יוםבחירות

hiGh jacKed

New member
יוםבחירות

לדעתי היה בלאגן אחד גדול זה חייב להיות ככה?... הבנתי שהנציגה שלנו נשארה וזה טוב, חן חנוכוב מישהו יודע איפה יש רשימה של הנציגים שנבחרו? מי מתעניין להיכנס לנעליים ולנהל פורום באתר Hus מוזמן לכתוב בפרטי
 

amitk80

New member
הסבר

היי, ימי בחירות הן ימים שבהם הנציגים עושים הכל למשוך בוחרים. תגיד חן זאת לא הנציגה של מערכות מידע ניהוליות? רשימה של הנציגים שנבחרו תתפרסם בקרוב באתר האגודה
 

amitk80

New member
נכון

בזה אני מסכים איתך. אני זוכר כשהייתי בשנה א' בתואר הראשון הם לא הפסיקו לרדוף אחרי ואחרי סטודנטים אחרים בשביל שנלך להצביע וזה היה ממש מציק. כנראה שהם לא למדו יותר מדי עם השנים. אני חושב שבכדי שיצביעו להם הם צריכים לשנות טקטיקה ולעשות יותר לציבור הסטודנטים ולא להתעסק במריבות בין התאים.
 

MsUnderstood

New member
הם?

סטודנטים+לא היו קיימים בתואר הראשון שלך ואגב,מה שאמרת על זה שאין אופוזיציה,אתמול דיברתי על זה עם יוסי..והם כבר שספרו את הקולות רצו שעוד תאים יזכו כי צריכה להיות אופוזציה...מה לעשות שהפעם היא קטנה...
 

amitk80

New member
לא הם לא היו

הם היו בשם אחר: "נטו סטודנטים" עם חולצות אדומות. 2 מנדטים מתוך 40 זה נקרא אופוזיציה? זה בקושי 5 אחוז. יש להם רוב מוחלט להעביר כל החלטה שהם רוצים.
 

deathcaster

New member
זה מה שהסטודנטים הצביעו

ונטו סטודנטים זה לא סטודנטים פלוס, צא מהשנאה הזו שמקננת בך, לא רק צבע החולצה השתנה, גם כל האנשים השתנו.
 

berta84

New member
אני אנצל הזדמנות זו להעלות תהייה שלי לגבי

ה"זווית הישרה" הם לא הצהירו על עצמם כתא א-מפלגתי שעה שנוסדו? כי אם כן אז החבירה שלהם למר"צ וחד"ש די תמוהה איך יצא שבמקרה כל חברי התא הא-מפלגתי הם בעלי אותה זיקה פוליטית ועוד זיקה פוליטית לא כזאת נפוצה....וגם מר"צ מאוד מפתיעים בצעדם זה
 

deathcaster

New member
מסתבר ש.......

הזווית לא כ"כ ישרה
 

MsUnderstood

New member
מר"צ דווקא לא מפתיעים

הרעיון שעומד מאחורי חבירה של כמה תנועות שמאל בנסיון לזכות יכל להצליח להם אם הם היו קצת יותר חכמים ולא היו נכנסים להשמצות של סטודנטים+ והופכים את הבחירות האלו ליותר מכוערות מקודם... את הזוית הישרה לא ממש הכרתי אז אין לי שמצ
 

berta84

New member
עובדה שבכנסת מר"צ לא עושים זאת

כלומר לא מתחברים לתנועות די שונות מהם מבחינה פוליטית בכדי לצבור יותר קולות/כוח ואני מדברת כאן על החבירה לזווית הישרה(שהם תא א-מפלגתי ,מה הקשר למר"צ שהם עם אג'נדה פוליטית שמאלנית?) ולא לחד"ש שיותר קרובים אליהם אידאולוגית
 

MsUnderstood

New member
אה,אז אני דיברתי על חד"ש

אמרתי שאני לא ממש מכירה את הזוית הישרה...את החשיבה/קריאה על תנועות שמאל הפסקתי לפני כמה שנים טובות ומימד נכנסה לשותפות עם העבודה בשביל שבכל זאת יהיה להם ייצוג בכנסת... ולמקרה שלא קראתי נכון...חד"ש ומרצ לא ככ שונות באידיאולוגיה שלהן..
 

berta84

New member
התכוונתי לומר שאני יכולה להבין את החבירה של

מר"צ לחד"ש אבל לא לזווית הישרה שהם כביכול א-מפלגתיים או לפחות הצהירו כך על עצמם בעבר
 

Kinetic83

New member
לפי מה שהבנתי..

זה שהם קיבלו 38/40 מנדטים בכלל לא אומר ש-95% מכלל הסטודנטים בחרו בהם, שיטת הבחירות לאגודה מטעה אותך. מספיק שבכל חוג יבחר נציג של סטודנטים פלוס ברוב המינימלי כדי שבכלל לא יהיה זכר לאופוזיציה. לדוגמא בחוג מסויים 40% מהמצביעים בחרו סטודנטים פלוס, 30% קמפוס לכולנו ו30% אופק לדוגמא - הצהובים זוכים בנציגות, אם מצב זהה חוזר 40 פעמים סטודנטים פלוס מקבלים 40 מנדטים,אבל בפועל רק 40% מהסטודנטים בחרו בהם ! ..או שיכול להיות זה עובד לגמרי אחרת ואני סתם מבלבל את המוח, אבל אם אני צודק אז זו שיטה איומה ממש לא דמוקרטית.
 
למעלה