ידידות....
יחסית לזה שאני זוכר את עצמי לא מאמין בקשר ידידותי בין גבר ואישה
אני שם לב שיש לי די הרבה ידידות (יחסית)
שאני גם לא שוכב איתן, וגם לא מנסה מחוסר רצון
וכאילו אנחנו ממש ידידים כזה, יש לי ידידה אחת שהיא כמו חבר ממש
ועוד ידידות שוואלה אין איתן כלום וגם אין לי שום כוונה שיהיה
אבל אני זוכר שאני לא מאמין בידידות
מה אני מפספס?
יחסית לזה שאני זוכר את עצמי לא מאמין בקשר ידידותי בין גבר ואישה
אני שם לב שיש לי די הרבה ידידות (יחסית)
שאני גם לא שוכב איתן, וגם לא מנסה מחוסר רצון
וכאילו אנחנו ממש ידידים כזה, יש לי ידידה אחת שהיא כמו חבר ממש
ועוד ידידות שוואלה אין איתן כלום וגם אין לי שום כוונה שיהיה
אבל אני זוכר שאני לא מאמין בידידות
מה אני מפספס?