יום כיפור שלי...
לא מאמין באלוהים. לא צם. יום כיפור בא לכפר על מעשים שבין אדם למקום (אלוהים) ולא בין אדם לחברו. אני משתדל לבקש סליחה מיד אחרי הפגיעה ולא לשמור אותה ליום אחד בשנה, מה זה יעזור עכשיו ? אז אם נפגעתם ממני ולא ביקשתי ממכם סליחה זה כנראה בגלל שלא מגיעה לכם סליחה ממני. וסליחה אם מישהו נפגע מהודעה זו...
לא מאמין באלוהים. לא צם. יום כיפור בא לכפר על מעשים שבין אדם למקום (אלוהים) ולא בין אדם לחברו. אני משתדל לבקש סליחה מיד אחרי הפגיעה ולא לשמור אותה ליום אחד בשנה, מה זה יעזור עכשיו ? אז אם נפגעתם ממני ולא ביקשתי ממכם סליחה זה כנראה בגלל שלא מגיעה לכם סליחה ממני. וסליחה אם מישהו נפגע מהודעה זו...