אני לא יודע
בגלל זה אני לא אומר סתם אני מניח ששיטת הבחירות היא על פי חוגים, כאשר לכל חוג יש מספר נציגים על פי הגודל שלו. אם דובר בחוג קטן ובו יש רק נציג אחד, אז ברור שמי שצריך להבחר הוא מי שזוכה למרבית הקולות, מבין המתמודדים. נאה לי מאוד הגיוני. בישראל, יש מה שנקרא אחוז חסימה, רף מסויים שאם אתה לא צובר מספיק קולות, אתה לא נכנס לפרלמנט, והקולות הולכים לאיבוד. בבחירות לנציגי חוג יש מקום למשהו כמו 1-4 נציגים, ולא ל 120 כמו לכנסת, מה שבאופן טבעי מחייב אחוז גבוה יותר של קולות על מנת להבחר.