבעיה שלו, לא של המסעדה.
זה לא מצב שבו צריך להתווכח על תשלום באשראי, או הורדת מרכיב מהמנה, או אחת מהבעיות האחרות ששייכות לתחום האפור. כאן יש ענין מאד פשוט - הזכות של הלקוח לקבל פירוט מדויק של האוכל ומחיריו, זכות שמעוגנת גם בחוק וגם בנורמה. לא צריך לעלות על בריקדה כדי לממש את זה, מספיק משפט נינוח והבעיה תיפתר. בדיוק כמו לבקש מנהג מונית לכבות סיגריה או להפעיל מונה.

ברור שהמסעדה לא בסדר, חובתה לספק תפריטים, אבל שוב - החוויה המתסכלת שתוארה כאן היא פועל יוצא של התנהגות הסועדים שיכלו לפתור את הבעיה בכמה מלים. אם הם יושבים שם, מכווצים ומאוימים מזעפו של מלצר מחוצ'קן שופע כריזמה, זו לגמרי בעיה שלהם. אותם דברים אמורים לגבי הטיפ. מי שסובל מתסביכים שגורמים לו לוותר על כספו בגלל אי נעימות מאדם זר שהעניק לו זה עתה שירות גרוע, צריך לפתור את הבעיה שלו בעצמו. בקיצור, "גולגולת דקה".
 

איריטה

New member
לא מתלוננת על היעדר הכיסא לתינוקת,

אף על פי שכל הקהל הורכב ממשפחות עם ילדים ומבני נוער, אבל זו החלטה לגיטימית (גם אם מבאסת) שלהם. מה שהיה לא נעים זו ההפניה שלי לשכנים, כאילו זה נוהל רגיל, בשביל לקבל סירוב תמה ועוין.
לגבי טענותיך על "אשמתי" בכך שלא התעקשתי על מחירים - כמו שגרר כתב - אני באה לבלות ולא להתמקח, ולוקחת בחשבון שזה עלול להוסיף כמה שקלים יותר ממה שתכננתי לחשבון, אבל שם זה היה מוגזם, וכמו שאחרים אמרו פה - גם כנראה מכוון.
בקיצור - כוון את האש למקום אחר, אני חושבת שטעית ביעד.
 

dfl

New member
אין לי שום טענה אלייך

בטח שלא "אש"... אם את לוקה בתסמונת ה"לא נעים", זו לא אשמתך.

השאלה, שהיא גם עקרונית וגם מעשית, נוגעת למידת האחריות של אדם לאיכות הבילוי שלו. האם בקשה לקבלת מחירים מדוייקים היא "התעקשות", "יציאה לקרב" ועוד ביטויים שעלו כאן? לעניות דעתי - לא. מדובר במחווה טריוויאלית שלוקחת 5 שניות וסיכויי ההצלחה שלה נושקים ל-100%.

שיהיה ברור - אני חושב שהפוסט שלך לגיטימי ובאופן כללי אדם צריך לשאוף לכך שהסביבה תתאים את עצמה למגבלות שלו ולאילוצים שלו. חשוב רק שלא תתבלבלי ותתחילי להאמין שאת "באמת" צודקת... יהיה הרבה יותר טוב לכולנו, גם לך, אם התגובה של החברה לפוסט שלך יהיה "הגיע הזמן לגדל עמוד שדרה". הרבה יותר קל לנהל מערכת שבה אנשים עומדים על שלהם (תוך התחשבות בזולת כמובן), מאשר מערכת שמבוססת על ציפיות אילמות, אי נעימויות ומבוכה.
 

trilliane

Active member
מנהל
אבל הם כן שאלו והמלצר אמר שהוא לא זוכר

ושאין תפריטים ושיסתכלו בפנים, אז איך זו הצלחה של 100%?
בניגוד לדבריך שהם "לא טרחו לברר", הם כן טרחו ועדיין לא נענו, אז עובדה שהם כן היו צריכים להתעקש...

וכשמפנים אותם למסעדה השכנה לבקש כיסא ואומרים שאין בעיה, ואז מתברר שיש, למה זו אשמתם?

הביקורת שלך עליהם ממש לא במקום.
 

קליספרה

New member
אבל היא באמת צודקת

הלקוח צריך להתעקש על קבלת מחירים מדויקים? סליחה עד כמה שידוע לי החוק במדינת ישראל מחייבת אותם במתן מחיר מדוייק ולא - לוח בפנים הוא לא פתרון אלא אם מראש אני הולכת לאכול בארומה והשירות הוא תוך כדי הזמנה בקופה מול הלוח.

