יומגנס - המבורגר טעים, שירות בלתי נסבל.

נושא השירות הוא לגמרי חלק מהחוויה

אני מבינה למה הם לא רוצים לשים מנה צמחונית שהם אינם מתמחים בהכנתה ומעדיפים להתמקד בבשר, במה שהם טובים בו. זה מקובל עליי.
אבל הנושא של התפריט המודפס הוא הכרחי אם יושבים בחוץ, שהרי התפריט על הקיר נמצא בפנים. אם המלצר אינו מעוניין לפרט את כל המנות והמחירים, מה הבעיה להניח תפריט אחד על השולחן? בנוסף, לפעמים התור הענק שמשתרך מול הדלת אינו בר הצדקה - באותו זמן יש לא מעט שולחנות ריקים, אלא שלא מפנים אליהם משום מה לקוחות. אודה ואומר שהייתי שם יותר קרוב לפתיחת הסניף החדש ואולי הם השתפרו עם הזמן, אבל אז נראה שהם פשוט לא מצליחים להשתלט על המקום חלק מהזמן, וזה על אף צוות עובדים גדול. חבל, כי עם קצת תקתוק ועבודה יותר יעילה החוויה תשתפר, והם יוכלו גם לשרת מספר לקוחות גדול יותר.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
איכס, צ'יפס רופס...
רק פריך בשבילי!

 

pix37

New member
בהתחלה כעסתי עליהם ֹ בסוף השלמתי

שהם פשוט לא מעוניינים בלקוחות כמונו ׁשאינם צעירים ומגניביםׂ.

כאשר הם פתחו והתחילו להכתב עליהם ביקורות פניתי אליהם בבקשה לכלול מנה צמחונית כלשהי ֹ הם פשוט דחו זאת על הסף בנימוק שהמבורגר צמחוני לא עשוי מבשר ׁגיחי גיחי- בשעתו כעסתי נדמה לי שגם העלתי לכאן פוסט בעניין ֹ אבל באיזה שלב הבנתי שפשוט לא מעניין אותם לארח אנשים כמוני וכמו בני המשפחה והחברים שלי ֹ עצוב אבל זכותם.

רוב המקומות האלה שנפתחים בתור מועדון לח'ברה נסגרים מהר מאוד - להם כנראה יש מוצר טוב מספיק על מנת שהם יחזיקו מעמד ואפילו יצליחו גם בלעדינו. אז שיהיה להם בהצלחה - גם בלעדנו - ואני מקווה שהם יצליחו להמשיך ולמצוא עוד אנשים שמוכנים לשחק על פי הכללים שלהם.
 

שקדייה

New member
דווקא החוסר נכונות למנה צמחונית ברור

זה המטבח ואלו המנות בו הם מתמחים.
אני חושבת שמעליב בהרבה להתהדר במנות צמחוניות ובפועל לזרוק איזה פשטידת-כוועץ' על הצלחת כדי לסמן V.
אם הם לא יודעים לעשות משהו צמחוני טוב- עדיף שלא יגישו את זה
 
אני מקבלת את מה שאת אומרת...הם פונים לקהל

אנשים שאוכל בשר...

אבל חוסר הגמישות כמו להוצי לחמניה עם ירקות או ביצה ודברים כאלה לא ממש ברור לי...

הרי קורה שמישהו מקבוצה לא אוכל בשר, אז למה לא לתת לו גם משהו לאכול...?
למרות שהבנתי שיש שם כמה מנות צמחוניות כמו פטריות ממולאות בגינה והיה עוד משהו...

האם אי אפשר להזמין שם את התוספות (תיפס,פירה, סלט וכו ) ללא הזמנת מנה בשרית?
 
דווקא המקומות שמנסים לרצות

את הלקוחות שלהם - נסגרים יותר מהר.

את בחיים לא תצליחי לרצות את כולם ולקלוע לטעמו של כל לקוח.
מקום שיש לו אופי ואווירה מסויימת יוכל להמשיך על אותו קהל לקוחות קבוע שאוהב את האופי והאווירה.

לקוחות ישראלים חוצפנים וחושבים שמגיע להם הכל.
 

יויו13

New member
אומרים שעם ההצלחה לא מתווכחים

ולפי התורים והלחץ הם מאד מאד מצליחים.
יכול להיות שהם עובדים בשיטת "הסופ נאצי " שהתפרסם בזמנו בסיינפלד.
(עדין מותר להגיד נאצי אני מקווה)
מעניין אם הצלחתם היא כתוצאה מחוסר תחרות רצינית באותו אזור ואיך היו מצליחים בתל אביב .
בכל מקרה נראה לי שהם יודעים מה הם עושים מבחינתם
מבחינתי לא בא לי על כזה מקום.
 

pix37

New member
אני לא בטוח שהאמרה הזו נכונה

היא מזכירה לי את האמרה לפיה כל פרסום הוא פרסום טוב

כאשר אתה בעל מסעדה עסק במהותו הוא מקום בילוי שנועד לגרום לאנשים להרגיש טוב - ופעם אחר פעם אתה שולח הביתה אנשים מאוכזבים - גם אם בסופו של יום הקופה דופקת אתה לא תרגיש טוב עם עצמך לאורך זמן. אני מניח שבקרוב הלקוחות יכריחו אותם להתבגר וגם אם לא - לא נורא - כולה המבורגר.
 

