hiGh jacKed
New member
יוםבחירות
לדעתי היה בלאגן אחד גדול זה חייב להיות ככה?... הבנתי שהנציגה שלנו נשארה וזה טוב, חן חנוכוב מישהו יודע איפה יש רשימה של הנציגים שנבחרו? מי מתעניין להיכנס לנעליים ולנהל פורום באתר Hus מוזמן לכתוב בפרטי
לדעתי היה בלאגן אחד גדול זה חייב להיות ככה?... הבנתי שהנציגה שלנו נשארה וזה טוב, חן חנוכוב מישהו יודע איפה יש רשימה של הנציגים שנבחרו? מי מתעניין להיכנס לנעליים ולנהל פורום באתר Hus מוזמן לכתוב בפרטי