כשאני באה למסעדה אני משלמת, ולא מעט, גם עם שירותי הסעדה ולא רק על אוכל. ההתנהלות המתוארת היא כשל חמור ואני מאוד שמחה שהיא התלוננה וכתבה כאן - כך אחסוך לי עגמת נפש בטוחה.
 

michalola3

New member
וואו,אתה איש שרגיל שמתייחסים אליו בזלזול

קצת כבוד עצמי לא יזיק לך-זה לא יחס הולם לאף סועד.
 

dfl

New member
אולי, לי זה נראה דווקא ההיפך הגמור

מלצר אלמוני במסעדה אינו דמות מאיימת עבורי וכלל לא מפריע לי שהוא (ו/או המוסד ששלח אותו) מנסים עלי גישה שיווקית כזו או אחרת. לכל היותר זה משעשע אותי, בשום אופן לא נוגע לי בכבוד או באגו. אין לך תפריט מודפס? גש בבקשה ללוח שבפנים וחזור אלי עם המחירים. אפשר וצריך לומר את זה בנחת ובחיוך, בלי לריב, לתקוף או להרגיש מותקף. סתם עוד רגע מזרח תיכוני חסר משמעות. אותו דבר בדיוק לגבי הטיפ - אם השירות היה גרוע, הוא יקבל טיפ נמוך או מאופס והוא מוזמן לנעוץ בי מבט מאשים/נעלב/זועם עד שיהפכו את הכסאות בסוף המשמרת. באמת לא מזיז לי. למה שהאקלים הרגשי שלי יושפע מ(עוד) אדם זר שחומד את הכסף שלי? יש לי דברים יותר מעניינים לעסוק בהם.
 

foofoo77

New member
שום דבר כאן לא באשמתם

כל מסעדה שמכבדת את עצמה מחזיקה תפריט (יש לומר שהחוק גם מחייב אותם להחזיק תפריט נגיש לכל מי שנמצא במסעדה ואם אין תפריט מחובת המלצר ליידע את מחירי המנות המדוייקים)
מעולם לא ביררתי במסעדה אם יש כסא תינוק והיינו בכמה וכמה מסעדות בשנים האחרונות ובכולן היה כסא תינוק שזה באמת הדבר האחרון שיעלה על דעתי לבדוק.
בכל אופן ממה שאני קוראת והמחירים אני פשוט יודעת שלא ננסה לדגום אפילו את המסעדה הזו.
 

שקדייה

New member
ממש לא מסכימה עם הניתוח שלך.

להגיע עם תינוק למסעדת המבורגרים זה חטא שאין עליו כפרה. זו לא מסעדת 3 כוכבי מישלן. ולגמרי לא צריך במסעדות כאלו לוודא מראש שיש כסא תינוק. על אחת כמה וכמה כשכל שאר ההמבורגריות בארץ עושות שמיניות באויר כדי להנעים את זמן הטף (בתפריטי ציור, בצבעים, במשחקים וכו'....). לא בלתי הגיוני להניח שיהיה כסא תינוק.
לגמרי לא הגיוני לשלוח לקוח לבקש כסא תינוק מהמתחרים!!!

הם כן ביקשו תפריט, אמרו להם שאין. המלצר לא ידע (או לא רצה) להגיד להם את המחירים. המחיר היחיד שהוא נתן כרפרנס הוא 44 ש"ח. וביודעו שהמחיר עניין אותם היה צריך לציין שהם הזמינו משהו במחיר כמעט כפול!!

הבקשה שלם לבטל היתה מאוד לגיטימית לאור הגילויי שלהם שזה עולה כמה שזה עולה- וגם לזה סרבו להם.

את הכנת ההמבורגרים הפושרים והצ'יפס הרופס אני מקווה שאת לא מייחסת להם...
 
מילא להגיע עם תינוק- ליבי על מי שמנסה

להזמין שם המבורגר קלאסי ללא תוספות...חטפתי כזה פרצוף+נזיפה שלרגע חשבתי שאני אצל חמותי מסרבת לעוד מנת מרק.

אבל הפיתרון באמת פשוט - לא עוד. זו הייתה הפעם הראשונה והאחרונה שלנו שם.
 

bruno01

New member
לא טרחו לברר את המחירים? באמת?

ממתי לקוח צריך לטרוח כדי לדעת כמה עולה המוצר שהוא הזמין?

לבקש תפריט, להבין שאין, לשאול את המלצר למחירים ולקבל תשובה שהוא לא יודע אותם (כמה קשה להסתובב עם פנקס קטן עם מחירים?) זה כבר הרבה יותר מדי טרחה ממה שלקוח צריך לעבור.

אז כן, כשהמלצר אומר שהמחיר היחיד שהוא זוכר הוא 44 ש"ח (כמה נוח) והמחיר של ההבמורגר שהוא המליץ עליו הוא 69 ש"ח (מעל 50 אחוז יותר), זה לא "רוח המקום" או "הייחוד שלהם" כמו שחלק כותבים.

בעיניי זה הכי שיטת מצליח שיש, כך שרוב הלקוחות לא ייכנסו כדי לעמוד מול הלוח היחיד שנמצא במקום ושרק בו כתובים המחירים הכל כך סודיים שגם אף אחד מהצוות לא יודע אותם, וכך נוכל לדחוף כמעט לכולם מנה שבסופו של דבר תעלה כמעט 100 ש"ח.

אנשים באים לשם לאכול המבורגר, לא לעשות מחקר על רוחם הצעירה והאעלק שובבה של בעלי יומנגס.

למעט כיסא התינוק, שיכול לקרות, כל שאר הדברים הם לגמרי באחריות המסעדה, שמתעקשת לזלזל בלקוחותיה בתירוץ של "ככה אנחנו, מגניבולים שכאלה".
 
למעלה