אי שפיות בצדו
New member
נושא השירות הוא לגמרי חלק מהחוויה
אני מבינה למה הם לא רוצים לשים מנה צמחונית שהם אינם מתמחים בהכנתה ומעדיפים להתמקד בבשר, במה שהם טובים בו. זה מקובל עליי.
אבל הנושא של התפריט המודפס הוא הכרחי אם יושבים בחוץ, שהרי התפריט על הקיר נמצא בפנים. אם המלצר אינו מעוניין לפרט את כל המנות והמחירים, מה הבעיה להניח תפריט אחד על השולחן? בנוסף, לפעמים התור הענק שמשתרך מול הדלת אינו בר הצדקה - באותו זמן יש לא מעט שולחנות ריקים, אלא שלא מפנים אליהם משום מה לקוחות. אודה ואומר שהייתי שם יותר קרוב לפתיחת הסניף החדש ואולי הם השתפרו עם הזמן, אבל אז נראה שהם פשוט לא מצליחים להשתלט על המקום חלק מהזמן, וזה על אף צוות עובדים גדול. חבל, כי עם קצת תקתוק ועבודה יותר יעילה החוויה תשתפר, והם יוכלו גם לשרת מספר לקוחות גדול יותר.
אני מבינה למה הם לא רוצים לשים מנה צמחונית שהם אינם מתמחים בהכנתה ומעדיפים להתמקד בבשר, במה שהם טובים בו. זה מקובל עליי.
אבל הנושא של התפריט המודפס הוא הכרחי אם יושבים בחוץ, שהרי התפריט על הקיר נמצא בפנים. אם המלצר אינו מעוניין לפרט את כל המנות והמחירים, מה הבעיה להניח תפריט אחד על השולחן? בנוסף, לפעמים התור הענק שמשתרך מול הדלת אינו בר הצדקה - באותו זמן יש לא מעט שולחנות ריקים, אלא שלא מפנים אליהם משום מה לקוחות. אודה ואומר שהייתי שם יותר קרוב לפתיחת הסניף החדש ואולי הם השתפרו עם הזמן, אבל אז נראה שהם פשוט לא מצליחים להשתלט על המקום חלק מהזמן, וזה על אף צוות עובדים גדול. חבל, כי עם קצת תקתוק ועבודה יותר יעילה החוויה תשתפר, והם יוכלו גם לשרת מספר לקוחות גדול יותר.