טל68811

New member
יויו פגע בול במטרה. חוסר תחרות איזורי

מאפשר למעטים שכבר פותחים איזה משהו בעמק חפר לספק חווית שירות ו\או אוכל ברמה די נמוכה, ועדיין ליהנות מזרימה יציבה של לקוחות ("מצדה", "קליפטו", "צ'וקה", "זינגר'ס", BBB, "אנאמארו", "קויאה", "באנדי", "שבתאי" ובטח קיפחתי מישהו; לפי דעתי כל המקומות הנ"ל כושלים בסעיף אחד לפחות).
כולם מסתובבים סביב אותו תפריט לעוס עד לזרא (יומנגס במקרה זה הם היוצאים מהכלל, לפחות דבקים במשהו אחד) של מנות בסיסיות (פסטות-סטייקים-פרגיות-שניצל-כבד על פירה-פיצות "בוטיק"-המבורגר הבית 250 גרם עם צ'יפס תעשייתי-חציל בטחינה לפתיחה-מולים ושרימפס קפואים ועל הדרך גם סושי, שיהיה). תפריט פרובינציאלי ומשמים שברוב המקרים נמכר ביוקר ללא כל הצדקה. אפילו מ"ארצ'י" מתחיל קצת להימאס; אבל להם לפחות יש תפריט ספיישלים.
 

oreldi

New member
שירות הוא חלק עיקרי מהחוויה

רציתי ללכת אבל בעקבות הדיווח שלך אני אוותר.
לא שווה לתת להרוויח למי שמצפצף עליך. גם אם האוכל טעים.
 
לצערי הציפיות של אנשים גדולות מדי למקום

לטעמי הקסם של המקום זה העובדה שהוא זרוק ומושחת, המעבר למקום גדול יותר ועם מרפסת חיצונית לצערי לא היטיב איתו כי הם מתקשים להתמודד עם העומס הרב
בסך הכול מדובר במזללה בסגנון דיינר, היא עמוסה, צפופה, רעשנית, מושתת, עמוסת תוספות וקציצות שמנוניות וזה בדיוק מה שאני מצפה ממקום כזה.
אני מסכים שיש כמה דברים מהדיווחים שצריכים היו לשפר- לשים תפריט על לוח גם בחוץ, להגיד מראש כמה זמן תיקח ההזמנה במידה ויש עומס...
ובמבחן הסופי- ההמבורגר, אני מבין שהם בסופו של דבר הצליחו
 

RandS

New member
אם המקום זרוק, צפוף רעשני

שיתמחרו בהתאם.
אי אפשר לגבות 75 ש"ח על המבורגר ולזרוק ... על כל מה שמעבר לכך.
סורי.
 
במבחן המחיר העסקה בכללית משתלמת

במזללות ההמבורגר בארץ המחירים יקרים לא פחות או אפילו יותר- מוזס ארט בורגר 250 גרם 59 ש"ח+ציפס 15 ש"ח= 75 ש"ח לעומת המבורגר רגיל 220 גרם ביומנגוס שמגיע עם ציפס ב-44 ש"ח
אני מסכים שההמבורגרים המיוחדים לפעמים מאוד יקרים בעיקר מתי שאתה מזמין אותם בפורמט הכפול של ה-440 ש"ח ואז הפיני עולה מעל ל-100 ש"ח (אבל הוא כיף גדול)
בגדול ההמלצה שלי- תיקחו ביומנגוס המבורגר רגיל 220 גרם ותעמיסו עליו תוספות מושחתות ובצד בירת הבית שלהם (כול מקום שמבשל לעצמו בירת בוטיק מבורך)
 

החתולית

New member
נראה לי שהתבלבלת

אכלתי ביותר מדיינר אחד בחיי, ובכולם היו תפריטים והמלצריות ידעו מה מחירי המנות.

ההמבורגרים שלהם טובים, הצ'יפס טובים לסוגם, ובסך הכל, המקום יכול להיות נחמד, אם רק יתייחסו ללקוחות קצת אחרת. אם המקום מעוניין רק בלקוחות צעירים וזרוקים, אז אין בעיה. אבל אם כך, למה לפתוח גם בצהריים?

אני לא חושבת שהימים של המקום ספורים, בעיקר כי במדבר כל קוץ הוא שושן.
 

bruno01

New member
לא נמחקה שום תגובה שלך.

וכשאנחנו מוחקים תגובות, אנחנו שולחים מסר עם הסבר.

אולי זה באג של תפוז.
 
אני יודעת ששולחי מסר....בגלל זה הופתעתי...

הגבתי לנחשונת והתגובה שלה נעלמה....
אולי היא נמחקה ובגלל זה התגובה שלי גם...
 
למעלה